Ik mag toch hopen dat de snelweg inmiddels ook opnieuw geasfalteerd is daar en geactualiseerd. Toen ik er was reden er DAF 2800's op rond
En een spitsstrook; is die er wel al?
Moderator: Shelby GT-H
Ik mag toch hopen dat de snelweg inmiddels ook opnieuw geasfalteerd is daar en geactualiseerd. Toen ik er was reden er DAF 2800's op rond
Natuurlijk, maar die niet beschikbaar wegens een technische storing in de matrix-borden. Nederlandser kun je het niet maken!Craneman schreef:En een spitsstrook; is die er wel al?

Mack schreef:Natuurlijk, maar die niet beschikbaar wegens een technische storing in de matrix-borden. Nederlandser kun je het niet maken!Craneman schreef:En een spitsstrook; is die er wel al?
Deze was het die net hier voorbij reedsjirafje schreef:Dinsdag 30 augustus rond 17:30 een zilver grijze SN-197 cabrio met rode strepen op de A2 vlak voor Maastricht.

Na 10 1/2 jaar EINDELIJK een keertje gespot!!!ArnoldH schreef:Zojuist op de Dierensteinweg in Barendrecht een hemels blauwe SN 95. Dat was overduidelijk dhr
Mack.
Barendrecht? Dat ik je dan nooit gezien heb... Rij je weleens met de Mustang?Mack schreef:Na 10 1/2 jaar EINDELIJK een keertje gespot!!!ArnoldH schreef:Zojuist op de Dierensteinweg in Barendrecht een hemels blauwe SN 95. Dat was overduidelijk dhr
Mack.![]()
Ik heb je helaas niet gezien, Arnold!
Niet vaak genoeg...Ando schreef:Barendrecht? Dat ik je dan nooit gezien heb... Rij je weleens met de Mustang?