Voor de liefhebber:
Achterbank delete set van aluminium, graag ruilen voor een achterbank in de kleur grijs (is zwart/grijs geblokt) ik stel voor om bij mij de boel te wisselen, koffie is inclusief
Moderator: Shelby GT-H
Met ander vervoer kan, maar het ging me vooral om de mustang... Zoiezo de volgende keer!Neko- schreef:Blij dat je dat nu in ieder geval eruit haalt. Jammer dat je MF moet missen. Ander vervoer geen optie?
Nirwan schreef:Jemig Rob, je valt wel met je neus in de boter zeg. Dat zijn best wel wat Issues die je even noemt.
Heb je dat niet gemerkt bij de proefrit ?
By the Way, ik rij zelf ook met Eibach verlagingsveren en heb in het drempelvolle Groningen geen last van te weinig grondspeling. Het ligt er natuurlijk ook aan hoe laag je uitlaat is gemonteerd en of die verder omhoog kan. Maar ik merkte het grootste verschil tussen "normaal" rijden en "even oppassen wat zachter over die drempel" nadat ik mijn zomerbanden er weer onder had gezet. Wat is je bandenmaat ? De hoogte van de wang was bij mijn winterbanden namelijk 55 en bij mijn zomerbanden is dat 45 met dus een bredere band. Dat resulteerde in een verlaging van bijna 3cm. Dat kan net het verschil maken.
Ik wil je bij deze alleen even waarschuwen dat de originele veren je mustang gaan veranderen in een 4x4.
EN deze auto's staat nou niet echt bekend om hun geweldige isolatie, dus tapijt er terug in zou ik zeker doen. Als het er toch uit is kun je meteen dempingsmatten plaatsen, dat gaat een boel schelen.
Koop voor een paar tientjes een OBD-II-lezer, dat scheelt je ritjes naar de garage. Er zijn in Amerika vele liefhebbers van deze auto's dus elke foutcode kun je terugvinden in internet.Robvandorst schreef:Vanochtend ging het check engine lampje branden, dus vanmiddag maar weer langs de garage om te kijken wat dit is.
Bedankt voor de tip, dit ga ik zeker doen!Mack schreef:Koop voor een paar tientjes een OBD-II-lezer, dat scheelt je ritjes naar de garage. Er zijn in Amerika vele liefhebbers van deze auto's dus elke foutcode kun je terugvinden in internet.Robvandorst schreef:Vanochtend ging het check engine lampje branden, dus vanmiddag maar weer langs de garage om te kijken wat dit is.
Kwartiertje loskoppelen van de accu reset de computer, dan ben je je lampje weer kwijt (maar neemt niet de oorzaak weg natuurlijk).