Dit zou wel eens m'n nieuwe Mustang kunnen worden! UPDATE!!!
Moderator: Shelby GT-H
Nou...je kunt dan zeggen: "zie eerste bericht voor een update" òf je laat het eerste bericht voor wat het is en geeft de update achteraan, dan blijven alle reacties kloppen. Maar dit werkt ook :mrhappy:.66candy schreef:Omdat ik echt niet weet hoe ik een gewijzigd topic weer onder de aandacht moet brengen, typ ik hier maar wat......
Maar gloeiende apenkolen, wat een ontdekking
Goed gezien, zeg!
Marc
Marc
-
6-banger
wees blij dat je dit ontdekt hebt zeg!
voor ik de mijne kocht heb ik ook naar diverse mustangs wezen kijken.
bij een mustang dealer te tilburg probeerde men mij er 1 te verkopen waarvan de neus er hartstikke scheef op stond.prijs:9500 euro voor een coupe.
ik ben er zelfs 1 op mijn zoektocht tegen gekomen waarbij men aan de onderkant 2 plaatjes triplex in de floorpans gekit had en daaroverheen de nodige body shoot.
niet voor niets ben ik meer dan 1 jaar aan het zoeken geweest.
het blijven oude wagens natuurlijk maar wat ik niet begrijp ie dat ze ermee door de apk komen.
met andere woorden:het kan er allemaal best mooi uit zien totdat je eens goed verder gaat kijken zoals jij gedaan hebt.
voor ik de mijne kocht heb ik ook naar diverse mustangs wezen kijken.
bij een mustang dealer te tilburg probeerde men mij er 1 te verkopen waarvan de neus er hartstikke scheef op stond.prijs:9500 euro voor een coupe.
ik ben er zelfs 1 op mijn zoektocht tegen gekomen waarbij men aan de onderkant 2 plaatjes triplex in de floorpans gekit had en daaroverheen de nodige body shoot.
niet voor niets ben ik meer dan 1 jaar aan het zoeken geweest.
het blijven oude wagens natuurlijk maar wat ik niet begrijp ie dat ze ermee door de apk komen.
met andere woorden:het kan er allemaal best mooi uit zien totdat je eens goed verder gaat kijken zoals jij gedaan hebt.
Nog even dit: de huidige eigenaar heef deze Mustang zo gekocht en heeft verder weinig affiniteit met auto's dus weet (wist) hier niets van. Hem valt dus niets te verwijten![/quote]
Erwin,
Zo'n eigenaar ben ik ook (zijn broer denk ik) tegengekomen. Uiteindelijk bleek het gewoon een Louche handelaar te zijn, die bijna nooit affectie met auto's hebben!
AndreV :ciggy: :ciggy:
Erwin,
Zo'n eigenaar ben ik ook (zijn broer denk ik) tegengekomen. Uiteindelijk bleek het gewoon een Louche handelaar te zijn, die bijna nooit affectie met auto's hebben!
AndreV :ciggy: :ciggy:
Oud hok Augustus 1964, V8 289
WWW.FORDMUSTANGCLUB.NL
WWW.FORDMUSTANGCLUB.NL