oh kom je ook in je hotpants gezellig!mustang66coupe schreef:Zit ik nog op het DM&FF of heb ik een virus op mijn computer???![]()
Moderator: Shelby GT-H

oh kom je ook in je hotpants gezellig!mustang66coupe schreef:Zit ik nog op het DM&FF of heb ik een virus op mijn computer???![]()
Als je nou gewoon die hotpants over je smoelwerk trekt, dan herkent geen hond je.Ghost Rider schreef:In het Mustang Fever topic word er gespeculeerd over herkenbaarheid van DM&FF leden... ik zie het probleem niet... de oplossing: hotpants !
( vrees alleen dat dit dan de laatste meeting voor mij was)
Ik vind ook wel dat het stilaan tijd wordt voor foto's.mustang66coupe schreef:Kom ik terug van gitaarles denk ik ...die hotpants praat is nu vast wel voorbij. Niet dus!!
Thanks was al vaak langs die gebouwen gereden en nu moest ik ook maar even foto's nemen helaas zijn ze aan het restaureren en is het dus een beetje en bouwwerf, maar het past idd leuk bij oude wagens.willem_nog_niks schreef:Hallo allemaal
@ Ammy: mooie foto's en supermooie achtergrond. Die oude gebouwen stralen nog meer ouderwetse sfeer uit.
@ Frank: Gatverdamme, nu heb ik geen honger meer. Ik heb altijd zin in frikandellen, maar nu niet meer
.
Dat zijn trouwens geen hotpants die die kerel aanheeft.
Groetjes Willem