Het Mustang-gespot-topic!!

Van alles en nog wat Ford/Mustang gerelateerd.

Moderator: Shelby GT-H

Gebruikersavatar
sjirafje
Berichten: 928
Lid geworden op: do 29 okt, 2015 23:14
Locatie: Limburg
Contacteer:

Re: Het Mustang-gespot-topic!!

Bericht door sjirafje »

MarisGT schreef: zo 13 mar, 2022 12:53
ArnoldH schreef: zo 06 mar, 2022 11:24 Gister deze mooie Mustang gespot in Meerkerk 8)

Afbeelding
Aaaah, mijn schaappaardje.. Heb je de briefjes op de ruiten gelezen? :lol: :lol: Die stomme buurman viel me zelfs fysiek aan omdat ik zn roosjes geknakt zou hebben.. En er weliswaar een oud af gebroken takje lag, die zelfs oud was :mrgreen:
Maar leuk om de foto te zien.. Enne Kees, tnx voor het melden :mrgreen:

Misschien is z'n ego geknakt omdat hij een saaie auto rijdt? :lol:
Verzonden vanaf mijn smartphone, tablet of pc zonder Tapatalk.

Mustang Coupe - 1965
http://mustang.sjirafje.nl/agenda.htm
Wiwaldi
Berichten: 30
Lid geworden op: zo 13 dec, 2020 14:04

Re: Het Mustang-gespot-topic!!

Bericht door Wiwaldi »

Deze grijze GT met zwarte striping heb ik inmiddels al vaak in mijn woonplaats Heiloo zien rijden of geparkeerd zien staan. Dorpsgenoot van hier? :D

Afbeelding
Groeten,

Luke

----

- '08 V6 Convertible - Grabber Orange
Gebruikersavatar
keesie25
Berichten: 1609
Lid geworden op: vr 05 feb, 2010 14:50
Locatie: Noord Holland

Re: Het Mustang-gespot-topic!!

Bericht door keesie25 »

Lijkt mijn auto wel die ik hiervoor had, maar die verkocht ik aan iemand uit Groningen.....die heeft hem inmiddels ook weer verkocht, maar ik weet niet aan wie...........heb je gene kenteken genoteerd, en kun je dat niet aan me PM'en..?
Wiwaldi
Berichten: 30
Lid geworden op: zo 13 dec, 2020 14:04

Re: Het Mustang-gespot-topic!!

Bericht door Wiwaldi »

keesie25 schreef: zo 13 mar, 2022 22:04 Lijkt mijn auto wel die ik hiervoor had, maar die verkocht ik aan iemand uit Groningen.....die heeft hem inmiddels ook weer verkocht, maar ik weet niet aan wie...........heb je gene kenteken genoteerd, en kun je dat niet aan me PM'en..?
Helaas geen kenteken onthouden, en mijn iPhone heeft niet de allerbeste camera zoals je ziet. :( Ik kom hem vast wel weer een keer tegen, dan laat ik het je weten! :)

Is de verkoop minder dan 2 maanden geleden? Ik zie hem hier pas sinds eind januari rijden.
Groeten,

Luke

----

- '08 V6 Convertible - Grabber Orange
Gebruikersavatar
keesie25
Berichten: 1609
Lid geworden op: vr 05 feb, 2010 14:50
Locatie: Noord Holland

Re: Het Mustang-gespot-topic!!

Bericht door keesie25 »

Nee, bij nader inzien is het hem niet.
Gebruikersavatar
ArnoldH
Berichten: 410
Lid geworden op: zo 03 apr, 2011 18:58
Locatie: Ridderkerk
Contacteer:

Re: Het Mustang-gespot-topic!!

Bericht door ArnoldH »

MarisGT schreef: zo 13 mar, 2022 12:53
ArnoldH schreef: zo 06 mar, 2022 11:24 Gister deze mooie Mustang gespot in Meerkerk 8)

Afbeelding
Aaaah, mijn schaappaardje.. Heb je de briefjes op de ruiten gelezen? :lol: :lol: Die stomme buurman viel me zelfs fysiek aan omdat ik zn roosjes geknakt zou hebben.. En er weliswaar een oud af gebroken takje lag, die zelfs oud was :mrgreen:
Maar leuk om de foto te zien.. Enne Kees, tnx voor het melden :mrgreen:
Ja die briefjes heb ik gelezen. Wat een enorme droeftoeter is die man dan.

Ik hoop dat je de plakresten van het plakband weer van de ramen gekregen hebt. En dat men het durft om met zijn handen aan ander mans spullen te zitten.... :roll:
#33 🦁
Wiwaldi
Berichten: 30
Lid geworden op: zo 13 dec, 2020 14:04

Re: Het Mustang-gespot-topic!!

Bericht door Wiwaldi »

MarisGT schreef: zo 13 mar, 2022 12:53
ArnoldH schreef: zo 06 mar, 2022 11:24 Gister deze mooie Mustang gespot in Meerkerk 8)

Afbeelding
Aaaah, mijn schaappaardje.. Heb je de briefjes op de ruiten gelezen? :lol: :lol: Die stomme buurman viel me zelfs fysiek aan omdat ik zn roosjes geknakt zou hebben.. En er weliswaar een oud af gebroken takje lag, die zelfs oud was :mrgreen:
Maar leuk om de foto te zien.. Enne Kees, tnx voor het melden :mrgreen:
Haha, had het gelezen in de DMD app groep dat dit gebeurd was. Maar nu ik de foto zie, begrijp ik echt niet wat het probleem was :mrgreen: Je staat toch niet in zijn tuin geparkeerd?

Ik trof een tijdje geleden zo'n soort schildpad-kleurplaat aan onder de ruitenwisser, toen ik hem dubbel had geparkeerd in een veel te krappe parkeergarage. :shock: Tja.
Groeten,

Luke

----

- '08 V6 Convertible - Grabber Orange
Gebruikersavatar
MarisGT
Berichten: 147
Lid geworden op: zo 14 jan, 2018 12:20
Locatie: Omgeving Utrecht

Re: Het Mustang-gespot-topic!!

Bericht door MarisGT »

De Janlul rijdt in een Mazda en is echt zo triest.
We hebben, we hebben nl een woonschip, al eerder een keer een aanvaring gehad op de werf, omdat we een apparaat niet aan hem wilden uitlenen, omdat we hem zelf nodig hadden.. Toen ging hij ook al zo tekeer.
En naast de auto heefthij, bij een parkeervak, 3 rozenstruiken gezet, want 60 cm is van hem..
Welke bal gehakt doet dat?? Maar al met al, ik heb melding bij de blauwe petten gedaan.. de idioot.
Dus nu staat Shaun tussen de andere auto’s in.. want ja, zolang ik in dit baggerdorp woon, is Meerkerk zijn hometown :roll:
Enne Arnold, toevallig ook naar de wieldoppen gekeken? :mrgreen: :mrgreen:
Gebruikersavatar
ArnoldH
Berichten: 410
Lid geworden op: zo 03 apr, 2011 18:58
Locatie: Ridderkerk
Contacteer:

Re: Het Mustang-gespot-topic!!

Bericht door ArnoldH »

Mijn dochter (ook mustang gek) zag shaun het schaap op de velgen.

Meerkerk = 👎🏻
Ameide = 👍🏻
#33 🦁
Gebruikersavatar
MarisGT
Berichten: 147
Lid geworden op: zo 14 jan, 2018 12:20
Locatie: Omgeving Utrecht

Re: Het Mustang-gespot-topic!!

Bericht door MarisGT »

ArnoldH schreef: ma 14 mar, 2022 11:59 Mijn dochter (ook mustang gek) zag shaun het schaap op de velgen.

Meerkerk = 👎🏻
Ameide = 👍🏻


Hahaha, geen ervaring met Temei. Is volgens mij altijd een eeuwige vete. Niet aan mij besteed, heb met beide niks :lol: :lol: kom jij uit Ameide?

Enne daarom heet ie ook Shaun.. :lol: :mrgreen: :smt055 :smt055 :smt055 Leuk dat ze het zag en ze heeft een goede smaak :mrgreen:
Gebruikersavatar
Gearz
Super User
Berichten: 5520
Lid geworden op: zo 11 mei, 2008 18:39
Locatie: Midden-Gelderland

Re: Het Mustang-gespot-topic!!

Bericht door Gearz »

MarisGT schreef: ma 14 mar, 2022 08:06 we hebben nl een woonschip, al eerder een keer een aanvaring gehad op de werf,
De combinatie "woonschip" en "aanvaring" in één zin doet het waarschijnlijk veel spannender klinken dan het is. :lol: :lol:
Dat hoop ik althans. :wink:

Michel.
'70 440hp - 590NM 347 EFI Stroker, Astro A5 manual, 9" 3.50ls, '12GT disc-disc, R&P.
Wiwaldi
Berichten: 30
Lid geworden op: zo 13 dec, 2020 14:04

Re: Het Mustang-gespot-topic!!

Bericht door Wiwaldi »

Foto komt uit een ander spotters-topic van het Autoweek forum, maar deze Stang stond vandaag tegenover ons geparkeerd bij de AH XL in Alkmaar. Vlakbij al eens vaker tegengekomen, en in het voorbijgaan even vriendelijk geseind naar elkaar. Iemand van hier? :mrgreen:

Afbeelding
Groeten,

Luke

----

- '08 V6 Convertible - Grabber Orange
EeVeeWee
Berichten: 85
Lid geworden op: ma 06 dec, 2021 17:45

Re: Het Mustang-gespot-topic!!

Bericht door EeVeeWee »

Vandaag in Leusden deze matzwarte.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Neko-
Donateur 2014
Berichten: 5306
Lid geworden op: di 04 jul, 2006 19:05
Locatie: Utrecht

Re: Het Mustang-gespot-topic!!

Bericht door Neko- »

Vandaag stukje lopen in de buurt... Kom ik langs deze:

Afbeelding
Current ride: 2019 EB 2.3 - Zwart - 2023-?
Gone, but not forgotten: 2002 GT 4.6 V8 - Silver (SMR #0009) - 2006-2023
Gebruikersavatar
grandmaster n
Berichten: 1528
Lid geworden op: za 19 jan, 2008 12:14

Re: Het Mustang-gespot-topic!!

Bericht door grandmaster n »

Geinig, zo met die NAPA reclame!

gr
Plaats reactie

Terug naar “Lounge”