autoweek: Mustang Shelby GT-H te huur bij Hertz

Leuke,informatieve websites

Moderator: Shelby GT-H

Plaats reactie
351-V8-power

autoweek: Mustang Shelby GT-H te huur bij Hertz

Bericht door 351-V8-power »

69 Grandé 351W Copper Flame
coupe66

mustang shelby gt-h te huur

Bericht door coupe66 »

8) Goed nieuws, zelf ga ik een "normale mustang" huren voor een weekend, iets goedkoper hopelijk net zoveel "fun". Want ik wil nu weleens ik zo`n nieuwe mustang toeren. Niet goedkoop en je hebt 2 creditkaarten nodig maar dan heb je ook wel wat. Oja eerste 500 km is vrij.
Groet Mario

`66 er Amsterdammer
it aint much if it aint dutch
jajaja maar het blijft wel een mustang
atina33

Bericht door atina33 »

ze zien er wel vet tof uit gaaf mensen om zo iets te kunnen huren. Ik weet ook dat hier in Rotterdam een mustang kan huren als je je auto bij een schade bedrijf laat maken. Kwam er pas hier een tegen in zevenhuizen bij de c1000 en heb hem uitvoerig bekeken en op de foto gezet alleen zonde van de reklame die erop zit. Heb heel lang gekletst met de bestuurder die bleek bij dat bedrijf te werken en de auto mee mocht nemen voor het weekend. Geef mij ook zo'n baas.

gr Anita
www.mijnwebwinkel.nl/winkel/atina
www.eentweedeleven.nu
MustangMan010
Contacteer:

Bericht door MustangMan010 »

Dat klopt Anita,dat is autoschade bedrijf Moller.Ze hebben een coupe en een cabrio en die had ik laatst bij me voor een paar dagen.Kijk maar bij deze topic beetje onderaan.
http://mustangforum.isookzo.nl/viewtopi ... 4364278013

Ik had voor het 45 jarig jubileum in Alabama volgend jaar April bij Hertz A'dam gevraagd wat een Cabrio Shelby GT-H daar kost voor die 5 dagen en dat kwam op ongeveer $ 920.-dollar.Vond dat toch een beetje te..... dus heb er nu een gewone cabrio gehuurd

Mark
'67 Mustang V8 DeLuxe 289ci, "Kawasaki Ninja Blue"
'06 Mustang V6 Premium,Tungsten Grey,Pony+Interior Upgrade Package.Southern California Special,only 600 built !!

Should a man in his 50's be allowed to drive a V8 Mustang !!! :lol:
NordicDawn

Bericht door NordicDawn »

Prijs is inderdaad hoog, en je zit ook nog aan een minimum van 3 dagen. Zijn er trouwens nog ergens anders Mustangs (GT) te huur?
1970 Mustang Hardtop
Plaats reactie

Terug naar “On the web”