Nu ik Jane klaar heb er er met veel plezier aan werk en in rijd heb ik besloten de Mach1 weg te doen.
Technisch gezien is mijn Mach1 uitstekend en ergens zonde om te verkopen, aan de andere kant wil ik Jane verder upgrade en kan ik maar in één tegelijkertijd rijden.
Keuses zijn er om gemaakt te worden en om met de mooie woorden van onze locale helden te spreken "Soms is het beter iets moois te verliezen, beter verliezen dan dat je het nooit hebt gehad" en zo is het.
Op de vraagt, staat de mustang al te koop, Nee... Mogelijk zelfs dat ik het op een mooi dealtje ga gooien maar daar wil ik op dit moment nog niks over kwijt.
Als er mensen echt serieus geïnteresseerd zijn en niet met inruil aan komen ben ik wel bereid hier over te praten !
goed om te vermelden is dat sinds ik deze auto heb:
[*]Automaat bak volledig gereviseerd
[*]Uitlaat systeem van voor tot achter compleet vervangen en voorzien van nieuwe cherry bombs
[*]Nieuwe 15" magnum velgen
[*]professioneel gerestaureerd perfecte rimblown steering wheel
[*]nieuwe holley 600CFM carburateur
Alles compleet en volledig gedocumenteerd in totaal 3 klappers vol met bonnen vanaf de restauratie in 2003 !
voor die gene die hem niet kennen:

Er zijn sinds dien nog een paar dingen gewijzigd maar dat zal ik de geïnteresseerde dan wel laten weten.