Mijn eerste APK avontuur met de mustang ....

Voor alle vragen betreffende de nieuwe Ford/Mustangs vanaf 2005 t/m 2014

Moderator: Shelby GT-H

Plaats reactie
Gebruikersavatar
pa4wdh
Berichten: 147
Lid geworden op: zo 30 mei, 2010 13:38

Mijn eerste APK avontuur met de mustang ....

Bericht door pa4wdh »

Vorige week was het zo ver ... de mustang moest voor het eerst sinds ik hem heb naar de APK. Ik heb hem nog niet zo lang, maar het was onderdeel van de koop dat er geen nieuwe APK werd geleverd dus ik wist dat het er aan zat te komen.

Dus toen maar hopen dat er geen gezeur zou komen over de zij knipperlichten ... maar ja hoor, afgekeurd :( Gelukkig kon ik snel bij Hennie terecht ( :thx: ) die spiegels met ingebouwde knipperlichten heeft geinstalleerd. :ok: Ik ben erg tevreden over het resultaat ervan, en dat maakt een volgende keer ook weer een stuk simpeler.

Daarnaast waren er nog wat andere dingen die gelukkig gefixt konden worden en nu mag hij weer 2 jaar :smt023

Eenmaal thuis ging ik even de papieren opruimen en toen bleek dat ik toch wel een erg :wallb: fout heb gemaakt. Ik was al wat verbaasd over de volgende APK over twee jaar omdat ik dacht dat mijn auto niet aan de voorwaarden daarvoor voldeed, maar de vorige APK was dus ook twee jaar geldig en omdat ik dat totaal niet gewend ben had ik dus helemaal niet naar het jaartal gekeken ... en dat was 2013 :oops:

Maar ja, uiteindeiljk ben ik best blij met alles wat er aan m'n auto gedaan is dus het is zeker niet voor niets geweest, het had alleen wat minder gehaast gekund ...
"The major difference between a thing that might go wrong and a thing that cannot possibly go wrong is that when a thing that cannot possibly go wrong goes wrong it usually turns out to be impossible to get at or repair."
-- Douglas Adams
Gebruikersavatar
frankpost
Berichten: 2627
Lid geworden op: za 02 okt, 2004 17:09
Locatie: rotterdam
Contacteer:

Re: Mijn eerste APK avontuur met de mustang ....

Bericht door frankpost »

gefeliciteerd! Ik hoorde het van Rob van die knipperlichten, je hebt wel de beste en mooiste oplossing gekozen vind ik, door ze in de zijspiegels te plaatsen! Is een flink beest die Mustang :D

je wagen staat nog op de foto:
Afbeelding

:D
Focus ST 2.5 2006
1969 Fastback 390 Mach 1 S-Code
http://dmff.nl/viewtopic.php?f=10&t=22641
'47 1/2 ton 7.3 Diesel Powerstroke
http://dmff.nl/viewtopic.php?f=10&t=28280
Gebruikersavatar
LTD
Berichten: 1186
Lid geworden op: wo 08 sep, 2010 15:32
Locatie: Rotterdam EO
Contacteer:

Re: Mijn eerste APK avontuur met de mustang ....

Bericht door LTD »

gefeliciteerd !
als hij 6 jaar oud is mag hij elk jaar nieuwe regels :)
Ford LTD Brougham 1972
351W 4v conversie 600 cfm 4bbl
deze wagen heeft van 73 tot +/- 2004 in België rond gereden
als iemand info heeft houd ik me aanbevolen
Gebruikersavatar
pa4wdh
Berichten: 147
Lid geworden op: zo 30 mei, 2010 13:38

Re: Mijn eerste APK avontuur met de mustang ....

Bericht door pa4wdh »

Die nieuwe regels daar had ik met m'n vorige auto ook last van :( Ieder jaar verzinnen ze wel weer iets nieuws.

@Frank:
Afgelopen maandag heb ik jou auto ook nog even gezien, je bent lekker bezig geweest :) Motor was eruit, van binnen was er al een hoop gedemonteerd. Succes met je project !
"The major difference between a thing that might go wrong and a thing that cannot possibly go wrong is that when a thing that cannot possibly go wrong goes wrong it usually turns out to be impossible to get at or repair."
-- Douglas Adams
Plaats reactie

Terug naar “2005 - 2014”