Helaas kan ik die niet meer vinden....

Wie weet hem wel te vinden?
Bvd,
Marc
Moderator: Shelby GT-H
Claire schreef:Sorry, geen tekening, maar achter staan ze inderdaad lager dan voor. Reden is mij niet bekend, maar je ziet het het ook op foto's en reclame posters uit die tijd. Hij hangt altijd iets achterover.
Piet
Tja,jij wou ze hebbenClaire schreef:Ach Andre, hij stond bij mij recht na de Shelby drop en de GT voor veren. Nu heb ik Tonie's achterveren (5 blads) en nu staat ie naar mijn smaak weer net iets teveel naar voren. (maar mijn oude 4 blads waren helemaal doorgezakt.)
Ben het met je eens, het heeft wel wat.
Piet
De neus staat inderdaad altijd iets hoger. Dat is ook mooi. Maar de onderzijde lijkt altijd evenwijdig aan het wegdek te staan;Claire schreef:Sorry, geen tekening, maar achter staan ze inderdaad lager dan voor. Reden is mij niet bekend, maar je ziet het het ook op foto's en reclame posters uit die tijd. Hij hangt altijd iets achterover.
Piet
Ik heb nog 1" blokken liggen...Als de auto niet verder zakt,zet je toch een paar blokken tussen je veren en de as.
Toch niet die blokken met die gaten er in Emiel?GTA67 schreef:Ik heb nog 1" blokken liggen...Als de auto niet verder zakt,zet je toch een paar blokken tussen je veren en de as.
Ja Tonie, zo een Alu "8" met een topje in het midden...66hipowannebee schreef:Toch niet die blokken met die gaten er in Emiel?GTA67 schreef:Ik heb nog 1" blokken liggen...Als de auto niet verder zakt,zet je toch een paar blokken tussen je veren en de as.
die zijn echt niet aan te raden ,scheuren op den duur gewoon af.
Tonie