even voorstellen Janfrans nieuw lid ford mustang convertible 1967

op dit Forum en stel je even voor

Moderator: Shelby GT-H

Plaats reactie
janfrans
Berichten: 15
Lid geworden op: zo 29 dec, 2019 09:37

even voorstellen Janfrans nieuw lid ford mustang convertible 1967

Bericht door janfrans »

Goedendag allemaal
na al een hele tijd jullie forum gevolgd te hebben ben ik nu ook lid geworden.
Mijn naam is janfrans kom uit het uiterste noorden van dit land (er is niets meer boven groningen). en ik heb sinds afgelopen week eindelijk een ford mustang kunnen kopen.
Deze uit Hamburg gehaald na mijn avonddienst en snachts om half 4 er naar toe gereden om de eerste te zijn want er was veel belangstelling voor .
Bij aankomst was de auto zoals ik (hoopvol ) vewachte een 6 cilinder 67 convertible accupulco blauw in de eerste laklaag nog.
Moet wel gerestaureerd worden maar daar hebben we de ruimte wel voor (kennis moet nog ) 4 dagen later mijn 2e mustang gekocht een donor auto 67 sedan met een 302 achtcilinder en de gehele aandrijflijn.Deze kon ik heel geschikt kopen vlakbij ons en hij werd ook nog gebracht.bedoeling is om de gehele aandrijflijn over te zetten naar de 6 cilinder alles te ontroesten en opnieuw over te spuiten. Samen gevat was afgelopen week een echte ford mustang week maar wat hebben we genoten .alles financieel nog binnen budget kunnen houden waardoor ik gisteren nog een gebruikte straalcabine kon kopen en een mobiele zandstraalketel (rondje nederland ). Veder rijd ik dagelijks in een GMC astro van deze is naar eigen smaak omgebouwd tot camper.Het amerikanen virus aardig in het bloed maar moet nu echt aan de slag met deze mustang in tegenstelling tot de buick 1958 en corvette 1972 deze zijn ongerestaureerd toen uit canada gehaald. Om een gave mustang te vinden is een heel ander verhaal geduld veel zoeken en nogmaals geduld.en vele uren internet .
Affijn leuk forum met veel goede tips heeft mij erg geholpen met mijn keuze .
Ik zou er nog wat foto,s bijplaatsen maar ik heb gelezen dat je deze niet zo van je harde schijf kan uploaden dus eerst mar even oefenen in de les hoe foto,s te plaatsen wat in dit forum beschreven staat foto,s volgen nog .
groetjes Jan frans wonend aan het mooie lauwersmeer.
Gebruikersavatar
Big_fun_58
Berichten: 1807
Lid geworden op: di 26 jul, 2005 12:18
Locatie: Mierlo

Re: even voorstellen Janfrans nieuw lid ford mustang convertible 1967

Bericht door Big_fun_58 »

Welkom JanFrans. Leuke intro :D
Je heb een leuk project voor ogen. Dat gaat een leuke Mustang worden. Succes en laten we hopen dat het lekker meezit.
Wat het plaatsen van de fotos betreft, ik gebruik de "Postimage" dienst. Werk voor mij goed.
It's the M@DM@N.......... #>B-)
Gebruikersavatar
78ghiaT5
Super User
Berichten: 7053
Lid geworden op: do 07 apr, 2005 15:09
Locatie: Den Haag

Re: even voorstellen Janfrans nieuw lid ford mustang convertible 1967

Bericht door 78ghiaT5 »

lijkt me een interessant project. welkom op het forum and keep us posted!
8F04F175384 = Ford T5 II Ghia 1978 Gold-Brown metallic
6F04F211683 = Mustang II Ghia 1976 'Silver Luxury Group'
Goud en Zilver... een Olympische combinatie!
8F02Z138253 = Mustang II Coupe 1978 (deceased)
janfrans
Berichten: 15
Lid geworden op: zo 29 dec, 2019 09:37

Re: even voorstellen Janfrans nieuw lid ford mustang convertible 1967

Bericht door janfrans »

Hoe raar kan het lopen sinds vandaag ook nog een ford f 250 stepside van 1960 erbij gekocht voor de zoon .jaren om lopen zeuren en vandaag heeft de man toch maar besloten om hem te verkopen .Dit wordt een drukke winter met al die projecten maar mooi om samen met de zoon te doen .
Gebruikersavatar
grandmaster n
Berichten: 1528
Lid geworden op: za 19 jan, 2008 12:14

Re: even voorstellen Janfrans nieuw lid ford mustang convertible 1967

Bericht door grandmaster n »

Welcome aboard!!
En niet alleen een, of eigenlijk twee Mustangs maar ook een van de mooiste Vette's (met de chromen bumpers) en de 'King of Chrome" !!!!
Kan niet wachten op de foto's :bash:

gr
janfrans
Berichten: 15
Lid geworden op: zo 29 dec, 2019 09:37

Re: even voorstellen Janfrans nieuw lid ford mustang convertible 1967

Bericht door janfrans »

Big_fun_58 schreef: za 23 mei, 2020 09:28 Welkom JanFrans. Leuke intro :D
Je heb een leuk project voor ogen. Dat gaat een leuke Mustang worden. Succes en laten we hopen dat het lekker meezit.
Wat het plaatsen van de fotos betreft, ik gebruik de "Postimage" dienst. Werk voor mij goed.
Bedankt voor de goede tip we gaan het even proberen nu
Gebruikersavatar
lee iacoca
Berichten: 601
Lid geworden op: di 07 okt, 2008 19:04
Locatie: drenthe

Re: even voorstellen Janfrans nieuw lid ford mustang convertible 1967

Bericht door lee iacoca »

Welkom bij het forum. Je hebt wel een leuke verzameling aan auto's.
🐎Like Steve McQueen, all i need is a fast machine.🐎
🐎'69 351-4v-4 speed, mach1🐎
Plaats reactie

Terug naar “Welkom”