Raamstickers

Voor alle vragen betreffende de nieuwe Ford/Mustangs vanaf 2015

Moderator: Shelby GT-H

Plaats reactie
keesie25

Raamstickers

Bericht door keesie25 »

Dit viel me op: er zit hoog op het raam een transparante sticker met de tekst:

Afbeelding

Mijn eigen dealer doet deze herinnering trouwens in een zelfklevend mapje aan de binnenkant van de deur.

Ik laat de sticker maar even zitten als 'curiositeit'. Overigens is het een beetje dubbel-op: de sticker zegt wanneer de volgende buert is en je krijgt de waarschuwing dus ook tussen je tellers.

keesie25

Re: Raamstickers

Bericht door keesie25 »

Ook zie ik op het raam van de deur:

Wat betekent de kleine sticker ' Certified first place finish'? En 'E11''?

Ongetwijfeld kreeg de auto deze behandeling:
https://www.metrotechauto.com/first-place-finish-1

Maar waarom? Werd dit al gedaan VOOR de verkoop/levering? Was de fabrieksafwerking niet goed genoeg? Er is geen rekening van te vinden tussen de papieren.

Afbeelding

Eric
Contacteer:

Bericht door Eric »

Ik de VS worden auto's door consumenten over het algemeen uit dealervoorraad gekocht. Veel dealers slaan daar een slaatje uit door op voorhand hun auto's al te voorzien van allerlei overbodige extra's zoals coatings, clear bras, stripings, getinte ramen, mattensets en meer van dat soort zaken. Die worden de koper dus als het ware opgedrongen, want de gemiddelde Amerikaan is te lui om één dorp verder te rijden om de auto van zijn keuze daar zonder al die extra's te kunnen kopen. Deze coating zal dus ook wel zoiets geweest zijn. Overigens is het meeverkopen van coatings in Nederland ook steeds meer in opmars. Dealers doen dat over het algemeen door er niets over te zeggen maar het gewoon op de aankoopofferte er bij te schrijven en gewoon te doen alsof het er bij hoort. En elke klant die daar vervolgens niets van zegt hebben ze bij de veter.
2016 GT Fastback
1995 GT Coupe - Project SAL1-LL
1995 GT Convertible - Bone stock

keesie25

Bericht door keesie25 »

Het betekent dus gewoon dat je extra betaalt voor gebakken lucht. Ofwel, het stof is met een doekje verwijderd van de stoelen en van de lak.
En dan deze: 'sound screen'.......en men zegt dat je het chassisnummer beter kunt blinderen.

Afbeelding

Eric
Contacteer:

Bericht door Eric »

SoundScreen is een gepatenteerde technologie van de glasleverancier van Ford die beweert dat een ruit hiermee minder geluid doorlaat.

Of het echt werkt is moeilijk te controleren, dan zou je uit twee dezelfde Fords naast elkaar moeten gaan rijden nadat je bij eentje de voorruit hebt vervangen door zo'n goedkoop imitatie Carglass exemplaar.
2016 GT Fastback
1995 GT Coupe - Project SAL1-LL
1995 GT Convertible - Bone stock

Plaats reactie

Terug naar “2015 - Current”