1999 Sequentiële Achterlichten

Voor alle vragen betreffende Ford/Mustangs van 1994 - 2004

Moderator: Shelby GT-H

Plaats reactie
Nikolaas
Berichten: 34
Lid geworden op: ma 08 jun, 2020 07:33

1999 Sequentiële Achterlichten

Bericht door Nikolaas »

Hoi,

Welke sequentiële achterlichten raden jullie aan? De Plug and Play van Raxiom lijken heel makkelijk te zijn qua installatie, echter zie ik dat americanmuscle niet meer internationaal levert. Welke andere opties zijn er/ raden jullie aan?
Magnetic Metallic Mustang GT 2016 (EU Model)
Gebruikersavatar
Neko-
Donateur 2014
Berichten: 5304
Lid geworden op: di 04 jul, 2006 19:05
Locatie: Utrecht

Re: 1999 Sequentiële Achterlichten

Bericht door Neko- »

Dat gemakkelijk qua installatie is waarschijnlijk gebaseerd op de originele aansluiting van de achterlichten zoals ze ook in de USA waren.

Met de aanpassingen die voor de EU gemaakt zijn, is er een risico dat de achterlichten anders werken als in de USA, en in dat geval zal een plug-n-play kit dus niet werken...

Daar liep ik destijds tegenaan met een set die ik bij een bestelling mee had laten komen. Mijn auto is op de achterlichten dus ook aangepast, en dus anders dan een USA variant. Omdat ik mezelf niet echt vertrouw met de aansluitingen in die units, en ik toch dagelijks met de auto de weg op ga, heb ik het er (voorlopig) maar even bij gelaten.

CJ Pony Parts levert overigens nog wel internationaal. En anders deed https://mustangcenteralmere.nl/ destijds ook levering vanuit de USA, dus mogelijk is dat iets?
Current ride: 2019 EB 2.3 - Zwart - 2023-?
Gone, but not forgotten: 2002 GT 4.6 V8 - Silver (SMR #0009) - 2006-2023
Gebruikersavatar
MarisGT
Berichten: 147
Lid geworden op: zo 14 jan, 2018 12:20
Locatie: Omgeving Utrecht

Re: 1999 Sequentiële Achterlichten

Bericht door MarisGT »

Ik heb, dankzij dit forum, een aankoopopdracht neergelegd bij www.usa2you.nl. Zij verzorgen de aankoop en verzending en verzenden, als alles binnen is, de hele bestelling.
Zij hebben voor mij bij American Muscle besteld en gelijk nog andere zaken die we uit de states wilden hebben. En de kosten vallen erg mee. Alleen in Nld komen er nog BtW en invoerrechten bij.
Misschien is dat een optie?
Gebruikersavatar
petersdappie
Berichten: 350
Lid geworden op: zo 12 jan, 2014 19:02
Locatie: Noord-Holland

Re: 1999 Sequentiële Achterlichten

Bericht door petersdappie »

http://www.lekimportcars.nl/

Plug and play


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
Plaats reactie

Terug naar “1994 - 2004”