Yep, ik hou gewoon de pakkingmaat aan. Het eenvoudigst maar niet de beste methode. Ik kan voor een betere flow ook de poorten zo hoog en breed mogelijk uitfrezen maar als dan de uitlaatspruitstukken en inlaat aangepast moeten worden dan schiet ik mijn doel (zo goedkoop mogelijk mensen een sneller. beter reagerend setje koppen te geven) helemaal voorbij. Als je ècht elke PK "nodig" heb (bijv.: dragracing of toerwagens). dan ontkom je er niet aan "all out" te gaan.
Ik gebruik hardmetalen frezen (6mm rotary burss) voor porten en kamers. Voor de vernauwing in de inlaatpoort heb ik een hulpstuk bedacht waardoor ik de wand exact 1,5 mm dik kan maken. All out racers halen (om de poort zo breed mogelijk te maken) deze wand helemaal weg en persen bussen in de kop voor de stoterstangen. Ik probeer het zo eenvoudig en goedkoop mogelijk te houden...
Hier foto's van mijn hulpstuk 1.0...