Veiling van een mach1

Van alles en nog wat Ford/Mustang gerelateerd.

Moderator: Shelby GT-H

Plaats reactie
Gebruikersavatar
lee iacoca
Berichten: 601
Lid geworden op: di 07 okt, 2008 19:04
Locatie: drenthe

Veiling van een mach1

Bericht door lee iacoca »

Ik kreeg deze link toegestuurd en dacht dat vinden jullie vast ook wel interessant . De bieding lijkt me nu al aan de hoge kant voor zo'n project.
[https://www.onlineveilingmeester.nl/nl/ ... 3/kavels/1]
🐎Like Steve McQueen, all i need is a fast machine.🐎
🐎'69 351-4v-4 speed, mach1🐎
Gebruikersavatar
peer
Berichten: 2482
Lid geworden op: zo 26 sep, 2004 10:57

Re: Veiling van een mach1

Bericht door peer »

Wat is hoog, ik verwacht dat deze uiteindelijk wel voor een veel hoger bedrag weg gaat.
Lijkt me een mooie wagen voor mijn nieuw project.... maar helaas heb ik nog even geen plaats...
Gebruikersavatar
BullitTV
Berichten: 310
Lid geworden op: ma 27 okt, 2014 13:03

Re: Veiling van een mach1

Bericht door BullitTV »

Dit is toch prachtig. Origineel Nederlands zelfs, hoeveel zullen er daar van zijn? 1 van 1?
Ik heb momenteel de ruimte en de kennis/kunde niet. Had ik dit wel gehad dan zou ik meebieden tot zeker een paar duizend meer dan de huidige prijs (10,5K op moment van schrijven). Als ik kijk wat ik voor mijn coupé heb betaald paar jaar geleden die zeker in betere staat was maar zeker niet af was, en toch maar een import coupétje is dan zie ik deze nog wel verdubbelen tegen het einde van de veiling en hoe dan ook een gelukkige koper.
Mustang Coupe 289 '68
Mach-E RWD standard range Technology+
Gebruikersavatar
peer
Berichten: 2482
Lid geworden op: zo 26 sep, 2004 10:57

Re: Veiling van een mach1

Bericht door peer »

Hoezo origineel nl? Hij is pas vanaf 94 in nl.
Maar vergeet ook niet dat zo'n wagen in goede staat dik over de 50k gaat. Dan kan je aardig wat sleutelen, hoewel de onderdelen ook aan de prijs zijn.
Plaats reactie

Terug naar “Lounge”