Kier tussen dak en achterraam

Voor alle vragen betreffende de nieuwe Ford/Mustangs vanaf 2015

Moderator: Shelby GT-H

fvdw
Berichten: 158
Lid geworden op: za 09 jan, 2016 11:05

Re: Kier tussen dak en achterraam

Bericht door fvdw »

Het is eenvoudig schoon te houden met wat perslucht
Fastback Ecoboost model 2016 magnetic
Gebruikersavatar
keesie25
Berichten: 1609
Lid geworden op: vr 05 feb, 2010 14:50
Locatie: Noord Holland

Re: Kier tussen dak en achterraam

Bericht door keesie25 »

Dat moet je dan wel hebben.
Gebruikersavatar
Eric
Berichten: 2329
Lid geworden op: di 06 jul, 2010 13:21
Contacteer:

Re: Kier tussen dak en achterraam

Bericht door Eric »

keesie25 schreef: zo 02 mei, 2021 19:03 Dat moet je dan wel hebben.
Flink uien eten Kees, komt het vanzelf goed :mrgreen:
Gebruikersavatar
keesie25
Berichten: 1609
Lid geworden op: vr 05 feb, 2010 14:50
Locatie: Noord Holland

Re: Kier tussen dak en achterraam

Bericht door keesie25 »

:lol:
Gebruikersavatar
MarisGT
Berichten: 147
Lid geworden op: zo 14 jan, 2018 12:20
Locatie: Omgeving Utrecht

Re: Kier tussen dak en achterraam

Bericht door MarisGT »

wettentip Kees.. En ja FB is idd makkelijker en wordt niet alleen gereageerd met just a smiley, maar ook met serieuze antwoorden.. En het post makkelijker dan hier, dat is een feit...
TTarmor
Berichten: 302
Lid geworden op: ma 01 okt, 2018 19:07

Re: Kier tussen dak en achterraam

Bericht door TTarmor »

Ik ben bang dat je gelijk hebt Kees. Ik ben ook niet meer zo actief hier als twee jaar geleden bijvoorbeeld. Met name door Facebook.

Maar als ik echt belangrijke info heb mbt de Mustang of een vraag. Dan ben ik hier wel te vinden omdat info makkelijker te vinden is. Maar dat neemt niet weg dat het helaas langzaam dood aan het bloeden is.

Groetjes
2015 Mustang V6 convertible, Deep Impact Blue
Gebruikersavatar
keesie25
Berichten: 1609
Lid geworden op: vr 05 feb, 2010 14:50
Locatie: Noord Holland

Re: Kier tussen dak en achterraam

Bericht door keesie25 »

Ja, eeuwig jammer Michael, maar alle forums worden deze jaren minder actief. Het zal door Facebook komen inderdaad. Maar ik blijf dat toch gek vinden want op FB kun je toch veel minder je ei kwijt dan op een forum, ten beginne met dat je in ieder bericht maar 1 foto kunt plaatsen, en dat veel mensen daar alleen een smiley of zo plaatsen, waar je eigenlijk niks aan hebt. Bovendien heb ik de indruk dat op FB een bericht sneller 'verdwijnt'. Een geplaatst bericht gaat naar beneden en wordt opgevolgd door nieuwe, en dat is op een forum veel beter zichtbaar.

Het is ook al jaren een algehele tendens. Soms mail je iemand die na maanden zegt: ja hoor, ik heb het ontvangen. Mensen schermen ook voortdurend dat ze geen tijd hebben. Ik denk dan alleen maar: toen ik bij een baas werkte had ik er ook nog tijd bij om allerlei andere dingen te doen, en kon ik in ieder geval iedereen binnen redelijke termijn een antwoord geven. Nu ben ik trouwens met pensioen, en heb het drukker dan ooit.........
Gebruikersavatar
sjirafje
Berichten: 928
Lid geworden op: do 29 okt, 2015 23:14
Locatie: Limburg
Contacteer:

Re: Kier tussen dak en achterraam

Bericht door sjirafje »

Alles is vluchtiger tegenwoordig. De aandachtsspanne lijkt kleiner. Je moet er wel even tijd voor nemen om een post op een forum te lezen, een foto liken op facebook is zo gedaan.
Verzonden vanaf mijn smartphone, tablet of pc zonder Tapatalk.

Mustang Coupe - 1965
http://mustang.sjirafje.nl/agenda.htm
TTarmor
Berichten: 302
Lid geworden op: ma 01 okt, 2018 19:07

Re: Kier tussen dak en achterraam

Bericht door TTarmor »

keesie25 schreef: za 24 jul, 2021 09:19 Ja, eeuwig jammer Michael, maar alle forums worden deze jaren minder actief. Het zal door Facebook komen inderdaad. Maar ik blijf dat toch gek vinden want op FB kun je toch veel minder je ei kwijt dan op een forum, ten beginne met dat je in ieder bericht maar 1 foto kunt plaatsen, en dat veel mensen daar alleen een smiley of zo plaatsen, waar je eigenlijk niks aan hebt. Bovendien heb ik de indruk dat op FB een bericht sneller 'verdwijnt'. Een geplaatst bericht gaat naar beneden en wordt opgevolgd door nieuwe, en dat is op een forum veel beter zichtbaar.

Het is ook al jaren een algehele tendens. Soms mail je iemand die na maanden zegt: ja hoor, ik heb het ontvangen. Mensen schermen ook voortdurend dat ze geen tijd hebben. Ik denk dan alleen maar: toen ik bij een baas werkte had ik er ook nog tijd bij om allerlei andere dingen te doen, en kon ik in ieder geval iedereen binnen redelijke termijn een antwoord geven. Nu ben ik trouwens met pensioen, en heb het drukker dan ooit.........
Dat ben ik helemaal met je eens. Al heb ik de indruk dat mustang6g toch wel een stuk actiever is. Al is dat een Amerikaans forum.

Informatie is zeker een stuk makkelijker te vinden op een forum. Lang leve de zoekfunctie. Dat is op Facebook dan weer een drama.

Ik merk aan mezelf dat ik hier dus minder ben, mede omdat er minder gedeeld wordt. En als resultaat deel ik zelf ook wat minder.

Groetjes
2015 Mustang V6 convertible, Deep Impact Blue
Gebruikersavatar
okp
Donateur 2013
Berichten: 2609
Lid geworden op: za 02 feb, 2008 15:16
Locatie: Brasschaat
Contacteer:

Re: Kier tussen dak en achterraam

Bericht door okp »

Ik heb zelf zo een airpress compressortje van de Hubo. Ik spuit daar eerst wat insectenvrwijderaar op. Laten inwerken, met dun bortsteltje wrijven, naspoelen en dan met de perslucht van de compressor. Ziet er weer als nieuw uit.
Gebruikersavatar
Kuupertie
Berichten: 1199
Lid geworden op: zo 26 sep, 2004 14:07
Locatie: Ommen

Re: Kier tussen dak en achterraam

Bericht door Kuupertie »

Ik denk dat er ook minder mensen reageren, omdat de topics minder interessant worden.
In den beginne ... was er helemaal niets en werd alles gevraagd .... tot 2005 vrijwel alleen maar "classics".
Nu is het meeste al een keer gevraagd en op te zoeken.

Voor mij persoonlijk is het forum er minder interessant geworden. Ook omdat de verhouding "classic" / "nieuw" verschoven is.
Als iedereen met het idee zou komen om de kier schoon te houden, zou je ook geen tijd meer hebben om alles door te lezen. Ik denk niet dat ik daar een serieuze goede bijdrage zou kunnen leveren die je zelf niet zou kunnen verzinnen, zoals iets met water- of persdruk idd.
Gebruikersavatar
Big_fun_58
Berichten: 1807
Lid geworden op: di 26 jul, 2005 12:18
Locatie: Mierlo

Re: Kier tussen dak en achterraam

Bericht door Big_fun_58 »

Kuupertie schreef: vr 06 aug, 2021 05:29 Ik denk dat er ook minder mensen reageren, omdat de topics minder interessant worden.
In den beginne ... was er helemaal niets en werd alles gevraagd .... tot 2005 vrijwel alleen maar "classics".
Nu is het meeste al een keer gevraagd en op te zoeken.

Voor mij persoonlijk is het forum er minder interessant geworden. Ook omdat de verhouding "classic" / "nieuw" verschoven is.
Als iedereen met het idee zou komen om de kier schoon te houden, zou je ook geen tijd meer hebben om alles door te lezen. Ik denk niet dat ik daar een serieuze goede bijdrage zou kunnen leveren die je zelf niet zou kunnen verzinnen, zoals iets met water- of persdruk idd.
Ik had me voorgenomen me niet in deze discussie te mengen maar ben het wel eens met "Kuupertie"
Van oldtimer topics naar moderne Mustang topics. Daar ligt mijn hart totaal niet. Al die kwaaltjes die een moderne autos tegenwoordig hebben en de vragen die daarover gevraagd worden..... Het kiertje boven mijn raam wordt vies..... Dan denk ik: Kom op man, maak schoon i.p.v. te vragen. Hoe moeilijk is het?
Als er een Classic DMFF (tenminste 40 jaar oud) komt dan stap ik zo over.

Maar om toch een antwoord te geven op dit topic ( :mrgreen: ) ik zou een tandenborsteltje (of een ragertje) nemen met een beetje Dasty (verkrijgbaar bij de Wibra) en hiermee het gleufje schoonborstelen. Hierna afspoelen met hand warm schoon water.
Droog zemen en genieten van je bak! Gassen jonge! :lol:
It's the M@DM@N.......... #>B-)
Gebruikersavatar
Dakloos
Super User
Berichten: 5530
Lid geworden op: za 17 jun, 2006 11:16

Re: Kier tussen dak en achterraam

Bericht door Dakloos »

Big_fun_58 schreef: vr 06 aug, 2021 07:52 Als er een Classic DMFF (tenminste 40 jaar oud) komt dan stap ik zo over.
Hier nog één! Want laten we eerlijk zijn: afgezien van merk en type hebben een moderne en een klassieke Mustang niet zo heel veel met elkaar gemeen!
Erwin

1966 convertible
Gebruikersavatar
keesie25
Berichten: 1609
Lid geworden op: vr 05 feb, 2010 14:50
Locatie: Noord Holland

Re: Kier tussen dak en achterraam

Bericht door keesie25 »

Jullie hebben natuurlijk helemaal gelijk, maar ja, je drukt tegenwoordig op een knopje en de motor loopt. Als dat allemaal werkt en automatisch gaat, tja, waar moet je het dan over hebben? Ik ben een liefhebber van auto's, maar kan en wil er maar EEN hebben. Daarom moet de auto het wel altijd doen als ik hem nodig heb, en daarom dus een nieuw type Mustang. En gelukkig is het op het forum zo ingedeeld dat je niet in de categorie Mustangs hoeft te kijken waar je niet naar wilt kijken.....hoewel, ik kijk bij allemaal wel hoor.....
Plaats reactie

Terug naar “2015 - Current”