leukste of meest absurde gadget

Voor alle vragen betreffende de nieuwe Ford/Mustangs vanaf 2015

Moderator: Shelby GT-H

Gebruikersavatar
SanQ
Berichten: 453
Lid geworden op: vr 23 mei, 2014 09:21
Locatie: Alphen aan den Rijn
Contacteer:

Re: leukste of meest absurde gadget

Bericht door SanQ »

Ik ben 1 van die kijkers naar deze post maar ben redelijk snel afgehaakt omdat ik het volledig niet interessant vind om te weten dat je niet weet hoe en wat met wet & dry wipes om te gaan :lol: , dat ik hier nu toevallig weer kijk komt omdat ik zoveel reacties zie....
Wat mij betreft mag je hier posten wat je wilt (ben gelukkig ook geen moderator die wel alles moet bekijken :roll: ) en selecteer zelf wat ik leuk vind om te volgen en wat niet, wel enige bewondering voor Kees zijn enthousiasme!
Ticking away the moments that make up a dull day......
Gebruikersavatar
keesie25
Berichten: 1609
Lid geworden op: vr 05 feb, 2010 14:50
Locatie: Noord Holland

Re: leukste of meest absurde gadget

Bericht door keesie25 »

Heren heren, jullie weten precies wat ik bedoel. En als je berichten in een bepaalde leeftijdsklasse niet wil lezen doe je het toch gewoon niet? Ik wil mijn motor wel uit elkaar halen en er verslag van doen maar als hij goed loopt dan is dat onzin. Bovendien heb ik genoeg andere dingen te doen. En ja, een bericht over een kiertje is ook onzin, maar ik weet verder ook niet hoe ik de zaak hier levendig moet houden. Ja, het gadget dat ik in dit topic bespreek is ook onzin, ik weet het. Misschien weten jullie dan nog iets dat besproken kan worden bij relatief recente auto's? Zal ik b.v. de stoelen eens verwijderen om te zien hoe veel stof er onder ligt? Ik wil gewoon aangeven dat er een heleboel KIJKERS zijn, nog steeds, die werkelijk NIETS toevoegen aan het forum. Ik zou zeggen: koop dan een goed autoboek en vermaak je daar mee.
Gebruikersavatar
keesie25
Berichten: 1609
Lid geworden op: vr 05 feb, 2010 14:50
Locatie: Noord Holland

Re: leukste of meest absurde gadget

Bericht door keesie25 »

SanQ, de 'wet & dry' wipes zijn uiteraard kleine doekjes waarmee je een oppervlak eerst nat kunt schoonmaken, daarna drogen en daarna een sticker opplakken. Hoewel de opdruk (foto 1) universeel is aan alle andere internet-foto's, zit er GEEN doekje in die papiertjes, maar ALLEEN de dubbelzijdige plakring.
Gebruikersavatar
Kuupertie
Berichten: 1199
Lid geworden op: zo 26 sep, 2004 14:07
Locatie: Ommen

Re: leukste of meest absurde gadget

Bericht door Kuupertie »

Damn ... ik probeerde nog genuanceerd te blijven. Kostte me aardig moeite.

Mijn moeder zegt altijd: als je niets te melden hebt, hou je waffel dan.
Als er niets te melden is over de nieuwe types, prima toch ? Beter zelfs !
Gebruikersavatar
MarisGT
Berichten: 147
Lid geworden op: zo 14 jan, 2018 12:20
Locatie: Omgeving Utrecht

Re: leukste of meest absurde gadget

Bericht door MarisGT »

@allemaal #doeislief....

Niet iedereen heeft FB en gebruikt een forum om zijn/haar aankopen te showen, zoals enorm veel mensen hun waardeloze aankopen via FB showen ( en dan heb ik het over " goh, ik heb vandaag een broodje rookworst met mosterd gekocht" of " kijk eens een onderbroek met een olifantenslurf :roll: )
Dus ik kan me voorstellen dat Kees dan met plezier zijn aankopen van ome Ali laat zien.. Het is iig Mustang gerelateerd..
Let wel op Kees.. Aankopen van Ali zijn echt vaak na een korte tijd rijp voor de kliko..

Ik zou daarom zeggen, laat een ieder in zijn/haar waarde, heb je niks in te brengen, doe het dan niet.. Maar laten we het wel gezellig houden naar elkaar..

Enne, ik ben een GROOOOOT fan van Kees... Hij is echt werkelijk een kunstenaar :ok: Ik weet nog steeds niet hoe ik hier het makkelijkst foto's krijg..Dus kan niet laten zien waarom.. Maar hij is echt een artiest met modellen... Door dat foto's plaatsen zo lastig is, zit ik weinig op een phpBB forum ( of het moet bokt zijn, een forum die al 20 jaar in dezelfde hoedanigheid werkt en staat en waar je heel makkelijk foto's geplaatst kan krijgen en een forum wat met meer dan 100k leden ( geen onzin ) erg actief is )

Let wel op Kees, Ali aankopen zijn niet echt geweldig.. en vaak binnen kortste keren weer rijp voor de kliko ( mijn ervaringen, ik koop dus niet meer bij ome Ali )
Gebruikersavatar
keesie25
Berichten: 1609
Lid geworden op: vr 05 feb, 2010 14:50
Locatie: Noord Holland

Re: leukste of meest absurde gadget

Bericht door keesie25 »

Dank je voor het applaus Mariska. Ik snap dat zo'n Ali-ding binnen de kortste keren kapot kan zijn, maar ten eerste moet je een gegeven paard (haha) niet in de bek kijken want ik kreeg het van mijn vrouw, en ten tweede was het geloof ik inclusief verzendkosten 3 of 4 euro. Ik stel voor om het onderwerp maar af te sluiten, ook omdat ik meer te doen heb. De afgelopen twee weken hard doorgewerkt: twee zwarte Batmobiles, drie Mustang grinders, vijf Mini's, twee Berlinetta's, DERTIG doosjes, een Ford Thames en ook nog een grote witte Mustang voor iemand gemaakt..........
Gebruikersavatar
MarisGT
Berichten: 147
Lid geworden op: zo 14 jan, 2018 12:20
Locatie: Omgeving Utrecht

Re: leukste of meest absurde gadget

Bericht door MarisGT »

keesie25 schreef: di 31 aug, 2021 19:39 Dank je voor het applaus Mariska. Ik snap dat zo'n Ali-ding binnen de kortste keren kapot kan zijn, maar ten eerste moet je een gegeven paard (haha) niet in de bek kijken want ik kreeg het van mijn vrouw, en ten tweede was het geloof ik inclusief verzendkosten 3 of 4 euro. Ik stel voor om het onderwerp maar af te sluiten, ook omdat ik meer te doen heb. De afgelopen twee weken hard doorgewerkt: twee zwarte Batmobiles, drie Mustang grinders, vijf Mini's, twee Berlinetta's, DERTIG doosjes, een Ford Thames en ook nog een grote witte Mustang voor iemand gemaakt..........
Joh, voor wie zou dat zijn :mrgreen: :lol: Ben zoooooooo blij met MiniShaun.. Hij staat nu aan boord te glimmen :D
Plaats reactie

Terug naar “2015 - Current”