aankoop mustang

op dit Forum en stel je even voor

Moderator: Shelby GT-H

Plaats reactie
justlooking
Berichten: 1
Lid geworden op: vr 15 okt, 2021 17:58

aankoop mustang

Bericht door justlooking »

Hallo iedereen,

Even voorstellen. Ik ben Stijn, 30 en uit antwerpen. Ik zou mijn jongens droom willen laten uitkomen en ben nu op een leeftijd dat dit financieel en verzekerings gewijs ook kan.
Ik ben al aantal maanden op zoek naar een mustang ecoboost 2015-2021, en heb sinds kort goedkeuring van het vrouwtje !
Daarmee dat ik dit forum wat aan het afschuimen ben, waarop ik moet letten bij de aankoop.

Wat mij afgelopen maanden op valt is dat er maar weinig 2e hands staan zowizo en nog minder met 100k km op de teller? niet dat ik dat zoek , maar vind ik een beetje gek. De oudste versie rijdt immers toch al 6j rond.
Ik kijk ook over de grens naar Duitsland toe omdat dit aanbod groter is, maar ze hebben mij wijsgemaakt dat ik best een EU-versie koop ivm de import naar belgie toe. Al lees ik op dit forum dat er veel zijn die rond rijden met de amerikaanse versie en die net via duitsland importeren om dat dit de enigste manier is?

Wij hebben net een nieuwe famillie wagen gekocht in duitsland van een erkende dealer dan. Ben benieuwd hoe vlot dit allemaal gaat verlopen met import. Zodra die er is en ingeschreven is, kunnen we naar de leuke wagen gaan kijken :D

Op het forum last ik dat de kabelboom aan de achterklep eentje is waar je bij moet opletten en de koppakking is ook een gekend probleem.



Tips en tricks zijn altijd welkom.

Stijn
Gebruikersavatar
cenobyte
Berichten: 126
Lid geworden op: ma 09 aug, 2010 07:18
Contacteer:

Re: aankoop mustang

Bericht door cenobyte »

Kabelboom aan de achterklep is wel een dingetje, maar niet iets waar ik een mooie auto voor zou laten staan. Je herkent dit probleem aan visuele schade aan de kabel of aan het storen of niet werken van de achteruitrij-camera en ook de navigatie die niet goed werkt (auto wordt op verkeerde lokatie in de navigatie aangegeven).
Groetjes,
Mario

2017 Mustang GT convertible Ruby Red
1986 Corvette Indy 500 Pace Car convertible
Plaats reactie

Terug naar “Welkom”