Velocity Group voor al je Mustang onderdelen!

Plaats wat je te koop hebt of zoekt.......

Moderator: Shelby GT-H

Gebruikersavatar
saf1908
Berichten: 1628
Lid geworden op: vr 04 mei, 2012 19:48

Re: Velocity Group voor al je Mustang onderdelen!

Bericht door saf1908 »

Als jullie nog willen afkijken dan zou ik Summit willen adviseren. Die website en filters zijn zó goed, dat werkt perfect.

In tegenstelling tot Rockauto. Iedereen hier schijnt fan te zijn, maar ik houd het niet langer dan 10 seconden vol op die site. Wat een verschrikkelijk UX/UI design. Het lijkt wel een webshop uit het jaar dat internet werd uitgevonden. :mrgreen:
1966 Mustang Fastback
Gebruikersavatar
peer
Berichten: 2486
Lid geworden op: zo 26 sep, 2004 10:57

Re: Velocity Group voor al je Mustang onderdelen!

Bericht door peer »

Rockauto is alleen maar interessant vanwege de prijzen. In verhouding is daar alles gewoon erg goedkoop helemaal met de nieuwere modelen.

Ik kan zelfs beter ruitenwissers bestellen via Rockauto met verzendkosten en invoer is de prijs nog altijd een stuk lager dan de goedkoopste webshop in nederland met verzendkosten voor exact dezelfde ruitenwissers. Zelfde geld bijvoorbeeld vooor bougies.
BatjeNL
Berichten: 39
Lid geworden op: ma 04 jan, 2021 11:59

Re: Velocity Group voor al je Mustang onderdelen!

Bericht door BatjeNL »

Hi Sander,
Heb zelf een 1964.5 Mustang en heb ondertussen al behoorlijk was dingen besteld bij jullie.

Vind het een fijne site en over het algemeen ook gewoon duidelijk kwa indeling.
Er zit een behoorlijke marge op de producten wat begrijpelijk is, maar daar tegenover staat dat er super veel producten op voorraad zijn en dus snel leverbaar.

Heb recentelijk ook wat dingen uit Polen laten komen via Mustang Clinic.
Het nadeel is de levertijd en dat het daardoor soms wat langer duurt als dingen niet op voorraad zijn.
Het voordeel van hun is dan weer de prijs.

Dus lang verhaal kort, de site vind in perfect en de snelle levertijd is ook geweldig.
Als er producten zijn waar ik totaal geen haast mee heb bestel ik ze wat minder snel bij jullie om heel eerlijk te zijn.
64.5 289 Coupe.
2017 Focus ST Station

Waarom?? Omdat het kan, daarom!
Velocity
Berichten: 18
Lid geworden op: vr 08 okt, 2021 07:49

Re: Velocity Group voor al je Mustang onderdelen!

Bericht door Velocity »

Beste BatjeNL,
Dank je wel voor je feedback. Ik dacht dat ik al had gereageerd, maar mijn reactie stond er niet bij. Moet nog steeds leren hoe dat werkt, zo'n forum... Als je weer een keer iets zoekt en je hebt het niet snel nodig, mail me anders: s.scholten@velocity-group.de. Zou je graag willen helpen.
Groeten,
Plaats reactie

Terug naar “Mustang & US Ford of daaraan gerelateerd”