EeVeeWee hier ook present

op dit Forum en stel je even voor

Moderator: Shelby GT-H

Plaats reactie
EeVeeWee
Berichten: 85
Lid geworden op: ma 06 dec, 2021 17:45

EeVeeWee hier ook present

Bericht door EeVeeWee »

Laat ik hier beginnen met me voor te stellen, mijn naam is Eric.
Mijn bijnaam EeVeeWee doet al vermoeden dat ik wat met Volkswagen heb, Inderdaad heb ik in het verleden 10 Kevers gehad om mee te crossen.
Wat recenter een Volkswagen Kever cabriolet (1970), een Kever Ovaal (1955) een T2a camper (1969), een zelfgebouwde T1 camper (1967) en samen met mijn vriendin Anita heb ik nu een zelfgebouwde T5 camper.
Daarnaast heb ik een aantal niet-doorsnee auto's gehad, zoals een Subaru GT Turbo (1999), Mitsubishi Lancer EVO 6 (2000), Audi TT (2004) en een DAF 33 (1971). :lol: Op dit moment zit ik middenin een restauratie van een Mercedes-Benz 230 SL Pagode uit 1965. Verder heb ik ook al 28 motoren gehad, van een Yamaha XT 500 uit 1976, een Harley-Davidson 1200 XE uit 1977 tot een zelfgebouwde 250 pk Kawasaki ZX-10R turbo. Ik heb ook zo'n jaar of 11 op amateur niveau motorraces gedaan, maar ben op dit moment motor-loos.
Ik woon pas een jaar in een huis wat volledig verbouwd is met (en dat is het belangrijkste) een grote garage, want daar is het huis op geselecteerd. :mrgreen:
Na eerder twee auto's met V8 gehad te hebben, namelijk een Chevrolet Impala (1976) en een Corvette C4 (1988) begon de drang naar een Amerikaanse V8 weer erg sterk te worden, zeker omdat ik de ruimte heb om hem binnen te parkeren.
Eerst was het plan om een Corvette C3 te zoeken, maar na een stuk of 8 Corvette's bekeken te hebben was de conclusie dat voor mijn budget geen mooie of technische goede Corvette C3 mogelijk was. Ook een aantal Mustangs bekeken, maar een mooie en goede Mustang met V8 motor was ver boven mijn budget helaas. Ook nog een overigens mooie Chrysler Cordoba uit 1977 viel om diverse redenen af.
Zoekend naar een Amerikaanse V8 kwam ik een Ford LTD tegen uit 1967, een model wat ik niet kende maar me wel direct aansprak.
Na een bezoek met proefrit en een inspectie op een hefbrug was ik verkocht, hij blijkt binnen het budget te passen, een heel mooi model te zijn (vind ik dan), klokgaaf te zijn, goed te rijden op LPG en uiteraard heel gaaf te klinken! :ok:
Dus nu staat hij in onze garage op de plek waar niet lang geleden nog een DAF 33 stond, hoe groot wil je het contrast hebben. :lol:
Ik hoop dat de LTD hier welkom is tussen al het Mustang geweld. :wink:


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door EeVeeWee op wo 08 dec, 2021 10:53, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Big_fun_58
Berichten: 1807
Lid geworden op: di 26 jul, 2005 12:18
Locatie: Mierlo

Re: EeVeeWee hier ook present

Bericht door Big_fun_58 »

Welkom met die grote mooie klasbak van je!! :mrgreen:
Is een leuk model hoor. Mooi jaar ook.
Veel plezier met je LTD!! :D
It's the M@DM@N.......... #>B-)
Gebruikersavatar
Dakloos
Super User
Berichten: 5530
Lid geworden op: za 17 jun, 2006 11:16

Re: EeVeeWee hier ook present

Bericht door Dakloos »

Alleen die voorkant al.....gaaf! Ik dacht eerst dat het een coupe was met zo'n grote kofferklep maar het is "gewoon" een 4 deurs sedan! Welkom hier en heel veel plezier ermee.
Erwin

1966 convertible
Gebruikersavatar
LTD
Berichten: 1186
Lid geworden op: wo 08 sep, 2010 15:32
Locatie: Rotterdam EO
Contacteer:

Re: EeVeeWee hier ook present

Bericht door LTD »

welkom mede ltd eigenaar ,,,, ik zie helaas geen foto's
voor de ltd zijn diverse facebookgroepen voor als je nog eens hard to find parts zoek .....en geloof me buiten de normale onderdelen zijn die er genoeg ...
Ford LTD Brougham 1972
351W 4v conversie 600 cfm 4bbl
deze wagen heeft van 73 tot +/- 2004 in België rond gereden
als iemand info heeft houd ik me aanbevolen
Gebruikersavatar
Kuupertie
Berichten: 1199
Lid geworden op: zo 26 sep, 2004 14:07
Locatie: Ommen

Re: EeVeeWee hier ook present

Bericht door Kuupertie »

Ik zie ook geen foto's, maar het zal prima zijn.
Wat mankeerde er aan de C3's ? Ik kijk ook stiekem altijd nog rond
Gebruikersavatar
grandmaster n
Berichten: 1528
Lid geworden op: za 19 jan, 2008 12:14

Re: EeVeeWee hier ook present

Bericht door grandmaster n »

Welcome aboard.
Leuke collectie heb je gehad!
(ik heb me altijd beperkt tot US cars....)

gr
EeVeeWee
Berichten: 85
Lid geworden op: ma 06 dec, 2021 17:45

Re: EeVeeWee hier ook present

Bericht door EeVeeWee »

Kuupertie schreef: di 07 dec, 2021 06:15 Ik zie ook geen foto's, maar het zal prima zijn.
Wat mankeerde er aan de C3's ? Ik kijk ook stiekem altijd nog rond
Heeft iemand een truc om de foto's ergens te plaatsen en dan een link hier te plaatsen?
Via google.photos lukt het blijkbaar niet en in het bericht uploaden ook niet.
Edit: nu met postimg.cc gelukt (hoop ik).
EeVeeWee
Berichten: 85
Lid geworden op: ma 06 dec, 2021 17:45

Re: EeVeeWee hier ook present

Bericht door EeVeeWee »

Inmiddels vandaag een voorlopig akkoord bereikt over een Mustang convertible V8 1968.
Dus dan komt de LTD te koop.
Hopelijk gauw de Mustang halen. :mrgreen:

Afbeelding
Gebruikersavatar
Big_fun_58
Berichten: 1807
Lid geworden op: di 26 jul, 2005 12:18
Locatie: Mierlo

Re: EeVeeWee hier ook present

Bericht door Big_fun_58 »

Gaaf Man!! :ok:
Veel plezier ermee en succes mat de verkoop van de LTD :D
It's the M@DM@N.......... #>B-)
EeVeeWee
Berichten: 85
Lid geworden op: ma 06 dec, 2021 17:45

Re: EeVeeWee hier ook present

Bericht door EeVeeWee »

Mijn Mustang is verkocht en opgehaald, voor mij nu een Chevy BelAir 1956 dus veel plezier verder allemaal hier!

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Welkom”