Wanted: '68 Coupe V8 Highland Green

Plaats wat je te koop hebt of zoekt.......

Moderator: Shelby GT-H

Plaats reactie
Misterford
Berichten: 3
Lid geworden op: vr 04 feb, 2022 14:57

Wanted: '68 Coupe V8 Highland Green

Bericht door Misterford »

Hallo iedereen,

Ik ben nieuw hier. Al jaren ben ik zo nu en dan bezig met klassiekers waarvan ik het merk hier niet zal noemen. Door mijn gepruts is mijn vrouw ook enthousiast geworden en in de schuur is nog wel plek voor haar droomauto. Daarom nu op zoek naar de juiste Mustang. Haar eisenpakket is helder:

Mustang Coupe1968
V8
Automaat
Highland Green
Goede en nette auto

Bovenstaande puntjes valt niet aan te tornen bij mijn vrouw. Bij voorkeur staat de auto ook nog op mooie brede American racing wielen maar dat is aan te passen natuurlijk. De jullie wel bekende handelaren hebben allerlei mooie Mustangs staan maar niet die voldoet aan de wensen van mijn betere helft...

Wie weet er wat?
Gebruikersavatar
cenobyte
Berichten: 126
Lid geworden op: ma 09 aug, 2010 07:18
Contacteer:

Re: Wanted: '68 Coupe V8 Highland Green

Bericht door cenobyte »

Misterford schreef: wo 09 feb, 2022 12:34 Al jaren ben ik zo nu en dan bezig met klassiekers waarvan ik het merk hier niet zal noemen.
Nou ben ik wel nieuwsgierig. 8) Ik knutsel graag aan mijn Corvette :mrgreen:
Groetjes,
Mario

2017 Mustang GT convertible Ruby Red
1986 Corvette Indy 500 Pace Car convertible
Gebruikersavatar
stefke
Berichten: 846
Lid geworden op: zo 13 feb, 2005 15:22
Locatie: Hier en niet daar

Re: Wanted: '68 Coupe V8 Highland Green

Bericht door stefke »

'71er grande
'66er coupe,
'69 Mach 1 Project
Gebruikersavatar
Kuupertie
Berichten: 1199
Lid geworden op: zo 26 sep, 2004 14:07
Locatie: Ommen

Re: Wanted: '68 Coupe V8 Highland Green

Bericht door Kuupertie »

Nou ben ik wel nieuwsgierig. 8) Ik knutsel graag aan mijn Corvette :mrgreen:
Hey Mario ! Leuk je hier ook te zien :-) ... ik mail je binnenkort nog wel een keer. Heb nu te weinig tijd, omdat ik kleinigheden aan het oplossen ben aan mijn Corvette :-)
Misterford
Berichten: 3
Lid geworden op: vr 04 feb, 2022 14:57

Re: Wanted: '68 Coupe V8 Highland Green

Bericht door Misterford »

Corvette is ook erg fraai. Nee, mijn andere oudjes zijn niet eens Amerikaans...

Die in Spanje had ik gezien. In principe wel de goede auto. Afstand is een dingetje. Ik zou hem graag live willen zien. Ik hoop op een exemplaar dichter bij huis.
Gebruikersavatar
BullitTV
Berichten: 311
Lid geworden op: ma 27 okt, 2014 13:03

Re: Wanted: '68 Coupe V8 Highland Green

Bericht door BullitTV »

In wat voor prijs range zoek je? En mag er werk aan zitten? Ik twijfel zelf bv wel eens om mijn auto te verkopen maar dat is een handbak en heb nog wat werk aan de elektra. Laatste wil ik komende weken aanpakken maar zal niet concours worden, al lang blij als alles werkt. Oorspronkelijk was het een automaat en die wil ik ook nog ooit terug plaatsen (gereviseerde kopen en gebruiken) en zou in principe redelijk eenvoudig te doen moeten zijn.
Mustang Coupe 289 '68
Mach-E RWD standard range Technology+
Misterford
Berichten: 3
Lid geworden op: vr 04 feb, 2022 14:57

Re: Wanted: '68 Coupe V8 Highland Green

Bericht door Misterford »

Eigenlijk ben ik op zoek naar een auto zonder werk. In het verleden heb al eens een auto (tje) tot op het laatste moertje uit elkaar gehaald en volledig gerestaureerd. Dat vond ik erg leuk en is ook goed geslaagd maar het is ook tijdrovend. En tijd is een schaars goed met kleine kinderen en een eigen bedrijf...

Tja, budget. Als ik zo een beetje rondstruin op het web schat ik in dat het ergens tussen de 25.000 en 30.000 euro zal worden. Het mag een standaard auto zijn zonder accessoires bij voorkeur. A of C code maakt mij niet zoveel uit en een GT hoeft ook niet. Belangrijker vind ik originaliteit. Daarmee bedoel ik niet dat de originele lak er nog op moet zitten want dat wordt wat lastig na meer dan een halve eeuw. Het zou mooi zijn dat het van origine een automaat is met V8 en geen omgebouwde 6 cilinder.
Plaats reactie

Terug naar “Mustang & US Ford of daaraan gerelateerd”