Te koop: Ford Mustang '66 6-cil project (60% voltooid!)

Plaats wat je te koop hebt of zoekt.......

Moderator: Shelby GT-H

Plaats reactie
KevinBoer
Berichten: 3
Lid geworden op: wo 11 mei, 2022 16:21

Te koop: Ford Mustang '66 6-cil project (60% voltooid!)

Bericht door KevinBoer »

Goedemorgen iedereen,

In mijn voorsteltopic al kort uitgelegd dat niet mijn auto betreft, maar de auto die ik in principe al mondeling gekocht had, maar helaas moest afzeggen vanwege een probleem met mijn schouder. Ik wil de verkoper helpen de auto bij een liefhebber te krijgen, omdat hij tijdens het werken aan zijn project in een rolstoel is geraakt en de auto dus niet af kan maken. Hij heeft nu geaccepteerd dat hij de auto niet zelstandig af kan maken en heeft daarom samen met zijn vrouw besloten de auto te verkopen, zodat iemand anders hem af kan maken. Het gaat de verkoper aan het hart dat de auto verkocht wordt en daarom was het een serieuze domper dat ik ook af moest zeggen. Bij deze wil ik hen (uiteraard in overleg) nog een dienst bewijzen door de auto bij jullie onder de aandacht te brengen!

Het betreft hier een Ford Mustang uit 1966 (6 cilinder), welke door de huidige eigenaar met behulp van een gerenommeerde partij uit de VS naar Nederland is gehaald. De auto is gedemonteerd, 1 roestplekje is voorzien van nieuw metaal en vervolgens is de auto helemaal opnieuw gespoten (ook de onderzijde!). Tijdens het spuiten van de blanke lak is het mis gegaan en daar is het project gestrand. Auto is dus volledig hard, strak, gespoten, enkel dient de laatste blanke laklaag nog gezet te worden (zowel lak als blanke lak komen met de auto). Auto staat op zijn wielen en is helemaal compleet, vele nieuwe onderdelen en alle kleine onderdelen zijn opnieuw gespoten. Na het spuiten van de laatste blanke laklaag is het dus een kwestie van opbouwen. Voorzien van nieuwe remdelen, onderzijde zijn de assen en alles netjes gespoten en zit er al definitief onder. Het originele pony interieur is aanwezig, maar ook een net standaard interieur is erbij.

Hopelijk is er hier iemand die de auto af wil maken, het is een mooi compleet project waarbij het vuile werk al gedaan is!

Mocht je willen reageren, neem dan aub direct contact op met de verkopers via de marktplaats advertentie, geef dan wel aan dat je via Kevin komt, dan weten zij genoeg!

Alvast bedankt!

https://www.marktplaats.nl/v/auto-s/old ... 1966-6-cil
Gebruikersavatar
BullitTV
Berichten: 311
Lid geworden op: ma 27 okt, 2014 13:03

Re: Te koop: Ford Mustang '66 6-cil project (60% voltooid!)

Bericht door BullitTV »

Hi Kevin,
Alvast een tipje, zorg niet dat er 9 foto's op marktplaats staan maar het maximaal toegestane aantal en maak foto's van alle hoeken, standen en kanten indien mogelijk. Nu zie je enkel linksvoor 6x op de foto en een paar onduidelijke foto's van losse onderdelen. Zet alles individueel en duidelijk op beeld, liefst in natuurlijk licht en dus vanuit alle kanten, onderkant indien mogelijk etc. Denk dat je dan stuk makkelijker verkoopt, gezeik hebt aan de deur en realistischere aanloop hebt. Wellicht ook in de omschrijving meer details, ouderwets lijstjeswerk met o.a. vin/motor nummer, opties, etc. vinden mensen vaak erg interessant om originaliteit e.d. te bepalen.
Mustang Coupe 289 '68
Mach-E RWD standard range Technology+
Gebruikersavatar
lee iacoca
Berichten: 601
Lid geworden op: di 07 okt, 2008 19:04
Locatie: drenthe

Re: Te koop: Ford Mustang '66 6-cil project (60% voltooid!)

Bericht door lee iacoca »

Of we maken er een inzamelingsactie van waarbij de auto rolstoelvriendelijk word afgebouwd :)
🐎Like Steve McQueen, all i need is a fast machine.🐎
🐎'69 351-4v-4 speed, mach1🐎
KevinBoer
Berichten: 3
Lid geworden op: wo 11 mei, 2022 16:21

Re: Te koop: Ford Mustang '66 6-cil project (60% voltooid!)

Bericht door KevinBoer »

Een inzamelingsactie zou helemaal tof zijn! Of er moet iemand zich geroepen voelen de auto af te monteren en dat we diegene dan betalen met een aantal mensen!

Dat zou natuurlijk helemaal geweldig zijn!
Gebruikersavatar
willem_nog_niks
Berichten: 1139
Lid geworden op: di 11 mar, 2008 18:29

Re: Te koop: Ford Mustang '66 6-cil project (60% voltooid!)

Bericht door willem_nog_niks »

Voor zover ik heb kunnen zien is de Mustang inmiddels verkocht.
Ik hoop dat de Mustang een lief baasje heeft gekregen ;) .
@ Kevin: super sympathiek van je dat je die mensen wilde helpen.
En veel succes met je schouder.
Groetjes Willem
Mijn project:
www.dmff.nl/viewtopic.php?f=26&t=15449&p=172119&hilit=jahoo#p172119
www.dmff.nl/viewtopic.php?f=26&t=16457&hilit=jahoo
www.youtube.com/watch?v=cgPhejaQsWE
http://s809.photobucket.com/user/willem_nog_niks/library/?page=0
Plaats reactie

Terug naar “Mustang & US Ford of daaraan gerelateerd”