Gezocht/ gevonden ! Mustang 2015/16 V6

Plaats wat je te koop hebt of zoekt.......

Moderator: Shelby GT-H

Gebruikersavatar
Eric
Berichten: 2329
Lid geworden op: di 06 jul, 2010 13:21
Contacteer:

Re: Gezocht Mustang 2014/15 V6

Bericht door Eric »

Lemans schreef: ma 26 sep, 2022 15:53 Ben bezig met deze..miss bekend hier?
Deze auto heeft geen originele bekleding. Dat is de meest voorkomende rode vlag voor ex flood car.

Ik bedoel dit overigens allemaal niet zo lullig als het misschien klinkt hoor, maar een gewaarschuwd mens telt voor twee. Je zou niet de eerste zijn die een auto koopt die er strak uit ziet maar waarvan de elektronica ineens de meest vreemde kuren begint te vertonen.
Gebruikersavatar
Lemans
Berichten: 64
Lid geworden op: za 24 sep, 2022 09:14

Re: Gezocht Mustang 2014/15 V6

Bericht door Lemans »

Niet erg positief he ;)

We gaan het beleven...iig bedankt voor de tips
Vergis je niet tussen mijn persoonlijkheid en mijn houding.

Mijn persoonlijkheid is wie ik ben,

En mijn houding hangt af van wie jij bent.
Gebruikersavatar
Lemans
Berichten: 64
Lid geworden op: za 24 sep, 2022 09:14

Re: Gezocht Mustang 2014/15 V6

Bericht door Lemans »

Eric schreef: ma 26 sep, 2022 16:02
Lemans schreef: ma 26 sep, 2022 15:53 Ben bezig met deze..miss bekend hier?
Deze auto heeft geen originele bekleding. Dat is de meest voorkomende rode vlag voor ex flood car.

Ik bedoel dit overigens allemaal niet zo lullig als het misschien klinkt hoor, maar een gewaarschuwd mens telt voor twee. Je zou niet de eerste zijn die een auto koopt die er strak uit ziet maar waarvan de elektronica ineens de meest vreemde kuren begint te vertonen.

Dit is toch een leuk voorbeeld 8)

viewtopic.php?t=31427
Vergis je niet tussen mijn persoonlijkheid en mijn houding.

Mijn persoonlijkheid is wie ik ben,

En mijn houding hangt af van wie jij bent.
Gebruikersavatar
Lemans
Berichten: 64
Lid geworden op: za 24 sep, 2022 09:14

Re: Gezocht Mustang 2014/15 V6

Bericht door Lemans »

Met deze waren we bezig, maar eigenaar wilde niet echt mee werken aan export.

Dit is het plaatje wat we zoeken 8)

Afbeelding

Afbeelding
Vergis je niet tussen mijn persoonlijkheid en mijn houding.

Mijn persoonlijkheid is wie ik ben,

En mijn houding hangt af van wie jij bent.
Gebruikersavatar
sjirafje
Berichten: 921
Lid geworden op: do 29 okt, 2015 23:14
Locatie: Limburg
Contacteer:

Re: Gezocht Mustang 2014/15 V6

Bericht door sjirafje »

Ik begrijp niet waarom je medewerking van de eigenaar voor export nodig hebt? Je kunt gewoon in Duitsland een auto die daar geregistreerd is kopen. Je kunt op internet diverse handleidingen vinden hoe je deze kunt invoeren in Nederland.
Verzonden vanaf mijn smartphone, tablet of pc zonder Tapatalk.

Mustang Coupe - 1965
http://mustang.sjirafje.nl/agenda.htm
Gebruikersavatar
Lemans
Berichten: 64
Lid geworden op: za 24 sep, 2022 09:14

Re: Gezocht Mustang 2014/15 V6

Bericht door Lemans »

sjirafje schreef: ma 26 sep, 2022 19:25 Ik begrijp niet waarom je medewerking van de eigenaar voor export nodig hebt? Je kunt gewoon in Duitsland een auto die daar geregistreerd is kopen. Je kunt op internet diverse handleidingen vinden hoe je deze kunt invoeren in Nederland.
Ik bedoel, toen de eigenaar in de gaten had dat deze naar Nederland moest, werdt de communicatie een stuk minder . Met als slot antwoord dat hij ( ineens) al 2 weken terug verkocht was. ( communicatie verliep via een usa importeur )

Beetje jammer

Waar het om gaat, is het getoonde voorbeeld wat we zoeken.
Vergis je niet tussen mijn persoonlijkheid en mijn houding.

Mijn persoonlijkheid is wie ik ben,

En mijn houding hangt af van wie jij bent.
Gebruikersavatar
Lemans
Berichten: 64
Lid geworden op: za 24 sep, 2022 09:14

Re: Gezocht Mustang 2014/15 V6

Bericht door Lemans »

Hallo liefhebbers, en experts,

Wij hebben een optie, op een Mustang, welke redelijk in de buurt komt van onze wensen 8)

Volgende week gaan we kijken. Zouden jullie enige tips en trucks hebben voor ons, waar op te letten?
Ik ben Hwtk hoofd Machinist Scheepvaart / Technisch Inspecteur. Redelijk technisch onderlegd, maar jullie weten veel beter als ik waar specifiek op te letten.

Jammer van het Tesla scherm, maar kijken we even aan. Volgens een usa importeur, zou dit wel een G3 gasinstallatie wezen. (?) Dat maakt het toch interessant.

Dit zou hem moeten worden,...als jullie hem niet afbranden :lol:


https://www.autoscout24.de/angebote/-8f ... fbuttonad2
Vergis je niet tussen mijn persoonlijkheid en mijn houding.

Mijn persoonlijkheid is wie ik ben,

En mijn houding hangt af van wie jij bent.
Gebruikersavatar
1970TwisterSpecial
Moderator
Berichten: 5531
Lid geworden op: wo 14 apr, 2004 21:33
Locatie: net ff buituh ut Westland
Contacteer:

Re: Gezocht Mustang 2014/15 V6

Bericht door 1970TwisterSpecial »

Nu ben ik niet zo thuis in deze bouwjaren
De Shelby stickers zijn vast voor de sier.
Wellicht een Ecoboost, gezien de opgave van PK's ?
grtz, Ronald
- 1970 Mach1 Twister Special
- 1979 Indianapolis Pace Car Special *Sold*
- 1979 Indy Pace Car Go-Kart *Sold*
- 2007 Saleen Parnelli Jones # 161
Organiser of Mustang Valley since 2009
Gebruikersavatar
Eric
Berichten: 2329
Lid geworden op: di 06 jul, 2010 13:21
Contacteer:

Re: Gezocht Mustang 2014/15 V6

Bericht door Eric »

Jij ziet je droomauto, ik zie een schade auto die onder water heeft gestaan en waar je op termijn doffe ellende mee gaat krijgen. Niet origineel plaatwerk, niet originele bekleding, niet originele velgen, niet originele elektronica en vreselijk bewerkte en onduidelijk foto's. Veel duidelijker wordt het niet.
Gebruikersavatar
sjirafje
Berichten: 921
Lid geworden op: do 29 okt, 2015 23:14
Locatie: Limburg
Contacteer:

Re: Gezocht Mustang 2014/15 V6

Bericht door sjirafje »

Wat is er met die versnellingspook aan de hand? En waarom ligt er een waterpas in een auto die te koop staat bij een handelaar?
https://home.mobile.de/PKWENGELGMBH#des_353272839
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sear ... rel&vc=Car

Verder ben ik het er mee eens dat die donkere bewerkte foto's wel verdacht zijn maar aan de andere kant zijn alle foto's van die handelaar voorzien van een vreemde kleurfilter waarmee elk detail is verwijderd.
Verzonden vanaf mijn smartphone, tablet of pc zonder Tapatalk.

Mustang Coupe - 1965
http://mustang.sjirafje.nl/agenda.htm
Gebruikersavatar
Eric
Berichten: 2329
Lid geworden op: di 06 jul, 2010 13:21
Contacteer:

Re: Gezocht Mustang 2014/15 V6

Bericht door Eric »

1970TwisterSpecial schreef: di 11 okt, 2022 20:45 Wellicht een Ecoboost, gezien de opgave van PK's ?
Nee dat het een V6 is vind ik wel aannemelijk, die hadden namelijk officieel 300 PK in de VS. Omgerekend naar metric HP is dat 304,19 dus dat wordt dan door de TuV afgerond op 305.

Het logo op het paneel tussen de achterlichten is ook van een V6. De EcoBoost heeft daar een pony logo zonder verticale balk.
Gebruikersavatar
Lemans
Berichten: 64
Lid geworden op: za 24 sep, 2022 09:14

Re: Gezocht Mustang 2014/15 V6

Bericht door Lemans »

Eric schreef: wo 12 okt, 2022 15:38
1970TwisterSpecial schreef: di 11 okt, 2022 20:45 Wellicht een Ecoboost, gezien de opgave van PK's ?
Nee dat het een V6 is vind ik wel aannemelijk, die hadden namelijk officieel 300 PK in de VS. Omgerekend naar metric HP is dat 304,19 dus dat wordt dan door de TuV afgerond op 305.

Het logo op het paneel tussen de achterlichten is ook van een V6. De EcoBoost heeft daar een pony logo zonder verticale balk.
Bedankt mannen,

Ik heb het toch maar even nagevraagd. Het is idd een v6 gelukkig.

Dat deze uitvoeringen schade auto's zijn, is aannemelijk met zulke bumpers .

Dit wil natuurlijk niet zeggen dat het een bak vol, ellende is, en dat alle USA import met leuke seats onderwater hebben gestaan ??


Ik begrijp dat ik carfax kan vragen? Dat zou een tip zijn :lol: De man is handelaar dus is deze verplicht mij op de hoogte te stellen of het een schadeauto is geweest. Anders heb je in Duitsland een groot probleem als handelaar zijnde . De foto's zijn zeker vaag, welke dealer maakt nou regen foto's.

Wat dat waterpas betreft, die zag ik ook. Wat dan ? Left over van vorige eigenaar...ik zie geen alarmbellen omdat ik een waterpas zie :lol:

Iig mooi dat jullie meedenken !!
Vergis je niet tussen mijn persoonlijkheid en mijn houding.

Mijn persoonlijkheid is wie ik ben,

En mijn houding hangt af van wie jij bent.
Gebruikersavatar
Eric
Berichten: 2329
Lid geworden op: di 06 jul, 2010 13:21
Contacteer:

Re: Gezocht Mustang 2014/15 V6

Bericht door Eric »

Lemans schreef: wo 12 okt, 2022 16:10 Ik begrijp dat ik carfax kan vragen?
Als je dit ding echt serieus zou overwegen dan zou ik het VIN nummer opvragen en vervolgens zelf de Carfax opvragen ipv dat doen bij een handelaar die belang heeft bij het verkopen van de auto. Dat kost je een paar tientjes, maar dan weet je iig dat het rapport echt is. Carfax is natuurlijk niet waterdicht, maar over het algemeen niet slecht. Als je het VIN nummer hebt kun je bovendien ook op internet verder zoeken. Dat levert soms verbazingwekkende resultaten op.
Gebruikersavatar
Lemans
Berichten: 64
Lid geworden op: za 24 sep, 2022 09:14

Re: Gezocht Mustang 2014/15 V6

Bericht door Lemans »

Eric schreef: wo 12 okt, 2022 16:40
Lemans schreef: wo 12 okt, 2022 16:10 Ik begrijp dat ik carfax kan vragen?
Als je dit ding echt serieus zou overwegen dan zou ik het VIN nummer opvragen en vervolgens zelf de Carfax opvragen ipv dat doen bij een handelaar die belang heeft bij het verkopen van de auto. Dat kost je een paar tientjes, maar dan weet je iig dat het rapport echt is. Carfax is natuurlijk niet waterdicht, maar over het algemeen niet slecht. Als je het VIN nummer hebt kun je bovendien ook op internet verder zoeken. Dat levert soms verbazingwekkende resultaten op.
Kijk..dat is een goede tip :smt038

Ik wil " dat ding " toch zelf bekijken ...mits Carfax uitsluitsel geeft. Waterschade zit ik id niet op te wachten .

Zichtbare Cosmetische eigelijk wel een beetje ....dat is weer een import mazzel . Ik weet dat de ( meeste ) V6 uitgevoerd waren met stoffen bekleding. Niet zo gek dat iemand er leer in zet. Ook waren de meeste V6 , lease bakken. Ik zie daar ook een voordeel in...is i iig op tijd naar de juiste dealer geweest . 😉
Vergis je niet tussen mijn persoonlijkheid en mijn houding.

Mijn persoonlijkheid is wie ik ben,

En mijn houding hangt af van wie jij bent.
Gebruikersavatar
Eric
Berichten: 2329
Lid geworden op: di 06 jul, 2010 13:21
Contacteer:

Re: Gezocht Mustang 2014/15 V6

Bericht door Eric »

Lemans schreef: wo 12 okt, 2022 17:37 Ik weet dat de ( meeste ) V6 uitgevoerd waren met stoffen bekleding.
Allemaal om precies te zijn. De V6 werd alleen geleverd in de kaalste basis trim en heeft dus ook nooit het premium interieur.
Lemans schreef: wo 12 okt, 2022 17:37 Ook waren de meeste V6 , lease bakken. Ik zie daar ook een voordeel in...is i iig op tijd naar de juiste dealer geweest . 😉
Helaas, die vlieger gaat niet op. Lease in de VS betekent in 99% van de gevallen dat je het aanschafbedrag financiert met een persoonlijke lening. Je betaalt vervolgens gewoon zelf voor je onderhoud, verzekering, etc. Het werkt dus heel anders dan hier in Nederland.

V6 exemplaren zijn (samen met US spec EcoBoosts) wel bovengemiddeld vaak ex-huurauto's. Die worden over het algemeen wel volgens schema onderhouden, maar gaan vaak na een jaar (of bij schade meteen) alweer de deur uit, dus heel veel onderhoud heb je dan nog niet gehad. Inmiddels zijn zelfs de laatst geproduceerde V6 exemplaren uit 2017 meestal al wel in particuliere handen geweest.
Plaats reactie

Terug naar “Mustang & US Ford of daaraan gerelateerd”