***** VERRKOCHT******Mustang Cobra V8 5.0 GT-40 ,´79 (Foxbody) te koop

op dit Forum en stel je even voor

Moderator: Shelby GT-H

Gesloten
Costa01

***** VERRKOCHT******Mustang Cobra V8 5.0 GT-40 ,´79 (Foxbody) te koop

Bericht door Costa01 »

Goedemiddag allemaal.

Ik zal me even voorstellen. Ik ben X, ik kan dit forum al een decennia of langer, maar heb er nooit wat gepost, wel zo af en toe wat gelezen, heb me ooit een keer aangemeld als,´the Bandit¨, (Van smokey, een van favo films vanaf de eind 70´s), (maar het w.w. en gebruikers naam is ook al weer van minstens 10 jaar terug). Het lukt me niet meer met dit adres, naam en wachtwoord in te loggen, zodoende heb ik nu weer een nieuwe gemaakt. Nu is mijn naam Costa.

Ik woon in Spanje, (alweer een jaar of 9 nu), ik heb hier al een paar leuke wagens. Maar Ik heb nog een witte Mustang Cobra (origineel op kenteken) Fastback 1979 Foxbody V8 5.0, in Nederland staan, al 8 jaar, waarvan ik nu denk dat ik hem maar ga verkopen i.p.v. hem hierheen te transporteren en in te voeren op Spaanse platen, (op b.j. 1979, als ´coche clasico´), mede ook een beetje met betrekking op de historie op het Nederlandse kenteken van de auto uit 1979. Geleverd door Hessing de Bilt, verder geleverd aan Ford dealer de Dreu in Middelburg, en in juni 1979 aan de 1e eigenaar afgeleverd, ik heb alle papieren er van, 2 originele sleutelsets, alle onderhoud boekjes, Ford manual afleverboekjes, en build sheet.

Ik heb de auto gekocht in jan. 1993 en was de 3e eigenaar (een soort garage bedrijf was de 2e, waarvan ik gekocht heb, ik heb de hele historie van de auto en nu 30 jaar in bezit. De auto is 44 jaar, en belasting vrij, er is veel te vertellen over de auto, en heb m gerestaureerd vanaf 1999 tot en met 2003, nieuwe motor in krat SVO GT-40 302 met Alu Heads cobra dress kit(via mustang unlimited USA), nieuwe upgraded A.O.D. aut transm. bak met shift kit en extra coolers gedaan (toen) bij Transgo in Rotterdam en Speedshop Belgium, wilde er een pro-touring van maken etc. etc. als er interesse is, zal ik meer info geven.

Ik heb gelezen even snel dat het moeilijk is foto´s hier te plaatsen, ik kan met pc's omgaan, maar ben ook geen p.c. expert, en heb ook geen zin om er uren mee bezig te zijn, ik zal kijken of het lukt om er wat foto´s bij te plaatsen). (Anders moet ik een ander medium of verkoop site zoeken).

Ik ben lid geweest van Ford mustang club Nederland Gent (Voorend) 1993 en naderhand 1994 dacht ik tot en met 2014 T.M.C.N. heb alle clubpassen nog en bladen vanaf deze tijd en nog een paar jaar ook van de Belgische Mustang Club.

(Ik weet niet of dit de juiste site is er voor, (met betr. foto´s e.d.).
Ik wil mijn mustang dus gaan verkopen. Laat maar horen als iemand interesse heeft.

Groet alle (USA) Ford, Mustang, rjders, liefhebbers, en fans. :)

p.s; (Heb geprobeerd via WhatsApp the foto´s te kopiëren en te plakken maar er is geen foto te zien, alleen mijn WhatsApp tijdlijn).
Gebruikersavatar
grandmaster n
Berichten: 1528
Lid geworden op: za 19 jan, 2008 12:14

Re: Mustang Cobra V8 5.0 GT-40 ,´79 (Foxbody) te koop

Bericht door grandmaster n »

Een paar foto's ff geplakt:

Afbeelding
Afbeelding

Nice Fox!!
Ik heb er al een maar succes met de verkoop

gr
Costa01

Re: Mustang Cobra V8 5.0 GT-40 ,´79 (Foxbody) te koop

Bericht door Costa01 »

Vale,Nice and Thanks Grandmaster N. :)

Have fun with your Foxbody Mustang, I did from the 90's 'till now.!! :)






The ´four eyes pride´, the last of the 70´s (and 80´s) styled Muscle car,
In model exterior and interior, have caracter, style and personality.
Became A Cult car now, (specialy in The U.S.A),
especially good for drag, drift, street, and road racing sports
or just for home garage hobby show cars street machines.!!
Little light Car, Big Engine, gone in the blink of an eye,
good in cornering, and fast, with the right work, parts,
and suspension.!!
By the performance marks, and Ford racing line S.V.O. S.V.T., and SALEEN, ROUSH, Etc.













Enjoy.!! :lol: :lol: :lol:

Adios.!! :)
DutchWoodcrafter
Berichten: 1
Lid geworden op: zo 20 aug, 2023 21:09

Re: Mustang Cobra V8 5.0 GT-40 ,´79 (Foxbody) te koop

Bericht door DutchWoodcrafter »

Cool... bericht van maart, zal inmiddels al wel verkocht zijn?
Gesloten

Terug naar “Welkom”