Deurbekleding laat los

Voor alle vragen betreffende de nieuwe Ford/Mustangs vanaf 2005 t/m 2014

Moderator: Shelby GT-H

Plaats reactie
Gebruikersavatar
pa4wdh
Berichten: 147
Lid geworden op: zo 30 mei, 2010 13:38

Deurbekleding laat los

Bericht door pa4wdh »

Hoi Allemaal,

Ik hoop dat ik nog een keertje een beroep mag doen op jullie kennis en ervaring voor een probleempje.

De bekleding aan de binnenkant van de deur aan de bestuurderskant heeft in de loop van de afgelopen (warme) dagen losgelaten, ik doel daarbij op het materiaal rondom de armsteun. Eerlijk gezegd heb ik geen idee wat voor materiaal het is, het voelt wat (kunst)leer achtig aan. Dat zat blijkbaar geplakt en hangt nu over de armleuning heen, uiteraard ziet dat er niet mooi uit en het is ook nog eens zeer onpraktisch want het hangt dus over de bedieningsknoppen van de ramen en het handvat heen.

Weten jullie waar ik terecht kan om dat te laten herstellen? Als leek zijnde lijkt het me niet heel moeilijk, maar zelf ben ik geen held in dit soort dingen zelf doen :). Mocht je een adres voor een bedrijf weten dan heeft iets in Zuid-Holland (of omgeving Den Haag) de voorkeur.

Alvast bedankt!
"The major difference between a thing that might go wrong and a thing that cannot possibly go wrong is that when a thing that cannot possibly go wrong goes wrong it usually turns out to be impossible to get at or repair."
-- Douglas Adams
Gebruikersavatar
Big_fun_58
Berichten: 1808
Lid geworden op: di 26 jul, 2005 12:18
Locatie: Mierlo

Re: Deurbekleding laat los

Bericht door Big_fun_58 »

Ik weet niet wat voor een jaartal je Mustang is maar als het en early Mustang is dan is het misschien beter (goedkoper) een nieuwe set deurplaten erop de zetten. Is zelf te doen.
Je kan ook met een injectiespuit wat lijm erachter spuiten, verwarmen met een fohn en alles heel goed aandrukken voor een paar dagen.
Maar of dat lukt?
Succes. :D
It's the M@DM@N.......... #>B-)
Gebruikersavatar
pa4wdh
Berichten: 147
Lid geworden op: zo 30 mei, 2010 13:38

Re: Deurbekleding laat los

Bericht door pa4wdh »

M'n mustang is uit 2007.
Bedoel je met een deurplaat de gehele binnenafwerking van de deur? Dat lijkt me eerlijk gezegd wat overkill.
Je kan ook met een injectiespuit wat lijm erachter spuiten, verwarmen met een fohn en alles heel goed aandrukken voor een paar dagen.
Maar of dat lukt?
Die laatste vraag is precies waarom ik iemand zoek die dat kan doen :wink: (als het mogelijk is uiteraard).

Ik had nog een ideetje: Zou een regulier schadeherstelbedrijf zoiets kunnen? Of gaat dat toch voornamelijk om het plaatwerk aan de buitenkant?
"The major difference between a thing that might go wrong and a thing that cannot possibly go wrong is that when a thing that cannot possibly go wrong goes wrong it usually turns out to be impossible to get at or repair."
-- Douglas Adams
Gebruikersavatar
SanQ
Berichten: 453
Lid geworden op: vr 23 mei, 2014 09:21
Locatie: Alphen aan den Rijn
Contacteer:

Re: Deurbekleding laat los

Bericht door SanQ »

Ik heb het geluk dat alles bij mij zwart is, heb een zwarte polymeerlijm met een spateltje verdeeld over het oppervlak, toen de bekleding aangedrukt en daarna de randen van de bekleding die bleven krullen nog voorzien van een zwart kitnaadje, zit al jaren en blijft ook zitten :-)
Ticking away the moments that make up a dull day......
Gebruikersavatar
Shelby GT-H
Site Admin
Berichten: 1878
Lid geworden op: wo 11 nov, 2009 22:45
Locatie: Kop van N-H
Contacteer:

Re: Deurbekleding laat los

Bericht door Shelby GT-H »

Van de week maar eens vast gelijmd

Image
Groet,

Jeroen
-------------------------------------------------------------------
2007 Shelby GT-H CSM No. 07H340
Under Construction! http://www.shelbygth.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
pa4wdh
Berichten: 147
Lid geworden op: zo 30 mei, 2010 13:38

Re: Deurbekleding laat los

Bericht door pa4wdh »

Sorry voor de late reactie, er kwam een (korte) vakantie tussendoor ;)

Inmiddels liggen de deurpanelen bij Hennie, die kan het weer netjes vast (laten) zetten. Met een beetje geluk is dat met enkele weken klaar.
"The major difference between a thing that might go wrong and a thing that cannot possibly go wrong is that when a thing that cannot possibly go wrong goes wrong it usually turns out to be impossible to get at or repair."
-- Douglas Adams
Gebruikersavatar
pa4wdh
Berichten: 147
Lid geworden op: zo 30 mei, 2010 13:38

Re: Deurbekleding laat los

Bericht door pa4wdh »

Inmiddels zijn de deurpanelen klaar en zitten ze weer netjes op hun plek :ok:
"The major difference between a thing that might go wrong and a thing that cannot possibly go wrong is that when a thing that cannot possibly go wrong goes wrong it usually turns out to be impossible to get at or repair."
-- Douglas Adams
Plaats reactie

Terug naar “2005 - 2014”