Burnout
Moderator: Shelby GT-H
- NordicDawn
- Berichten: 2586
- Lid geworden op: wo 12 sep, 2007 14:34
- Locatie: Overijssel
- dennis19131
- Berichten: 105
- Lid geworden op: wo 28 sep, 2005 19:36
- Contacteer:
Hey Dennis!
Het kan best met een automaat hoor
Kijk maar:
Server is opgeschoond.. heb plaatje even ergens anders geupload
Het kan best met een automaat hoor
Kijk maar:
Server is opgeschoond.. heb plaatje even ergens anders geupload
Laatst gewijzigd door 1969Mach1 op do 13 sep, 2007 17:10, 2 keer totaal gewijzigd.
1969 Indian Fire Ford Mustang Mach1 351w 4-spd
--> @mistermach1
--> @mistermach1
- dennis19131
- Berichten: 105
- Lid geworden op: wo 28 sep, 2005 19:36
- Contacteer:
- dennis19131
- Berichten: 105
- Lid geworden op: wo 28 sep, 2005 19:36
- Contacteer:
Dit was op een redelijk vochtig wegdek en tevens hield ik (uiteraard) mijn voet op de rem voordat ik gas gaf...
In feite trap je dan door je achterremmen heen, niets iets wat je dagelijks moet doen.
------>
http://www.wikihow.com/Do-a-Burnout
In feite trap je dan door je achterremmen heen, niets iets wat je dagelijks moet doen.
------>
http://www.wikihow.com/Do-a-Burnout
1969 Indian Fire Ford Mustang Mach1 351w 4-spd
--> @mistermach1
--> @mistermach1
- NordicDawn
- Berichten: 2586
- Lid geworden op: wo 12 sep, 2007 14:34
- Locatie: Overijssel
- NordicDawn
- Berichten: 2586
- Lid geworden op: wo 12 sep, 2007 14:34
- Locatie: Overijssel
- dennis19131
- Berichten: 105
- Lid geworden op: wo 28 sep, 2005 19:36
- Contacteer:
zoiets had ik ook in gedachten maar lijkt me niet echt fris voor de remmen maar goed een x kan geen kwaad, echter ik betwijfel of ie genoeg power heeft, lijkt wel of die juist in het begin een beetje moelijk weg komt, dat was volgens mij niet zo, ik heb begon dit jaar alles gereviseerd. is net of die de eerste meters moeilijk op toeren komt, zal morgen is me onsteking tijdstip nakijken
- Sixtyeight
- Berichten: 48
- Lid geworden op: vr 24 mar, 2006 20:40
- Locatie: Sint-Michielsgestel
- Contacteer:
Ik heb zeker interesse, heb een 9" axle. De bedoeling is om er een flinke glijmobiel van te maken, dus veel wielspin weinig cruisen. Beetje als mijn Charger maar dan nog wat extremer. Blok (351 C) gaat begin volgend jaar uiteen en word flink aangepakt, hoge stall converter erin en een locker. Verder gaan alle overbodige acc eruit (airco enzo)...351-w schreef:welke diff hebt je nu er onder een 9" of wat anders..Sixtyeight schreef:Zijn die locks makkelijk te implementeren? Iemand ervaring mee? kosten?
Heb wel gehoord van een Detroit Locker, is that the one?
Jeroen.
als je een 9" hebt kun je kiezen uit een t-lock en een posi..
posi zijn goedkoper.....
als je intressen hebt kan je een thirt member kopen naar je eigensmaak..
een voor het snel optrekken of zuinig rijden en hogere snelheid halen op de snelweg...
kijk maar als eerst wat je met je wagen wilt doen racen of gewoon rijden maar een beetje sportief. of cruisen...
dat is afhankelijk van je motor vermogen en je versnellings bak...
Over het soort locker is mij nog weinig bekend. Graag advies hierover. Ook over de montage mogelijkheden.
Alvast bedankt.
Jeroen.
[url]http://www.charger.nl][img]http://www.charger.nl/pictures/logo's/logo.jpg[/img][/url]
1970 Mustang (351ci), 1968 R/T Charger (440ci), 1984 Chevy VAN (305ci).
1970 Mustang (351ci), 1968 R/T Charger (440ci), 1984 Chevy VAN (305ci).