Mustang Valley: 25 mei 2008

Hier staan alle links en verslagen van de 2003, 2004, 2005, 2006, 2007 en 2008 meetings.........

Moderator: Shelby GT-H

Gesloten
Ando
Donateur 2014
Contacteer:

Mustang Valley: 25 mei 2008

Bericht door Ando »

Iedereen verwacht nu natuurlijk een datum als deze topic wordt open geklikt maar zo simpel ligt het deze keer even niet.

Mustang Valley 2007 was een overweldigend succes. Door alle media aandacht van te voren was niet alleen de opkomst van het aantal Mustangs groter maar ook de hoeveelheid publiek was enorm. Niet alleen het 'vaste clubje' was aanwezig maar ook diverse Mustangrijders die nog nooit van een Club of Forum hadden gehoord. Plus een groot aantal belangstellenden die al helemaal niet wisten dat er zoveel Mustangs op de wereld waren. Voor de Mustangliefhebbers nieuwe aanspreekpunten, en wat doe je nu liever dan je Mustang showen?

Zo'n opkomst hadden wij echt niet verwacht, de officiële telling is 133 Mustangs en dan hebben we de meeste Belgen dit jaar nog moeten missen vanwege de toerrit van de BMCC.

De vrijwilligers hebben echt het vuur uit hun sloffen gelopen en hadden nauwelijks tijd om te eten. Veel mensen zijn spontaan ingesprongen om alles orderlijk te laten verlopen. In 2008 zullen we er dus zeker meer moeten hebben. Met zo'n omvang moeten we ook wegen af gaan zetten, er moet meer EHBO ter plaatse zijn, uitgebreidere vergunningen enz. enz. enz.

Eline en ik zijn alletwee enthousiast voor weer een Mustang Valley in 2008. Daar zal het dus niet aan liggen.

Waar het allemaal uiteindelijk om daait: de kosten schieten omhoog en zijn voor mij prive + wat kleine sponsors in deze omvang niet meer te dragen. Organisatorisch is geen probleem, Eline is echt een kei wat dat betreft en ik help ook een beetje.. ;-)

Ofwel: Mustang Valley 2008 en later is alleen maar mogelijk met een flinke financiële injectie.

Dus: nog even géén datum voor Mustang Valley 2008, we zullen eerst alles op een rijtje moeten zetten en het financieel rond moeten breien.
Founder of Mustang Valley

There's a substitude for cubic inches: it's called Garrett T3

Mustang: http://www.mustang66.perronwei.nl
Werk & Sponsor: http://www.frames.nl
Donkervoort: http://www.S8AT.nl
Mustang Den Haag

Bericht door Mustang Den Haag »

TMCN zou ook kunnen sponsoren ?

GRT ROB
_________________________________________________________________________________________________________
Enjoy Life Today, don't wait for it...
1970TwisterSpecial
Moderator
Contacteer:

Bericht door 1970TwisterSpecial »

Dan hebben we toch een TMCN meeting in het westen van Nederland
grtz, Ronald
- 1970 Mach1 Twister Special
- 1979 Indianapolis Pace Car Special *Sold*
- 1979 Indy Pace Car Go-Kart *Sold*
- 2007 Saleen Parnelli Jones # 161
Organiser of Mustang Valley 2009 - 2022
Marchel
Contacteer:

Bericht door Marchel »

Als je de jaar cijfers bekijkt van TMCN weet je dat er heel veel geld naar meetings gaat. Voor 2007 is de contributie verhoogt en het aantal meetings verlaagt.
Een simpele redenering verteld mij dat er bij TMCN geld zou moeten zijn om aan deze meeting mee te organiseren.

Ik ben dus heel benieuwd naar een reactie van TMCN!

Greetz Marchel
Ford Mustang Convertible '66 Arcadian blue
Ford Mustang Fastback '67 Candyapple Red
Volkswagen T2 camper '76 Oranje-wit
Volvo 780 '87 Silverbeige metallic
Mustang24
Contacteer:

Bericht door Mustang24 »

En ik ben altijd bereid om enkele euro inkom te betalen, maar niet te veel, anders gaan er weer "klanten" afhaken...

3 of 4 euro, max 5, want daar krijg je animatie genoeg voor.
Alleen de Rockband in de trailer is dat al waard !

Emiel
Keep smiling, your life is shorter than you think !
302ci met Paxton Supercharger... my PlayMobiel...
http://www.mustang24.be
Mustang Den Haag

Bericht door Mustang Den Haag »

GTA67 schreef:En ik ben altijd bereid om enkele euro inkom te betalen, maar niet te veel, anders gaan er weer "klanten" afhaken...

3 of 4 euro, max 5, want daar krijg je animatie genoeg voor.
Alleen de Rockband in de trailer is dat al waard !

Emiel
:up:

GR ROB
_________________________________________________________________________________________________________
Enjoy Life Today, don't wait for it...
Ton BlingBling
Adverteerder
Contacteer:

Bericht door Ton BlingBling »

Ik kan helpen heb EHBO + reanimatie papieren kan nodig zijn ivm verguning aanvragen.
Kan zo'n kit meenemen inc verbandtrommel en reanimatie toestel de volgende keer.
Ook een vrijwilige bijdrage is geen slecht idee lijkt mij !.
Laat maar even weten wat je wil .
Ook heb ik een set porto,s te leen .
Import Auto's en onderdelen uit de USA , VAN AANKOOPKEURING TOT RDW KEURING :)
www.mustangcountry.nl - www.countrypartsusa.nl - skype : Ton van Broekhoven
Mischief Mustang Coupe 72 - Mach I 71 557ci projekt - 2006 Mustang Cabrio Screaming Yellow .
pannekoekenhut
Contacteer:

Bericht door pannekoekenhut »

Ando en Eline succes, hoop dat het lukt.
terras uitbreiding juni 2004
met omheining schaaldelen (geen rekje dus)
bier Hertog Jan sinds 2005 kleur geel
Ando
Donateur 2014
Contacteer:

Bericht door Ando »

Weer even een reactie van mijn kant.

De TMCN zie ik niet als sponsor voor Mustang Valley. Deze heeft zelf al genoeg moeite om alle kosten gedekt te krijgen ondanks de gratis inzet van het bestuur en vrijwilligers. En ik denk dat ze ons als leden voldoende bieden voor onze contributie, het geld wordt in elk geval allemaal besteed aan 'Mustang-dingen'. Onderschat niet wat deze jongens doen: Aan Mustang Valley hebben Eline en ik onze handen al vol en dat is één meeting per jaar bij ons naast de deur.

Als we uitgaan van 150 Mustangs voor Mustang Valley 2008 komen de kosten op ongeveer € 5.000,00. Ik ga hier even niet uitleggen waar de kosten aan gemaakt worden maar ik denk eerder dat ik posten vergeten ben dan dat ik teveel op m'n lijstje heb staan.

Ook al vragen we € 5,00 entree per deelnemende Mustang en een vergoeding van € 100,00 per standhouder dan komen we in het gunstigste geval op een bedrag van € 1.500,00. Hebben we dus nog een gat van € 3.500,00

Het aanbod van Ton m.b.t. de EHBO zou de kosten weer wat verlichten, maar dan zijn we er nog niet: officiëel is één EHBO-er op 200 bezoekers / deelnemers verplicht, anders krijg je gewoon je vergunning niet rond.

Er moet dus nog wel het één en ander gebeuren voordat Mustang Valley 2008 rond is.
Founder of Mustang Valley

There's a substitude for cubic inches: it's called Garrett T3

Mustang: http://www.mustang66.perronwei.nl
Werk & Sponsor: http://www.frames.nl
Donkervoort: http://www.S8AT.nl
78ghiaT5
Super User

Bericht door 78ghiaT5 »

ik denk niet dat de TMCN het moet gaan sponsoren. Mustang Valley is een ding van Ando en Eline, juist bedoeld als extra op TMCN-meetings. MV heeft een bepaalde sfeer daardoor gekregen die ik nog steeds niet kan uitleggen. Het is een ongedwongen meeting en zo moet het blijven.

harry
8F04F175384 = Ford T5 II Ghia 1978 Gold-Brown metallic
6F04F211683 = Mustang II Ghia 1976 'Silver Luxury Group'
Goud en Zilver... een Olympische combinatie!
8F02Z138253 = Mustang II Coupe 1978 (deceased)
Mustang24
Contacteer:

Bericht door Mustang24 »

Misschien is het dan beter om MustangValley kleinschalig te houden, en niet uit z'n voegen te laten barsten...
Hoe meer reklame hoe meer volk, hoe meer kosten en dat zou dan (waarschijnlijk) zelfs contraproductief zijn, en in het slechtste geval zou het door het "te" grote succes, ophouden te bestaan... en dat is ook niet de bedoeling.
Tenslotte dacht ik dat de bedoeling was om elkaar te ontmoeten, en er geen show van te maken (opgepast, de term "show" is niet verkeerd bedoeld !).
Er zijn nog al evenementen geweest, die door het overweldigende succes, gedoemd waren (spijtig genoeg) te verdwijnen.
Misschien eens bezinnen en ergens een lijn trekken, en het gezellig onder ons houden ? T'is maar een voorstel...

Ik wil de wagen van John eens bekijken, en die van Adri zeker. Karel heeft veel over zijn motor geschreven, dus die wil ik ook wel eens in het echt zien... en DAT is juist de bedoeling van MustangValley... dat we samenkomen, praten en kijken... (de namen zijn fictief, t'is maar om het idee weer te geven...).

Emiel
Keep smiling, your life is shorter than you think !
302ci met Paxton Supercharger... my PlayMobiel...
http://www.mustang24.be
66hipowannebee
Donateur 2014

Bericht door 66hipowannebee »

78ghiaT5 schreef:ik denk niet dat de TMCN het moet gaan sponsoren. Mustang Valley is een ding van Ando en Eline, juist bedoeld als extra op TMCN-meetings. MV heeft een bepaalde sfeer daardoor gekregen die ik nog steeds niet kan uitleggen. Het is een ongedwongen meeting en zo moet het blijven.

harry
psies harry

voor het eerst geef ik je helemaal gelijk :shock:

Tonie
66 restomod
GSX-R750 K3
"Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death."
The guy who invented the first wheel was an idiot. The guy who invented the other three, he was the genius.
351-V8-power

Bericht door 351-V8-power »

psies harry

voor het eerst geef ik je helemaal gelijk

Tonie
champagne???
69 Grandé 351W Copper Flame
66fastback

Bericht door 66fastback »

hoi Ando

Ik was er al een beetje bang voor (slachtoffer van het eigen succes) want het was ook zo druk.
Ik had mij ook al voorgenomen om mijn hulp volgend jaar weer aan te bieden maar dan wel op een (voor mijzelf) minder vrij blijvende manier.
Je zult dan denk ik ook meer op mensen die hun hulp willen en kunnen aanbieden moeten kunnen rekenen dat ze er ook werkelijk zullen zijn.

Ik heb mijn EHBO certificaat (5 daagse training)en reanimatie certificaat via het Nutec/risk. Dit is een trainings centrum voor de zee en binnenvaart en voor de brandweer.
Nou weet ik niet of dit afdoende is om aan de wal als EHBO te kunnen fungeren.
Maar als dat wel het geval is zou je samen met Ton blingbling al twee EHBOers hebben.
Wat de financiering betrefd daar kan ik je helaas niet bij helpen tenzij ik nog snel (en legaal) rijk word.

Het zou zonde zijn als het volgend jaar niet meer door zou gaan.

succes en groeten
Eric
1966 factory GT fastback
A code 289 with 4 speed manual
pannekoekenhut
Contacteer:

Bericht door pannekoekenhut »

Mustang Valley is een ding van Ando en Eline en zo is het Harry helemaal gelijk.
Kom op Ando en Eline jullie kunnen het echt wel weer regelen voor volgend jaar.
terras uitbreiding juni 2004
met omheining schaaldelen (geen rekje dus)
bier Hertog Jan sinds 2005 kleur geel
Gesloten

Terug naar “Alle meetings 2003 t/m 2008”