Ondanks het misschien iets oldtimer -onvriendelijk weer rijden zelfs de Noren in Mustangs. Een collega van me zat op een terrasje in Noorwegen toen op het plein voor hem een Mustang kwam aangereden ... hij belde me meteen op en na een kwartiertje stond het plein lekker gevuld met Amerikaanse geschiedenis.
De foto's zijn wel met z'n gsm genomen.
If money is your hope for independence you will never have it - Henry Ford-
leuke foto's doorgezapt gekregen. pfff die Stangs zitten ook echt overal!
harry
8F04F175384 = Ford T5 II Ghia 1978 Gold-Brown metallic
6F04F211683 = Mustang II Ghia 1976 'Silver Luxury Group'
Goud en Zilver... een Olympische combinatie!
8F02Z138253 = Mustang II Coupe 1978 (deceased)
het noorden zijn amerikaanse auto's vele malen populairder dan bij ons.
Het is niet voor niets dat de zweedse mustangclub groter is dan de nederlandse. We hebben het al gehad dat we met onze mustang door een dorpje een eindje boven de poolcirkel reden en opeens een mustang voor ons en achter ons zagen rijden.
Dit jaar gaan we weer mustangs en alle andere mogelijke amerikanen kijken op de PowerBigMeet in Vasteras. Daar komen ongeveer 10.000 amerikaanse auto's op af.
'06 mustang coupe (daily Gabriëlle)
'95 mustang coupe (sold, ex daily mij, ex daily Gabriëlle na 375.000 km verkocht)
'57 willy's M38A1 Nekaf (voor de fun)
'99 volvo S80 2.5D (mijn daily, na ruim 500.000 km verkocht)
'03 Mercury Mountaineer
grtz, Ronald
- 1970 Mach1 Twister Special
- 1979 Indianapolis Pace Car Special *Sold*
- 1979 Indy Pace Car Go-Kart *Sold*
- 2007 Saleen Parnelli Jones # 161
Organiser of Mustang Valley 2009 - 2022
Dit jaar gaan we weer mustangs en alle andere mogelijke amerikanen kijken op de PowerBigMeet in Vasteras. Daar komen ongeveer 10.000 amerikaanse auto's op af.
Wanneer is die bijeenkomst in Vasteras. Wij gaan dit jaar nl. ook weer Zweden (helaas niet met de Mustang), misschien is het te combineren.
Die zwarte Thunderbird zou perfect passen naast m'n rode stang !
In de laatste editie van Retro Classic Car stond een artikel over een bedrijf die Oldtimer rondritten organiseert in Zweden. Kan het echter niet direct terugvinden...anybody ?
Ingot Silver 2015 Ecoboost - RED 66 A convertible - Porsche Boxster 2001 - XC90 L6 3.2
En... lekker veel II-tjes! Ik zie ook een witte Ghia met een rekje overigens.
Dank je voor de site, kan ik weer wat plaatjes van Ghia's kopiëren.
Harry
8F04F175384 = Ford T5 II Ghia 1978 Gold-Brown metallic
6F04F211683 = Mustang II Ghia 1976 'Silver Luxury Group'
Goud en Zilver... een Olympische combinatie!
8F02Z138253 = Mustang II Coupe 1978 (deceased)
er is heel veel te doen in de zomer op amerikaanse auto gebied in zweden/noorwegen. Hierbij een link naar een regionale site van de zweedse mustang club. Hierin staan wel wat mogelijke sugesties voor de zwedengangers. Ik denk dat het altijd wel moet lukken een meeting in je vakantieschema in te passen. Overigens is het ook altijd leuk om in het weekeinde 's avonds in een stadje wat rond te kijken. Dikke kans dat de lokale jeugd aan het cruisen is.
Groeten,
Ben
'06 mustang coupe (daily Gabriëlle)
'95 mustang coupe (sold, ex daily mij, ex daily Gabriëlle na 375.000 km verkocht)
'57 willy's M38A1 Nekaf (voor de fun)
'99 volvo S80 2.5D (mijn daily, na ruim 500.000 km verkocht)
'03 Mercury Mountaineer