Verslag en Foto's Mustang Valley 2007
Moderator: Shelby GT-H
- Mustang64
- Contacteer:
Laatste telling die ik heb gehoord was ergens later in de dag.
Toen stond de teller op 127 Mustangs, dus geen ander merk / model mee geteld...
Ando zal wel met de totalen komen later ergens vandaag of zo...
Grtz,
Joris
Toen stond de teller op 127 Mustangs, dus geen ander merk / model mee geteld...
Ando zal wel met de totalen komen later ergens vandaag of zo...
Grtz,
Joris
Mvg, Joris
Under Construction: '64 1/2 260 2V V8 (65A P 89 06E 71 1 6 / 5F07F127871)
Under Construction: '64 1/2 260 2V V8 (65A P 89 06E 71 1 6 / 5F07F127871)
Ik vond het erg gezellig, helaas had ik andere verplichtingen waardoor ik om 14:00 uur alweer naar huis moest.... Mijn schatting was toen al ruim meer dan 100 Mustangs, het weer speelde (in de ochtend) natuurlijk geweldig mee!
De lokatie vond ik erg geschikt!
Tot volgend jaar!
De lokatie vond ik erg geschikt!
Tot volgend jaar!
'67 Convertible 289 A-code
- 67mustangcabrio
Zoals de meesten wel weten, heb ik een groot Mustanghart. De ene keer treed ik op als bestuurslid van TMCN, dan weer als DM&FF enthousiasteling maar gisteren als algemeen medewerker van Mustang Valley.
Bijna is het traditie dat ik dan ook de eerste op plaats delict ben,
Foto 07.40 uur.
[left]
[/left]
Foto 14.40 uur.
Let op dat groene ding achterin DM&FF tent
[left]
[/left]
Wat ook traditie is, dat ik het veld mag opruimen van de achtergelaten zooi. Deze keer in een T-shirt zonder plu in de volle regen!
Ondanks dat er toch over de koppen gelopen kon worden (Foto 14.40 uur) moet ik wéér constateren dat wij Mustangers toch een heel net volkje zijn.
De score 1 leeg sigarettendoosje, 3 lege kauwgumwikkels en 12 plastik bekertjes.
De score op de DM&FF tentplek, 1 bananenschil en 3 plastik bekertjes!
In verhouding is dit wel een hoge score.
Wat nu het ergste is, ik weet niet welke pet ik moet opzetten!
@ Ronald, Ando heeft de tweede prijs bij de kleppendekselrace, ik moet nog wat trucken bedenken.
AndreV

Bijna is het traditie dat ik dan ook de eerste op plaats delict ben,
Foto 07.40 uur.
[left]
[/left]Foto 14.40 uur.
Let op dat groene ding achterin DM&FF tent
[left]
[/left]Wat ook traditie is, dat ik het veld mag opruimen van de achtergelaten zooi. Deze keer in een T-shirt zonder plu in de volle regen!
Ondanks dat er toch over de koppen gelopen kon worden (Foto 14.40 uur) moet ik wéér constateren dat wij Mustangers toch een heel net volkje zijn.
De score 1 leeg sigarettendoosje, 3 lege kauwgumwikkels en 12 plastik bekertjes.
De score op de DM&FF tentplek, 1 bananenschil en 3 plastik bekertjes!
In verhouding is dit wel een hoge score.
Wat nu het ergste is, ik weet niet welke pet ik moet opzetten!
@ Ronald, Ando heeft de tweede prijs bij de kleppendekselrace, ik moet nog wat trucken bedenken.
AndreV
Oud hok Augustus 1964, V8 289
WWW.FORDMUSTANGCLUB.NL
WWW.FORDMUSTANGCLUB.NL
Volgens de laatste berichten (van zijn website) zouden er op Happy Days II van de MustangDoctor 130 tot 140 Mustangs geweest zijn.Toen stond de teller op 127 Mustangs, dus geen ander merk / model mee geteld
Daarom was er zo weinig volk op MustangValley
Emiel
Gelukkig was ik een van de 127 !
Keep smiling, your life is shorter than you think !
302ci met Paxton Supercharger... my PlayMobiel...
http://www.mustang24.be
302ci met Paxton Supercharger... my PlayMobiel...
http://www.mustang24.be
- Ando
- Donateur 2014
- Contacteer:
Gisteren besloten dat ik vandaag een beetje uit mocht slapen. Intussen zit ik al weer een uurtje achter de PC naar alle reacties en foto's te kijken.
Wat werd het ineens druk! Vanwege al het geregel heb ik zelf weinig van de meeting meegekregen.
Natuurlijk hadden we dit jaar veel meer media aandacht van te voren maar dat het zo druk zou worden hadden we ook niet verwacht. Daardoor liepen er toch dingen wat minder soepel danvoorgaande jaren.
Van de week dus maar eens evalueren hoe we het volgend jaar aan gaan pakken.
De vrijwilligers hebben echt op hun tandvlees gelopen, wat een drukte! Voor volgend jaar hebben we dus echt meer mensen nodig. Mensen, badankt voor jullie inzet!
Volgend jaar moet de Bermweg maar een stukkie éénrichtingverkeer worden en het fietspad afgesloten voor fietsers, dat lost al een hoop problemen op. Het pad rondom de ijsbaan kan gebruikt worden als parkeerplaats voor bezoekers (200 plekken) dus ook dat valt op te lossen.
En dan de 'andere Amerikamen'. Voorgaande jaren eigenlijk nooit een probleem geweest, dit jaar blijkbaar wel. We gaan er eens over nadenken!
De patattent is gewoon helemaal niet op komen dagen en dat gaf nogal wat extra drukte en vertraging in het pannenkoekenhuis. Om de wachttijd te bekorten ging iedereen geloof ik buiten maar een biertje halen, er zijn daar 8 fusten doorheen gegaan! Er zijn zelfs fusten bezorgt door een restaurant even verderop omdat ze er compleet doorheen zaten!
We gaan eens goed nadenken over de opzet voor volgend jaar....
Maar zonder deelnemers geen meeting, dus wij willen hierbij iedereen bedanken voor de massale opkomst! We gaan proberen het volgend jaar nog weer beter te maken!
Eline & Ando.
Wat werd het ineens druk! Vanwege al het geregel heb ik zelf weinig van de meeting meegekregen.
Natuurlijk hadden we dit jaar veel meer media aandacht van te voren maar dat het zo druk zou worden hadden we ook niet verwacht. Daardoor liepen er toch dingen wat minder soepel danvoorgaande jaren.
Van de week dus maar eens evalueren hoe we het volgend jaar aan gaan pakken.
De vrijwilligers hebben echt op hun tandvlees gelopen, wat een drukte! Voor volgend jaar hebben we dus echt meer mensen nodig. Mensen, badankt voor jullie inzet!
Volgend jaar moet de Bermweg maar een stukkie éénrichtingverkeer worden en het fietspad afgesloten voor fietsers, dat lost al een hoop problemen op. Het pad rondom de ijsbaan kan gebruikt worden als parkeerplaats voor bezoekers (200 plekken) dus ook dat valt op te lossen.
En dan de 'andere Amerikamen'. Voorgaande jaren eigenlijk nooit een probleem geweest, dit jaar blijkbaar wel. We gaan er eens over nadenken!
De patattent is gewoon helemaal niet op komen dagen en dat gaf nogal wat extra drukte en vertraging in het pannenkoekenhuis. Om de wachttijd te bekorten ging iedereen geloof ik buiten maar een biertje halen, er zijn daar 8 fusten doorheen gegaan! Er zijn zelfs fusten bezorgt door een restaurant even verderop omdat ze er compleet doorheen zaten!
We gaan eens goed nadenken over de opzet voor volgend jaar....
Maar zonder deelnemers geen meeting, dus wij willen hierbij iedereen bedanken voor de massale opkomst! We gaan proberen het volgend jaar nog weer beter te maken!
Eline & Ando.
Founder of Mustang Valley
There's a substitude for cubic inches: it's called Garrett T3
Mustang: http://www.mustang66.perronwei.nl
Werk & Sponsor: http://www.frames.nl
Donkervoort: http://www.S8AT.nl
There's a substitude for cubic inches: it's called Garrett T3
Mustang: http://www.mustang66.perronwei.nl
Werk & Sponsor: http://www.frames.nl
Donkervoort: http://www.S8AT.nl
- pannekoekenhut
- Contacteer:
WAT EEN DAG GISTEREN !!!!!!!
Ik heb voor Ando (omdat hij zelf geen tijd had) nog wat plaatjes geschoten op zijn camera en dat is het enige moment dat ik de mustangs gezien heb. Natasja was al in paniek naar mij op zoek en later begreep ik waarom, wat een gekkehuis. Wij stonden totaal met 15 medewerkers en oud medewerkers die gezellig even kwamen kijken konden ook gelijk aan de bak dus nog 3 extra. Wij hopen dan ook dat wij jullie alsnog goed van dienst zijn geweest, maar het was bijna niet aan te werken. Dus bij deze bedankt voor jullie begrip. Iedereen was bij ons kapot en Natasja en ik hebben toen besloten om de zaak (wat we nooit doen) dicht te gooien.
We hadden niets meer, dus zijn we zelf bij een collega gaan eten. Ando en Eline zijn gezellig mee gegaan. Waren ook net klaar.
Ando 8 fusten....................... ja die hadden we geleend bij onze collega de Dorstvlegel, maar je vergeet dat wij er ook nog 10 op voorraad hadden. Om 19.00 was het bier echt op, ik was nog met Ando aan het afbreken en hadden dat pilsje wel verdient, niet dus!! Gelukkig stonden er nog wat Palmpjes koud.
Iedereen nog bedankt voor de opkomst en zie de schoonheids foutjes door de vingers.
Ando en de medewerkers hebben zich helemaal suf gelopen om voor jullie een geslaagde dag te maken en dat is aardig gelukt dacht ik.
Groetjes Richard en de rest van het team, tot volgend jaar
Ik heb voor Ando (omdat hij zelf geen tijd had) nog wat plaatjes geschoten op zijn camera en dat is het enige moment dat ik de mustangs gezien heb. Natasja was al in paniek naar mij op zoek en later begreep ik waarom, wat een gekkehuis. Wij stonden totaal met 15 medewerkers en oud medewerkers die gezellig even kwamen kijken konden ook gelijk aan de bak dus nog 3 extra. Wij hopen dan ook dat wij jullie alsnog goed van dienst zijn geweest, maar het was bijna niet aan te werken. Dus bij deze bedankt voor jullie begrip. Iedereen was bij ons kapot en Natasja en ik hebben toen besloten om de zaak (wat we nooit doen) dicht te gooien.
We hadden niets meer, dus zijn we zelf bij een collega gaan eten. Ando en Eline zijn gezellig mee gegaan. Waren ook net klaar.
Ando 8 fusten....................... ja die hadden we geleend bij onze collega de Dorstvlegel, maar je vergeet dat wij er ook nog 10 op voorraad hadden. Om 19.00 was het bier echt op, ik was nog met Ando aan het afbreken en hadden dat pilsje wel verdient, niet dus!! Gelukkig stonden er nog wat Palmpjes koud.
Iedereen nog bedankt voor de opkomst en zie de schoonheids foutjes door de vingers.
Ando en de medewerkers hebben zich helemaal suf gelopen om voor jullie een geslaagde dag te maken en dat is aardig gelukt dacht ik.
Groetjes Richard en de rest van het team, tot volgend jaar
terras uitbreiding juni 2004
met omheining schaaldelen (geen rekje dus)
bier Hertog Jan sinds 2005 kleur geel
met omheining schaaldelen (geen rekje dus)
bier Hertog Jan sinds 2005 kleur geel
- MustangMan010
- †
- Contacteer:
De film van Mustang Valley is klaar en staat op mijn putfile site,zie onderaan de link.
[glow=red]Veel kijkplezier !!![/glow]
Mark
[glow=red]Veel kijkplezier !!![/glow]
Mark
'67 Mustang V8 DeLuxe 289ci, "Kawasaki Ninja Blue"
'06 Mustang V6 Premium,Tungsten Grey,Pony+Interior Upgrade Package.Southern California Special,only 600 built !!
Should a man in his 50's be allowed to drive a V8 Mustang !!!
'06 Mustang V6 Premium,Tungsten Grey,Pony+Interior Upgrade Package.Southern California Special,only 600 built !!
Should a man in his 50's be allowed to drive a V8 Mustang !!!