Verslag en Foto's Mustang Valley 2007

Hier staan alle links en verslagen van de 2003, 2004, 2005, 2006, 2007 en 2008 meetings.........

Moderator: Shelby GT-H

Gesloten
Marcel
Retired Moderator
Contacteer:

Bericht door Marcel »

En Hier het viaduct filmpje :)
MustangMan010
Contacteer:

Bericht door MustangMan010 »

Marcel schreef:En Hier het viaduct filmpje :)
Marcel,dat is toevallig gelijktijdig de films on line zetten.

Mark
'67 Mustang V8 DeLuxe 289ci, "Kawasaki Ninja Blue"
'06 Mustang V6 Premium,Tungsten Grey,Pony+Interior Upgrade Package.Southern California Special,only 600 built !!

Should a man in his 50's be allowed to drive a V8 Mustang !!! :lol:
1969Mach1

Bericht door 1969Mach1 »

Leuke filmpjes!
1969 Indian Fire Ford Mustang Mach1 351w 4-spd
--> @mistermach1
carol
Contacteer:

Bericht door carol »

Leuke filmpjes! :up:
[URL=http://spaces.msn.com/carolinereijenga] [img]http://i1.tinypic.com/nzkewh.gif[/img]

[size=150]Carol[/size] [/URL]

[i]Ford Fiësta 1.1 I clx '96[/i]
crimson_lion

Bericht door crimson_lion »

hallo
iedereen bedankt voor de foto's en de filmpjes
was weer ff nagenieten

gr dre :twisted:
The legend lives
danwen

Bericht door danwen »

Ook wij vonden het weer een SUPERdag gister, complimenten aan iedereen die meegewerkt heeft.
Mochten er nog twijfels zijn over het aantal Mustangs, volgens onze Amerikaanse gasten waren er "millions off Mustangs there"
Danny en Wendy
Sportsroof 1970 grabber blue

"a stranger's just a friend you do not know"
Kornelis

Bericht door Kornelis »

Wij waren gisteren voor het eerst op een Mustang Meeting, en ik vond het geweldig. Niet alleen omdat er zo veel mooi spul stond maar ook de mensen waren geweldig. Gewoon via dit forum afgesproken om mee te rijden en vervolgens een hele dag prima mensen om je heen. Wij waren pas om 21.30 uur thuis na een lange gezellige dag.
78ghiaT5
Super User

Bericht door 78ghiaT5 »

allereerst wil ik Ando, Eline en de andere vrijwilligers hartelijk danken voor het organiseren van deze geweldige editie van Mustang Valley. Werkelijk weer hartstikke goed georganiseerd, waardoor iedereen kon genieten van al dat fraais op het grasveld.

zaterdag was ik al naar Capelle gekomen vanuit Eindhoven om bij mijn beste maat te overnachten. Dat betekende zondagmorgen iets minder dan vijf minuten rijden om de locatie te bereiken. Het was bijzonder gaaf om op te komen draven in vol gallop, voor de allereerste keer met de II. Al was ik zaterdagavond nog even wezen kijken bij de voorbereidingen voor MV. toen ik in de morgen aankwam was het cker al 08.15 uur. AndreV was de eerste die was aangekomen met zijn rode '65-er en ik was een hgoede nummer 2. en daarom stond de SG helemaal vooraan met het paardje trots op zijn motorkap. gelijk heb ik de wagen maar schoongemaakt en daarna wat kleine dingetjes gedaan om Ando & zijnen te helpen, al vond ik het te weinig, dus volgende keer doe ik graag veel meer! Ando je weet me dus te vinden!

als fotograaf van MV heb ik van het begin af aan talloze foto's geschoten al miste ik de decibelmeting en de kleppendekselrace. want met de Mustangs kwamen ook de bekenden en dat betekende naast foto's kieken ook veel praten. op een geven moment kwam er een jong gassie naar me toe die vroeg of ik een achterbumper heb liggen. ja dat wel, alleen is die van binnen rot, alleen de buitenkant is nog goed. deze II-liefhebber bleek een Mach 1 II-tje te hebben. wel leuk dat ze dan meteen mij komen opzoeken om een vraag te stellen. Evert kwam weer es met de mooiste Ghia II van het land aanzetten en dat was gaaf natuurlijk. ook de King Cobra die kwam had kennelijk een ander baasje gekregen. Patrick kwam met zijn II coupe aanzetten en dat betekende dus IV II's. volgend jaar zijn dat er dus V, want dan zal ik er voor zorgen dat de T5 er ook bij is...

er was ook een heel bijzondere '68-er aanwezig: een soortement groen/gouden Mustang in de St. Patricks Day uitvoering, waar er niet veel van zijn. gestrikt dus voor De Man Achter de Mustang. waarlijk een prachtwagen. zijn meegekomen zoon was even zo bijzonder, want deze jongen blijkt al heel lang een II-fan te zijn! ook mooi om te zien was de Shelby GT 500. of de licht blauwe '66-er met pony interieur. Grappig was de aanwezigheid van de 80-jaar oude T-Ford. niet voor te stellen dat mensen daar ooit in reden! en tja er stond nog veel meer moois. zoals de knalgele 2006 cabrio. prachtig om te zien. Het weer zat de organisatie enorm goed mee en het terrasje bij het pannenkoekenhuis was de hele dag goed gevuld, de Laat Thuis Band speelde leuke nummers uit vervlogen tijden en overal was het gezellig druk. De bierpomp vooraan deed kennelijk heel goede zaken. Het was leuk dat je ook veel onbekendere gezichten zag die je weer niet tegenkomt op TMCN-meetings, dus de afwisseling was enorm. In de middag stond ook het achterop gelegen terrein vol met Stangs in alle kleuren en maten. Helaas waren de III's op één hand te tellen (Emile, waar was je?!). Toch was ieder model vertegenwoordigd en samen met de andere Ami's stond er een bonte keur aan Ford-gerelateerde automobielen. Van de SG heb ik de kap maar de hele tijd open gelaten, want mijn ervaring is dat als die dicht zit de mensen voorbij lopen, maar als hij openstaat krijgt hij bekijks. En er waren toch best wat mensen die een kijkje kwamen nemen. Bracht me op het idee om in navolging van Pieter Claus ooit eens een II-logo in de kap te laten airbrushen... De broer van mijn maat kwam ook langs en die vond de II gaaf van binnen! hij heeft II jaar geleden al gezegd dat hij dat model het leukst vond (samen met de fastback uit de '60-er jaren), terwijl hij toen niet wist dat ik zo'n model bezat, de T5 II toen nog. Hij heeft zelfs even achter het stuur gezeten.

Helaas was het idd zo druk in het pannenkoekenhuis dat op een tosti wachten te lang zou duren, maar dat vond ik niet zo erg. De mensen achter de balie hadden het al druk zat en gegeten heb ik toch wel, maar dan bij mijn maat later op de avond. Aan het eind van de middag begon het te regenen, maar toen waren de meeste al naar huis vertrokken, waaronder een Oldtimer. Toch was het een fraaie dag met op het hoogtepunt gewoon de zon. Dus Ando kan meer dan tevreden zijn over het verloop. Ik was wel aanvankelijk beetje bevreesd met die regen over de snelweg te gaan crossen, nadat ik op Drachten had gezien wat een II kan doen met een noodstop op een glad wegdek, maar 's avonds na negen viel het reuze mee en ben ik veilig thuis gekomen (heb mijn rempedaal gebruikt bij het inparkeerwerk van vijf minuten).

Nogmaals wil ik de ganse organisatie bedanken voor de voortreffelijke meeting en het vele werk dat er in zit. Petje af, you did it again! foto's heb ik voldoende, maar moet de hele zooi eerst bewerken en verkleinen en dat gaat me de nodige uurtjes kosten. Dus nu nog ff niet te zien op het Forum.

Harry
8F04F175384 = Ford T5 II Ghia 1978 Gold-Brown metallic
6F04F211683 = Mustang II Ghia 1976 'Silver Luxury Group'
Goud en Zilver... een Olympische combinatie!
8F02Z138253 = Mustang II Coupe 1978 (deceased)
Chante

Bericht door Chante »

Put your hand on a hot stove for a minute, and it seems like an hour.
Sit with a pretty girl for an hour, and it seems like a minute !
[img]http://www.usflag.org/animate/flagwave2.gif[/img]
AndreV

Bericht door AndreV »

Goed gedaan Jos!

AndreV :P :P
Oud hok Augustus 1964, V8 289

WWW.FORDMUSTANGCLUB.NL
Chante

fotos

Bericht door Chante »

1969Mach1

Bericht door 1969Mach1 »

Jos, de link werkt niet. Ik moet me eerst aanmelden.
Misschien kun je je foto's bij www.mijnalbum.nl uploaden.
Werkt prima daar!
1969 Indian Fire Ford Mustang Mach1 351w 4-spd
--> @mistermach1
easy1

Bericht door easy1 »

GTA67 schreef:
Toen stond de teller op 127 Mustangs, dus geen ander merk / model mee geteld
Volgens de laatste berichten (van zijn website) zouden er op Happy Days II van de MustangDoctor 130 tot 140 Mustangs geweest zijn.
Daarom was er zo weinig volk op MustangValley ;-) :-) ;-)

:smt043 :smt043 :smt043 :smt043

Emiel
Gelukkig was ik een van de 127 !
:smt023
Mustangs?
De helft van de foto's tonen ook andere Amerikanen ...
De eerste editie vorig jaar was er zeker gezellig.
If money is your hope for independence you will never have it - Henry Ford-

-----------------------------------------------------
'66 Coupe, V8 302,

Performer RPM, HEI, Holley 4150, Dual Exhaust
Chante

Re: fotos

Bericht door Chante »

Deze moet het dan doen
En nog een paar foto`s veel plezier
Jos

http://www.mijnalbum.nl/Album=X467QX6S
Chante

fotos

Bericht door Chante »

Deze moet het dan doen
En nog een paar foto`s veel plezier
Jos

http://www.mijnalbum.nl/Album=X467QX6S
Gesloten

Terug naar “Alle meetings 2003 t/m 2008”