net de carb eens goed nagekeken, het ding bleef half verzuipen bij stationair tt, dr zat een hapering bij volgasgeven, maar als het eenmaal op gang was, ging het ding toch wel behoorlijk af..
ik was al een aantal maten naar beneden gegaan wat sproeiermaat betreft, gisteren-ochtend nog 3 maten naar beneden gegaan, en het liep weer lekker, walmde veel minder, nauwelijks nog, dus zat goed dacht ik.
gisteren naar huis, eigenlijk weer het oude liedje, walmen, stinken, dus een teveel aan benzine,.. een Mitsibushi Colt GTI hield me bijna gewoon bij!!, omdat we ff moesten wachten voor het stoplicht en de mijne half verzopen was.. bij thuiskomst de achterkant van de auto eens bekeken en daar liep de benzine bijna vanaf....
vanochtend de carb dus eens goed bekeken, met wat spelen en gasgeven zag ik ineens dat ook alles om de carb heen nat werd, de benzine loopt gewoon via de throttleshafts naar buiten.....
carb open gehaald, om het kort te zeggen, tis gewoon puinzooi...
overal zitten er bramen van freeswerk, aan 1 kant heb ik 2 verschillende maten in mn mainbody zitten naar de booster downlegs toe.. hier en daar proppen kit/locktite in draadgangen en doorvoeren, gaten volledig scheef geboord in doorvoer-kanalen..
ik ga maar weer eens kijken voor een Holley, of een QFT-carb, schijnt ook erg goed spul te zijn....