Sorry Rob, hier wil ik even op regaeren. Deze auto's gaan niet naar Polen66mustang schreef:Gaan gewoon naar polen denk ik ????
GR ROB
Dit zeg ik niet omdat ik net met een Poolse schone ben getrouwd, maar omdat ik de wetten en regels zo ongeveer wel ken over auto's
Het is waar dat gestolen auto's naar Polen gaan, maar dat zijn er net zoveel als bijvoorbeeld naar Frankrijk of Italie...
Maar dit zijn sporadisch tot bijna tot nooit Amerikanen. Daar betaal je verzekering en wegenbelasting naar motorinhoud, daarom rijden ze vaak in Fiat 126 en andere auto's met relatief kleine motoren..
Voor een auto met een motorinhoud als deze betaal je ongeveer net zoveel als een gloednieuwe Ferrari voor onze Jan modaal portomonnee.
Plus dat Polen vele malen liever in een dikke BMW of andere Duitse bolide rijden dan een Amerikaan, vooral omdat de wegen er daar niet voor aangelegd zijn, daarom kopen ze in Nederland en Duitsland auto's,
omdat het onderstel en wielophanging nog niet kapotgereden zijn..
Ik kom heel veel in Polen maar amerikanen hebben ze er bijna niet, deze auto staat misschien nog in Nederland, en misschien ergens anders in Europa in onderdelen, maar zeker niet in Polen....
In onderdelen is deze niet meer te traceren, ook in Nederland niet, stel je zoekt een koplamp, en deze is 50 Euro goedkoper op Marktplaats dan in de winkel, wat zou je doen? Ik zou geen vragen stellen, ook als deze gestolen zou zijn, en met mij vele andere mensen, de verkoper heeft (als je zou vragen) alleen de koplamp liggen en kan misschien nog aan andere onderdelen komen, maar nooit zal je de rest met eigen ogen zien staan, dan kun je erachter komen dat deze gestolen zou kunnen zijn..
@ Rob: Zie het niet als een aanval, maar gewoon een aanvulling op je reactie..
@ Moderaters: Sorry voor deze "misschien beetje" off-topic reactie, maar conclusies zijn snel gemaakt..
Rien..