na een tip van forumlid TFT, Antoine, ben ik gister banden gaan halen bij AMAEV in Delft, een bedrijfje opgericht door studenten. zij verkopen tweedehands banden van goede kwaliteit, wat een uitkomst is voor mensen die bijvoorbeeld goede banden nodig hebben voor de apk-keuring, zoals in mijn geval. vier spiksplinternieuwe 225/60 R15 bandjes zouden me zeker ruim 500 euro hebben gekost, nu was ik slechts 160 euro kwijt voor vier banden afkomstig uit een leaseprogramma. mijn 'nieuwe' sloffen hadden er maar 2000 kilometer opzitten en zien er nog prima uit. al met al geen slechte deal natuurlijk en de keuze was snel gemaakt. nu zou iemand van AMAEV (Alles Met Auto's en Vrachtwagens) komende vrijdag naar zijn leverancier gaan, maar tijdens mijn telefoontje van vorige week vrijdag benadrukte ik dat ik ze wel snel nodig had. en dan moet je nóg geluk hebben omdat ook deze bandenmaat weer vrij courant is.
kreeg ik eergister een telefoontje van de verkoper, die toevallig bij een van zijn leveranciers was geweest, waar ze heel toevallig mijn gewenste bandenmaat hadden liggen. Van Michelin nog wel en zoals gezegd in prima staat. Normaal kosten banden bij AMAEV 25-30 euro het stuk, maar omdat de Michelins nog meer dan goed zijn, waren ze 40 euro, maar dat maakte mij niet uit. Ik heb die 160 pop grif neergeteld natuurlijk. Via deze wijze wil ik AMAEV aanraden en bedanken voor hun snelle hulp, zoektocht en levering. hierbij een foto van een van de banden. dit bedrijfje is een echte uitkomst voor degenen die geen dikke portemonnee hebben, maar wel heel snel banden moeten hebben.
AMAEV is te bereiken op www.amaev.nl en is gevestigd aan de Kanaalweg 2c in Delft. een tripje waard dus als je zo honderden euro's kan besparen. Via Den Haag is het zo te bereiken:
Pak de A13 richting Rotterdam, en ga eraf bij afslag 9 'Delft'. dat is dus bij de IKEA-vestiging. onderaan de afslag ga je rechts de Oostpoortweg op, die je helemaal afrijdt, zo'n 460 meter. aan het einde sla je linksaf de Julianalaan op, om na 100 meter al rechtsaf de Botaniestraat in te rijden. die komt uit op de Kanaalweg. je slaat op de kruising linksaf en dan rij je zo'n 200 meter door, totdat je aan je linkerhand nummer 2C krijgt. dat zijn grote panden overigens. vanuit Rotterdam: ook afslag 9, maar nu sla je bij de IKEA dus linksaf en ga je onder de A13 door (rechtdoor) de Oostpoortweg op.
wellicht is dit wat voor de forumleden, is een aanrader! AMAEV heeft ook nieuwe banden en die staan op de site.
Harry
banden voor zachte prijs
Moderator: Shelby GT-H
banden voor zachte prijs
Laatst gewijzigd door 78ghiaT5 op do 18 okt, 2007 12:19, 1 keer totaal gewijzigd.
8F04F175384 = Ford T5 II Ghia 1978 Gold-Brown metallic
6F04F211683 = Mustang II Ghia 1976 'Silver Luxury Group'
Goud en Zilver... een Olympische combinatie!
8F02Z138253 = Mustang II Coupe 1978 (deceased)
6F04F211683 = Mustang II Ghia 1976 'Silver Luxury Group'
Goud en Zilver... een Olympische combinatie!
8F02Z138253 = Mustang II Coupe 1978 (deceased)