Als het fris is, dus ook de handschoentjes aan en muts opNicov.dr.Klok schreef:want ook ik heb geen verwarming op het moment.
zondag 25 november Pre Pekelmeet !!!
Moderator: Shelby GT-H
het was best gezellig en de opkomst boven verwachting ( we verwachtten namelijk niemand;-)) maar wel rotweer dus weinig foto's gemaakt en
er waren ook een paar flitsbezoekers, maar uiteindelijk nog met en man of 15 uit eten geweest.
er zijn in ieder geval genoeg amerikanen in de buurt, dus doen we het vast nog een keer, maar dan met mooi weer!
wel lekker binnen in de werklplaats zitten ouwehoeren met oude en nieuwe bekenden..
een paar vlug geschoten plaatjes ( voordat me camera nat werd)

er waren ook een paar flitsbezoekers, maar uiteindelijk nog met en man of 15 uit eten geweest.
er zijn in ieder geval genoeg amerikanen in de buurt, dus doen we het vast nog een keer, maar dan met mooi weer!
wel lekker binnen in de werklplaats zitten ouwehoeren met oude en nieuwe bekenden..
een paar vlug geschoten plaatjes ( voordat me camera nat werd)

'67 galaxie LTD v8 390cui
1978 F150 ranger
mercury villager voor het gezinspul
1978 F150 ranger
mercury villager voor het gezinspul
- Nicov.dr.Klok
De thunderbird op 1 van de foto,s heeft helaas op de terugweg(bij Weerdinge)pech gehad.Hij was betrokken bij een ongeval.
Zie;www.kilroynews.net/latestnews.htm
Mooie foto,s trouwens en gezien de tijd van het jaar ook een leuke opkomst zo te zien.
Een volgende keer zal ik zeker proberen ook er bij te zijn.
Zie;www.kilroynews.net/latestnews.htm
Mooie foto,s trouwens en gezien de tijd van het jaar ook een leuke opkomst zo te zien.
Een volgende keer zal ik zeker proberen ook er bij te zijn.
Gr.Nico
1969 Mustang Grande 351W (ready for the road again in May 2012)
1978 Ford F.250 Ranger XLT 460cu/inch
Yesterday is history,Today is a gift,Tomorrow is a mistery.
1969 Mustang Grande 351W (ready for the road again in May 2012)
1978 Ford F.250 Ranger XLT 460cu/inch
Yesterday is history,Today is a gift,Tomorrow is a mistery.