succes met het zoeken van jou droom mustang
gr dre
Moderator: Shelby GT-H
Thx.Richard Oomkens schreef:Hallo Jan , welkom op de site..
Ik ben zeer benieuwd waar je voorkeur naar uit gaat mbt type en uitrusting.
Succes met je zoektocht.
Wel even laten weten wanneer je wat gekocht hebt.
Richard
ThxRobSchipper schreef:Mooie TT hoor![]()
Meer foto's please...
Wat heb je er allemaal aan gedaan? Abt tuning?

Haha, ja dat heb ik ook gezien.FerdiV6 schreef:Nou had toevallig van de week zitten kijken op discovery channel en de wegligging van de TT is bagger (ik kraak de jouwne niet af hoorClaire schreef:Hallo Jan en welkom. Heb zelf al eens met ee TT mogen rijden. Super wegligging. Kan een 65 mustang bijna aan tippen....)
tegenover de Nissan 350Z terwijl de laaste stuk goedkoper is![]()
succes met het zoeken naar een mooie geschikte Mustang![]()
Groetjes
Ferdi
Weet ik weet ik, maar comfort is snel normaal als je een tijdje in Audi rijdt.67mustangcabrio schreef:Jan
Maar je zult wel aan luxe en wegligging in moeten leveren met een 65/66er Mustang tegenover je TT , heb zelf ook een audi als daily gehad en dat is toch een heel verschil .
Maar dat neem je graag op de koop toe met een Mustang![]()
Succes met je zoektocht .
Frans
Ben eerst nog bij Heideveld geweest, maar AHP is toch veel relaxter.66stangwhite schreef:![]()
Jan.
Goed begin van je bij AHP! Ben er zelf ook een keer geweest en heeft bij mij ook een goede indruk achtergelaten. Heel veel suc6 met je zoektocht en please, keep us informed. Het zoeken naar een Mustang is een hele leuke fase. en daarna....... WOW wil je niet ( juist wel ) weten....
Kleur: Ik vindt wit toch heel mooi, maar een silverblue vindt ik ook gruwelijk (rustig over denken).
V8 dat zeker de weten, stuurbekrachtiging ook wel zo prettig.
Int: Het liefst helemaal rood
Voor de wintermaanden komt er een andere auto, weet nog niet wat...MustangMan010 schreef:Is het dan wel verstandig om met een 60er jaren Mustang dagelijks,dus ook in de winter te rijden als je de TT weg hebt gedaan??
Mark