Mustang, Schade :(

Plaats de jouwe hier.........

Moderator: Shelby GT-H

StefanB

Mustang, Schade :(

Bericht door StefanB »

Nou lekker hoor, ging om half 9 nog eventjes met de stang richting de sportschool, nog ff lekker uitleven..

krijg ik onderweg een "ongelukje" met een conexxion bus :X

Stond te wachten voor stoplicht, werd groen, dus rijden.. bus van tegenover gestelde richting had ook groen, echter moest deze vanuit zijn oogpunt links af (moest mij dus kruisen). En diende mij dus voorrang te verlenen. Echter heeft hij me over het hoofd gezien? (tja hoe krijg je dat voor elkaar?!) en is dus gewoon door gereden, met het gevolg dat ik er tegen aan zat..

was voor het politie bureau gebeurd, dus gelijk politie erbij, niet mijn schuld. schade formuliertje ingevult etc. auto is afgesleept.

Maar nu komt het, hoe gaat dit verder waarschijnlijk in z'n verloop? ben goeie tijd bezig geweest om de mustang op de weg te krijgen, rij er nu net ander halve maand in. was nog bezig met eea aan het fixen, dus heb nog geen taxatie rapport laten opstellen. ben eigenlijk bang dat de mustang total loss verklaard gaat worden, en ik afgescheept word met een drol en een paar knikkers..

De pret is er op dit moment wel een beetje vanaf hier :( ben er nu zon klein jaar mee bezig, ontzettend veel tijd & geld in gestoken. en je hobby word zo ff kort gereden door een niet oplettende buschauffer :X

Afbeelding

Iemand ervaring met soortegelijke situatie? wat zou ik ongv kunnen gaan verwachten van de verzekeringen? (dat schuld bij de tegenpartij ligt is duidelijk, dat is ook door politie opgemaakt.)

Hoe nu verder? ga morgen eerst even met mijn verzekerings maatschapij bellen, maar moet geloof ik zelf een adres uitzoeken waar ik de auto wil laten taxeren/repareren? iemand daar nog tips voor?

Nu maar proberen wat te slapen :(
1972 Ford Mustang Grande 351W 4bbl
Frank

Bericht door Frank »

Wat een verschrikkelijke pech Stefan!!! Ik heb hier (gelukkig) geen ervaring mee....

Kan me voorstellen dat de pret er voor jou nu een beetje af is.... Maar... laat je niet kennen! Ik hoop dat dit correct en netjes in orde komt!!!

Houd je taai en houd ons op de hoogte!

Frank
- Ford Mustang Fastback Factory GT '66, 4V 289 Ci V8, 5 speed, headers en Flowmasters.
- Chevrolet Impala Sport Coupe 1959, 348 Ci V8, Tri-Power, 4 speed
Demelle

Bericht door Demelle »

wat een pijnlijke foto en ervaring voor jou. geef inderdaad de moed niet op!
gelukkig heb je zelf niks
PoisonIvy66

Bericht door PoisonIvy66 »

DAMN! :evil:

:smt068 openbaar vervoer

Sterkte ermee!
...Happiness is the road...
Nicov.dr.Klok

Bericht door Nicov.dr.Klok »

Dat is niet zo mooi,en balen ook.
Wat je naar mijn idee kunt doen is alsnog een taxatie rapport laten opmaken met spoed,en de taxateur zoveel mogelijk rekeningen van onderdelen,en foto,s overleggen.Op die manier kun je aantonen dat je auto in prima staat verkeerde voor het ongeval.
Ik raad je aan om contact op te nemen met Rob Hafkamp(Google op de taxateur)Hij zit bij jouw in de buurt en heeft ervaring met dit soort dingen.
Voor reparatie cq.schade experd denk ik dat je hem het beste even bij 1 van de Mustang experdts kunt neerzetten die hebben de prijzen van de te vervangen onderdelen bij de hand,dit voorkomt dat de schade te laag getaxxeerd wordt door een schade experd,want die zal zeker proberen de auto totallos te verklaren,omdat dat voor hun het voordeligst is.
Maak gelijk morgen werk van de taxatie,en je zult zien dat dat nog wel eens mee wil vallen(taxatie bij De taxateur kost 115 euro)tel nr.075-6215804 of mail Rob@hafkampprojects.nl
Gr.Nico
1969 Mustang Grande 351W (ready for the road again in May 2012)
1978 Ford F.250 Ranger XLT 460cu/inch

Yesterday is history,Today is a gift,Tomorrow is a mistery.
MustangMan010
Contacteer:

Bericht door MustangMan010 »

Nou Stefan dat ziet er niet goed uit.Daar is de schade aan mijn Mustang natuurlijk niks bij. http://www.isookzo.nl/phpBB2/viewtopic. ... highlight=
Verder heb ik geen ervaring met jou situatie wat de taxatie betreft,in ieder geval suc6 ermee en hou ons op de hoogte.

Mark
'67 Mustang V8 DeLuxe 289ci, "Kawasaki Ninja Blue"
'06 Mustang V6 Premium,Tungsten Grey,Pony+Interior Upgrade Package.Southern California Special,only 600 built !!

Should a man in his 50's be allowed to drive a V8 Mustang !!! :lol:
1970TwisterSpecial
Moderator
Contacteer:

Bericht door 1970TwisterSpecial »

Tjonge, das flink balen.
Hopelijk wordt alles netjes geregeld
grtz, Ronald
- 1970 Mach1 Twister Special
- 1979 Indianapolis Pace Car Special *Sold*
- 1979 Indy Pace Car Go-Kart *Sold*
- 2007 Saleen Parnelli Jones # 161
Organiser of Mustang Valley 2009 - 2022
Marcel
Retired Moderator
Contacteer:

Bericht door Marcel »

Stefan, ik zou de tip van Nico ook opvolgen.

Heel veel succes!!
Mustangdriver
Contacteer:

Bericht door Mustangdriver »

Holy shit !! Der hebben al wat mannen goede raad gegeven. Ik wens je sterkte en probeer de moed niet te laten hangen !

Geoffrey
1966 fastback in Clearwater Aqua, 302ci en AOD

www.mustangdrivers.be The Belgian Mustangsite
peer

Bericht door peer »

Dat is echt kl*te..... maar wat Nico zegt, zet hem zoiezo bij een mustang expert neer als er een schade expert komt.
StefanB

Bericht door StefanB »

Bedankt voor de tips! heb zojuist eventjes schade doorgebelt aan de verzekering.

Moet nu enkel nog een goed adres hebben waar ik de mustang heen kan brengen voor de taxatie v/d schade + reparatie. iemand tips?

zal zo direct ook nog eventjes contact opnemen met rob hafkamp!

Als ik weer wat meer weet hou ik jullie op de hoogte :)
1972 Ford Mustang Grande 351W 4bbl
carol
Contacteer:

Bericht door carol »

Stefan,

Dat is balen zeg... (zachtjes uitgedrukt)
Hopelijk gaat je wagen er niet mee achteruit hierdoor.

We blijven de vooruitgang volgen en veel succes.
[URL=http://spaces.msn.com/carolinereijenga] [img]http://i1.tinypic.com/nzkewh.gif[/img]

[size=150]Carol[/size] [/URL]

[i]Ford Fiësta 1.1 I clx '96[/i]
Mustanghenkie

Bericht door Mustanghenkie »

:censored: :censored: Vreselijk lullig dat je dit moest overkomen. Ga gauw Nico zijn advies opvolgen.

Het is altijd belangrijk om met een oldtimer een goed taxatierapport te regelen. Maar Mustang staat nu nog in de motteballen, maar zodra mijn Mustang zich weer kan verplaatsen laat ik de auto eerst weer taxeren. Voordat ik ga rijden. Hier rijden namelijk ook bussen van de connexion rond :wink:

Succes met de afhandeling, hoop dat het meevalt met de afhandeling. En met de reparaties van je Mustang.
Mustang Hardtop 1966, baby blue, automaat, am radio en airco. (Voorlopig out of service)
Alfa Romeo Alfetta 1974, Bianco Spino (roomwit) 1800cc Nord
Mustang_bartje
Contacteer:

Bericht door Mustang_bartje »

vervelend zeg! en nog een behoorlijke schadepost ook! ik hoop voor je dat hij idd niet totalloss wordt verklaard en je met een paar stuivers heen wordt gezonden... succes!
Mustang 2006 blauw
78ghiaT5
Super User

Bericht door 78ghiaT5 »

dit is verschrikkelijk kl*te zeg! wsl een buschauffeur die nog niet lang in het vak zit...? dit is wel dé nachtmustang van elke mustangrijder. gelukkig ben jezelf niet gewond geraakt en hopelijk is deze auto nog te repareren.

harry
8F04F175384 = Ford T5 II Ghia 1978 Gold-Brown metallic
6F04F211683 = Mustang II Ghia 1976 'Silver Luxury Group'
Goud en Zilver... een Olympische combinatie!
8F02Z138253 = Mustang II Coupe 1978 (deceased)
Plaats reactie

Terug naar “Restaureren, tips, technische vragen en links”