Vaak moet een amerikaan geheel tot op het metaal kaal gehaald worden, omdat de moderne lak er niet mooi op pakt.66stangwhite schreef:Is een Mustang zo speciaal / lastig om te spuiten dan....![]()
Mbt je vorige vraag,
Ik hoef mijn falcon niet opnieuw te strippen, ik wist dat ik hem zo tijdelijk mee zou krijgen.
We kijken hoeveel imperfecties er achter sierdelen ed verborgen gaan worden, daarna werkt hij de rest bij, ook de motorkap, daar zet ik nog geen ornamenten ed op, zodat hij hem makkelijk kan nabewerken.
Zijn motivatie, de lak is er nu in een keer op gespoten, als je nu alles gaat aanpakken loop ja dus kans op meer plaatsen waar de lak evt niet mooi op elkaar aansluit qua kleur ect, mijn falcon is in een metallic kleur gespoten met mica deeltjes, dus loop je een redelijke kans dat je bijwerkplekjes altijd blijft zien.
Bovendien heb ik er geen moeite mee als een lelijk plekje achter een sierdeel zit, waar niemand het ooit meer zal zien.
Verder kan hij zo als hij de motorkap gaat bijwerken mooi de beschadigingen die door mijn lompheid met scherpe objecten en puntige onderdelen ed zijn veroorzaakt bijwerken, zodat ik na het sleutelgeweld een mooie laklaag heb.
Zie onderschrift voor de spuiter, vergis je niet, ik ben er erg tevreden mee, want het is op deze puntjes na erg goed, naar tevredenheid gedaan, bij oplevering hebben we ook om de wagen heen gelopen en hebben we samen de puntjes bekeken.
Hij heeft de auto met olie gedragen lak gespoten ipv met watergedragen lak, dus heb ik een stuk minder van vogelenpoep ed te duchten
Greetz Rinke