Mijn Mustang staat daar nu in de showroom samen met een Dodge Charger van 1968, mijn vaders Chevrolet Corvair van 1960 en een Volkswagen Kever. De Dodge Charger is concours gerestaureerd en werkelijk tot in de puntjes origineel! Op enkele onderdelen na is deze auto klaar. De carrosserie van onze Corvair staat er geheel gerestaureerd en gespoten te blinken. Met de techniek zijn we bezig. Ook deze auto zal concours worden!
De Mustang en Charger, twee Amerikaanse muscle cars, zo naast elkaar te zien staan geeft een wel een ontzettend stoer gezicht! Zeker nu de spotlights in de showroom er op schijnen…
Ook in de werkplaats en afbouwruimte zullen nog meer auto’s te zien zijn die momenteel in restauratie zijn. Het zal om 13:00 uur beginnen en om 20:00 eindigen. Hebt u deze dag vrij en zin om iets te ondernemen… dan is dit zeer zeker de moeite waard om te bezoeken!
www.lensink-kolstee.nl
Voordat ik mijn auto de showroom in reed, hebben we buiten nog enkele pics geschoten, hieronder zijn er enkele van de velen te vinden: