Rear wheel horsepower weet ik, maar je gaat me niet wijs maken dat dit nog fatsoenlijk de bocht doorgaat.
Mustang basis is Falcon?, is dus groenteblik?
Ze zakken standaard zonder brace in de motorruimte al door (zelfs bij stilstand).
De auto is echt en deze verkoper ook. Ik heb zelf een half jaar geleden met hem gemaild.
Auto schijnt echt geweldig te zijn. Op diverse sites ben ik die mustang al tegengekomen.
Rob
1969 Indian Fire Ford Mustang Mach1 351w 4-spd
--> @mistermach1
En ja, ik vind hem ook mooi.
Er is duidelijk werk van gemaakt, maar ik ben bang dat de krachten die voor in de auto ontstaan bij deze vermogens tijdens bv. de bocht uit accelereren, toch onderschat zijn.
Het zou jammer zijn voor de volgende eigenaar als na een paar maanden de verf van zijn spatborden en motorkap verdwijnt omdat het elkaar begint te raken.
Wat gaaf zeg! Ook wel erg toevallig zeg, nu ik daar een topic over ben begonnen!
Het blijft een beest van een wagen! 50.000 euro is wel een hele hoop geld.... ben benieuwd of hij het er voor krijgt....
Maar je zegt: 'je hebt geluk Frank'...... Tja, maar 50K heb ik ook niet zomaar liggen, ik houd het voorlopig nog wel even bij m'n eigen Mustang Ben eerst nog ff geld opzij aan het leggen voor de rondreis door Amerika....
Maar ik houd het zeker ff in de gaten op Ebay! Als we iets afspreken, hebben we het er nog over Rob!
Thanks Rob!
Frank
- Ford Mustang Fastback Factory GT '66, 4V 289 Ci V8, 5 speed, headers en Flowmasters.
- Chevrolet Impala Sport Coupe 1959, 348 Ci V8, Tri-Power, 4 speed
Je hebt gelijk Olaf! In de haast iets te snel getypt.... maar ik wist het natuurlijk best.... maar 50.000 dollar is toch ook nog een hoop geld
Frank
- Ford Mustang Fastback Factory GT '66, 4V 289 Ci V8, 5 speed, headers en Flowmasters.
- Chevrolet Impala Sport Coupe 1959, 348 Ci V8, Tri-Power, 4 speed