Rest project 67 Shelby GT500E de puntjes op de i zetten
Moderator: Shelby GT-H
- Ton BlingBling
- Adverteerder
- Contacteer:
ff tikie naar boven .
Het is mogelijk om dit mooie bijzondere projekt te bekijken !.
Wie gaan er nog 8 maart 11 uur .
Martijn .
Ton.
?
?
Het is mogelijk om dit mooie bijzondere projekt te bekijken !.
Wie gaan er nog 8 maart 11 uur .
Martijn .
Ton.
?
?
Import Auto's en onderdelen uit de USA , VAN AANKOOPKEURING TOT RDW KEURING :)
www.mustangcountry.nl - www.countrypartsusa.nl - skype : Ton van Broekhoven
Mischief Mustang Coupe 72 - Mach I 71 557ci projekt - 2006 Mustang Cabrio Screaming Yellow .
Mischief Mustang Coupe 72 - Mach I 71 557ci projekt - 2006 Mustang Cabrio Screaming Yellow .
- 66hipowannebee
- Donateur 2014
Marco,leuk dat je gelijk een hele fanclub op de stoep krijgt
Ik ga er de 8ste niet zijn,kom wel een andere keer om in alle rust het eens te bekijken
Ik pb je wel
Tonie
Ik ga er de 8ste niet zijn,kom wel een andere keer om in alle rust het eens te bekijken
Ik pb je wel
Tonie
66 restomod
GSX-R750 K3
"Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death."
The guy who invented the first wheel was an idiot. The guy who invented the other three, he was the genius.
GSX-R750 K3
"Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death."
The guy who invented the first wheel was an idiot. The guy who invented the other three, he was the genius.
als je het probleem met je u-joint nog hebt, ik liep tegen hetzelfde aan toen ik mn 9" achteras wilde monteren aan mn cardan-as.
je hebt er 1310 joints aan je cardan-as en 1330/1350 op je achteras zitten.
daar zijn speciale conversion joints voor..
http://store.summitracing.com/partdetai ... toview=sku
ik heb er toen 2 besteld, ik had de extra bijgeleverde "eindkappen" nodig , die zijn iets groter, daar heb je ook weer vele verschillende maten, dus als je wijs bent , bestel er dan 2, gelijk 1 kruis op voorraad!
hier nog meer..
http://store.summitracing.com/egnsearch ... &N=700+115
je hebt er 1310 joints aan je cardan-as en 1330/1350 op je achteras zitten.
daar zijn speciale conversion joints voor..
http://store.summitracing.com/partdetai ... toview=sku
ik heb er toen 2 besteld, ik had de extra bijgeleverde "eindkappen" nodig , die zijn iets groter, daar heb je ook weer vele verschillende maten, dus als je wijs bent , bestel er dan 2, gelijk 1 kruis op voorraad!
hier nog meer..
http://store.summitracing.com/egnsearch ... &N=700+115
'65 F100
2007 KTM 950 SM
2007 KTM 950 SM
- Ton BlingBling
- Adverteerder
- Contacteer:
Is in het echt een nog mooier project !
Veel werk aan gedaan , Heel mooi
Nu weet ik beetje waar ik aan begin ,Thanks Marco
Veel werk aan gedaan , Heel mooi
Nu weet ik beetje waar ik aan begin ,Thanks Marco
- Ton BlingBling
- Adverteerder
- Contacteer:
Maakt mij niet uit 200/300 km ik rij gewoon,zeker met Mischief !FerdiV6 schreef:ja maar Wierden dat ligt ook nog een eind weg om even naar toe te rijden.
Groetjes
Ferdi
Jammer, ik kon er gisteren helaas niet bij zijn. Gistermorgen kwam ik de garage binnen en constateerde al vrij snel een behoorlijke plas transmissie olie op de grond.
Gelukkig had ik nog een reserve pakking liggen en is het nu weer opgelost maar wat een smerig werk zeg.
Martijn
Gelukkig had ik nog een reserve pakking liggen en is het nu weer opgelost maar wat een smerig werk zeg.
Martijn
NOW 1966 coupe L6
SOLD 1965 2+2 fastback 302 5.0 HO, C4, PS, PB
SOLD 1966 coupe 289 V8, C4, PS
SOLD 1966 coupe 289 V8, C4, Discs
SOLD 1965 2+2 fastback 289 V8, C4
SOLD 1965 coupe 289 V8, C4, PS
SOLD 1965 2+2 fastback 302 5.0 HO, C4, PS, PB
SOLD 1966 coupe 289 V8, C4, PS
SOLD 1966 coupe 289 V8, C4, Discs
SOLD 1965 2+2 fastback 289 V8, C4
SOLD 1965 coupe 289 V8, C4, PS
- TheBlackAngels
- AceOfSpades
- stephan verhagen
- TheBlackAngels
Eleanor is <3
Ik vind het echt een superinspirerend project en heb gelijk een paar vragen uit nieuwsgierigheid.
1) Als je een auto helemaal uit elkaar haalt, hoe orden je dingen dan? Het zijn vast een hoop onderdelen... waar laat je die allemaal? En hoe weet je weer waar alles precies terug moet? Weet je dat gewoon allemaal?
2) Motorblok heb je ook zo'n beetje helemaal zelf in elkaar gezet? Ongelooflijk, wat een beest. Waarom heb je gekozen voor een nieuwe motor en niet bijvoorbeeld voor het herbouwen van wat er oorspronkelijk in zat?
3) Ga je de binnenkant van de auto ook maken zoals Eleanor uit de film? Wat voor onderdelen zijn voor zoiets verkrijgbaar? Want voor de buitenkant is er natuurlijk de 'bodykit', maar er bestaat vast niet zoiets als een 'dashboard kit'
ga zo door! echt superwerk!
Ik vind het echt een superinspirerend project en heb gelijk een paar vragen uit nieuwsgierigheid.
1) Als je een auto helemaal uit elkaar haalt, hoe orden je dingen dan? Het zijn vast een hoop onderdelen... waar laat je die allemaal? En hoe weet je weer waar alles precies terug moet? Weet je dat gewoon allemaal?
2) Motorblok heb je ook zo'n beetje helemaal zelf in elkaar gezet? Ongelooflijk, wat een beest. Waarom heb je gekozen voor een nieuwe motor en niet bijvoorbeeld voor het herbouwen van wat er oorspronkelijk in zat?
3) Ga je de binnenkant van de auto ook maken zoals Eleanor uit de film? Wat voor onderdelen zijn voor zoiets verkrijgbaar? Want voor de buitenkant is er natuurlijk de 'bodykit', maar er bestaat vast niet zoiets als een 'dashboard kit'
ga zo door! echt superwerk!
[b][i]"of everything that stands, the end" - Jim Morrison[/i][/b]