Nu de restauratie van mijn Charger al weer bijna 2 jaar achter de rug is, ga ik toch maar eens beginnen aan mijn Mustang. Niet zo obsessief als voorheen, maar lekker op het gemak. Dit zijn de plannen:
Allereerst precies andersom als met de Charger, ik maak de Mustang eerst technisch helemaal in orde, alles uittesten en naar mijn zin. Pas als alles werkt en zit als ik het wil gaat het blok eruit en de auto gestript voor paint.
To do:
-Carb/benzinetank en alle troep eromheen eruit. Gasmixer rechtstreeks op manifold.
-Motorruimte clean, alle troep eruit, ik wil enkel een blok zien.
-Airco eruit
-Ontsteking vervangen door all-in-one unit en huidige module/bobine en dradenboel eruit.
-onewire alternator en spanningsverdelertroep eruit.
-Hi Torque starter erin met ingebouwde start solenoid en die solenoid en dradenbende op het schutbord eruit.
-Alu radiator met electric fans
-Accu naar de kofferbak.
-Bodem binnen conserveren
-Bodem buitenzijde tectileren
-Spool in de achteras + hogere ring&pinion
-Alle overbodige electronica eruit.
-Interieur netjes maken
-Sound system erin
Blok
-hoge compressie
-scherpe nokkenas
-Torker intake
-3000+ stall converter
-totale revisie
-motorruimte mat zwart
Kortom het moet een heerlijk glijmobiel worden
Ik ga het op http://amerikaanseautopagina.com/forum/" onclick="window.open(this.href);return false; ... 41#p679541 een beetje bijhouden zoals ik het met de Charger op http://www.charger.nl" onclick="window.open(this.href);return false; heb gedaan. Bovenstaand lijstje zal nog wel veranderen...
Jeroen.

Zo is hij nu (zie ook http://www.charger.nl/mustang.htm" onclick="window.open(this.href);return false; )


