Nawikre stelt zich voor
Moderator: Shelby GT-H
hallo mensen, ik ben hier nieuw, maar ben al een tijdje hier aan het lezen etc.
ik ben nu druk aan het lezen en lezen over het importeren van een jonge auto uit de usa. en nog kom ik er niet uit.
een korte beschrijving van wat je moet betalen als je een jonge auto uit de USA wilt importeren.
belasting van personenauto's en motorrijwielen (bpm)
BPM wordt berekend over de netto catalogusprijs van de personenauto.
HOE kom ik hier achter wat de netto catalogusprijs van de personenauto is?
hierna komen nog de individuele toelatingskeuring. kosten ?????
wie kan nu eens een voorbeeld geven van zijn jonge geïmporteerde mustang. Wat zijn kosten waren en hoe het bij hem ging. Zo kan ik daar een beeld over vormen zodat ik iets meer zekerheid heb over wanneer ik de auto wil invoeren. Tot op heden heb ik nog steeds GEEN beeld bij de kosten van zo'n jonge auto. Een jonge auto bedoel ik mee een auto (mustang) van bouwjaar 2006-2008.
ik hoor het graag.....
bedankt
ik ben nu druk aan het lezen en lezen over het importeren van een jonge auto uit de usa. en nog kom ik er niet uit.
een korte beschrijving van wat je moet betalen als je een jonge auto uit de USA wilt importeren.
belasting van personenauto's en motorrijwielen (bpm)
BPM wordt berekend over de netto catalogusprijs van de personenauto.
HOE kom ik hier achter wat de netto catalogusprijs van de personenauto is?
hierna komen nog de individuele toelatingskeuring. kosten ?????
wie kan nu eens een voorbeeld geven van zijn jonge geïmporteerde mustang. Wat zijn kosten waren en hoe het bij hem ging. Zo kan ik daar een beeld over vormen zodat ik iets meer zekerheid heb over wanneer ik de auto wil invoeren. Tot op heden heb ik nog steeds GEEN beeld bij de kosten van zo'n jonge auto. Een jonge auto bedoel ik mee een auto (mustang) van bouwjaar 2006-2008.
ik hoor het graag.....
bedankt
Dit is een mooie voor Ferdi.
Zijn auto gaat deze week door de keuring en moet inmiddels een redelijk inzicht hebben in wat het allemaal kost.
Je kan ook eens langs een RDW station gaan, daar zit meestal ook een douane kantoor en daar kunnen ze je alles vertellen, ze weten tenslotte ook wat ze je gaan laten betalen als je er met de wagen staat
Zijn auto gaat deze week door de keuring en moet inmiddels een redelijk inzicht hebben in wat het allemaal kost.
Je kan ook eens langs een RDW station gaan, daar zit meestal ook een douane kantoor en daar kunnen ze je alles vertellen, ze weten tenslotte ook wat ze je gaan laten betalen als je er met de wagen staat

67 convertible, project car, te koop, als je interesse hebt laat het me weten. Opknappen kost je ongeveer $800 aan plaat materiaal + verzendkosten natuurlijk :-( en een beetje tijd :-)
Als iemand hem voor me op wil knappen is dat ook mooi :-)
hahaa, ja dat is een goeie...maar ik wil eerst toch iets meer inzicht hebben in de kosten voordat ik stad en land af ga rijden richting een rdw station.
Dus Ferdi....kom op met die info
Dus Ferdi....kom op met die info

ben Amerika fan.
ben op zoek naar een ford mustang gt uit 07 of 08
ik rij Harley davidson Tour glide classic uit '85
Bellen kan ook 
Trouwens, Almelo is maar 37 km van Eibergen dus is alleen van stad naar stad en niet het hele land
Vertrekadres : Almelo (NL, 7607)
Bestemming : Eibergen (NL, 7151)
Afstand : 37.1 km
Reisduur : 00:31

Trouwens, Almelo is maar 37 km van Eibergen dus is alleen van stad naar stad en niet het hele land

Vertrekadres : Almelo (NL, 7607)
Bestemming : Eibergen (NL, 7151)
Afstand : 37.1 km
Reisduur : 00:31
67 convertible, project car, te koop, als je interesse hebt laat het me weten. Opknappen kost je ongeveer $800 aan plaat materiaal + verzendkosten natuurlijk :-( en een beetje tijd :-)
hahahaha, jij hebt ook een zeewaterhobby?? dan ken ik zeker van een ander forum..Altijd leuk om mensen ook ergens anders te treffen...greenbee schreef:ook iemand met een zeewater hobby EN een mustang fobie.
welkom![]()
ben Amerika fan.
daar heb je gelijk in Marcel,Marcel schreef:Hoi Nawikre,
Ook alle bekende namen qua bedrijven hier kunnen je een duidelijk antwoord gegeven.
maar het nadeel als ik het weer aan een bedrijf vraag c.q overlaat is dat er weer een prijskaartje aan hangt. Want zij hebben de kennis etc. etc. en daar moet je voor betalen. Daar ben je bedrijf voor. Ze gaan het niet zomaar vertellen, want dat is hun brood.
Daarom wil ik het graag horen van iemand die zelf een nieuwe mustang heeft ingevoerd om dit later zelf te kunnen. Ik heb al een ford dealer gevonden die de auto's exporteerd, heb al een transport bedrijf in Rotterdam waar ik al eens zaken mee heb gedaan etc. etc. Alleen wil ik dus weten wat de GLOBALE kosten zijn in Nederland van zo'n auto met de bpm en invoerrechten o.i.d
ben Amerika fan.
- PoisonIvy66
ik stel me eerst maar ens goed voor......
ik ben Iwan Kreft, 27 jaar, woon samen in Eibergen Ik rij seat ibiza cupra en golf. Ook rij ik Harley Davidson Tour glide classic uit '85.
Ik werk in Eibergen als incident en comms manager (defensie term). (burger term is) Onderofficier verbindingsdienst.
Hobby's ben ik zeewateraqua (is eigenlijk verleden tijd, want ik ga nu over op een terrarium) want nu wateragamen worden in een terrarium. Ik sleutel graag aan auto's en mijn motor. Ben veel met computer bezig, en het repareren/maken van custom dashboard delen voor navigatie integratie etc. etc.
verder kan ik zo ff niet verzinnen
ik ben Iwan Kreft, 27 jaar, woon samen in Eibergen Ik rij seat ibiza cupra en golf. Ook rij ik Harley Davidson Tour glide classic uit '85.
Ik werk in Eibergen als incident en comms manager (defensie term). (burger term is) Onderofficier verbindingsdienst.
Hobby's ben ik zeewateraqua (is eigenlijk verleden tijd, want ik ga nu over op een terrarium) want nu wateragamen worden in een terrarium. Ik sleutel graag aan auto's en mijn motor. Ben veel met computer bezig, en het repareren/maken van custom dashboard delen voor navigatie integratie etc. etc.
verder kan ik zo ff niet verzinnen
ben Amerika fan.
- NordicDawn