Verslag Mustang Valley 2008

Hier staan alle links en verslagen van de 2003, 2004, 2005, 2006, 2007 en 2008 meetings.........

Moderator: Shelby GT-H

Mustang24
Contacteer:

Bericht door Mustang24 »

[glow=red]BOE...[/glow]

Afbeelding

:wink:
Keep smiling, your life is shorter than you think !
302ci met Paxton Supercharger... my PlayMobiel...
http://www.mustang24.be
67mustangcabrio

Bericht door 67mustangcabrio »

nu ik de plaatjes bekijk had ik toch daar moeten zijn ondanks de jetlag van de vakanie 8)
O wat heb ik ze gemist de Mustangs :wink:
:smt023 Meeting mensen ,volgend jaar ben ik er zeker bij
Frans
Titanium gray 67er Ford Mustang Cabrio (302 V8.)
Black Chevrolet Pickup C20 1966 (350 V8)
Black Dodge RAM 5,7HEMI sport single cab
72grande
Contacteer:

Bericht door 72grande »

Afbeelding

Ik kom net terug uit Rotterdam waarnaar ik vanmiddag met de Franse delegatie vertrokken was, dus ik verkeer nog in Franse sferen. Op welke meeting kom je nu dit tegen:

Een echte taxi uit Parijs!

Afbeelding

En een picknick op de kofferklep met meegebrachte Rosé....

Afbeelding

Maar goed, even uit de Franse sferen tredend: ook ik had vanmorgen goed de smoor in, maar uiteindelijk is het weer enorm meegevallen. Natuurlijk heeft het invloed op de meeting gehad, maar we kunnen toch van een succes spreken, ook gezien julie reacties.

Natuurlijk moeten de bezoekers bedankt worden, de vrijwilligers vandaag, maar ook de onze sponsors en standhouders die de meeting hebben helpen mogelijk maken en vooral Richard en Natasja van Pannenkoek-Petit Restaurant Schollebos. Want zij hebben met hun ploeg bergen werk verzet en stevig bijgedragen aan het budget.

Leuk ook dat ik waardering lees voor het drankje, want dat idee hebben we opgedaan bij de Franse meetings van Mustangpassion.....
Marc
Dodge52
Contacteer:

Mustang Valley 2008

Bericht door Dodge52 »

Klik op het plaatje...

Afbeelding
[img]http://img.photobucket.com/albums/v149/dodge52/forum/usacarsandroute66af.jpg[/img]

http://carsandroute66.123forum.nl/
http://dodge52.web-log.nl/
http://zippo.web-log.nl/

Willem
mustangmania

Bericht door mustangmania »

Ook wij van Mustangmania modelauto's willen iedereen van de organisatie en de vrijwilligers hartelijk bedanken voor deze prachtige meeting.
Van deze unieke meeting in de regio hopen wij en ik denk vele andere nog jaren plezier te beleven.
PERFECT. :thanks: :D
The 1988 GT our funstang for more then 23 years
Mack
Super User

Bericht door Mack »

Ik moest helaas iets na 2en alweer weg, maar het was echt super! Gelukkig werkte het weer mee, maar er waren veel auto's! Het was erg gezellig! Perfecte organisatie, super gedaan!
Mack
1998 Ford Mustang GT
Because BLUE
Marcel
Retired Moderator
Contacteer:

Bericht door Marcel »

Wie zijn Mustang stond er nu te koop op de parkeerplaats, vlak bij de band?
Mack
Super User

Bericht door Mack »

Marcel schreef:Wie zijn Mustang stond er nu te koop op de parkeerplaats, vlak bij de band?
Ik was het niet! Ik ben meegekomen met de groep uit Barendrecht, en ik stond gewoon tussen de andere Mustangs (naast de gele fastback).

Die Mustang die te koop stond was nog meer beschadigd dan de mijne! :shock:
Mack
1998 Ford Mustang GT
Because BLUE
Sjors

Bericht door Sjors »

Weinig fastbacks 65/66 al kijk je zo op de foto's alleen jammer dat ik er niet bij kon zijn.

mvg sjors
pannekoekenhut
Contacteer:

Bericht door pannekoekenhut »

Ik wil iedereen bedanken die toch de gok heeft genomen om met het prachtige weer in de ochtend, toch maar naar MV af te reizen. Ik werd om 06.30 (dat is voor mij midden in de nacht) wakker en heb nog net niet zitten huilen op de bank. Al het werk voor niets geweest. Ik heb op de zaak buienradar aan gezet, en heb zelfs op het beeldscherm staan te blazen om de buien weg te krijgen, wat mij dan ook om 10.00 gelukt is :lol: De organisatie was al blij geweest met 50 mustangs, maar jullie zijn toch nog met 99+1 mustangs naar het Schollebos gekomen Fantastisch. Ik wil Marc, Jacco, Marcel en natuurlijk Eline en mn kleine zusje Natasja bedanken voor de fijne samenwerking, ook al heeft me dat de nodige boerenpannekoeken gekost :wink: toch Marc en Jacco :shock: We mogen zeker ook niet Paul Geluk van de gemeente Capelle vergeten die voor het verkeersplan,afzettingen en de Dixie's heeft gezorgd. Wij zijn van plan om eventueel volgend jaar weer samen met de Dag van het Park samen te werken.
Als jullie nog op of aanmerkingen hebben dan horen we graag, jullie hebben gezien dat het fietspad probleem dit jaar beter geregeld was
IK heb er weer een paar goede vrienden bij gekregen dankzij MV en persoonlijk heb ik er weer van genoten, see you 2009 of eerder in het Schollebos.

Groetjes Richard
terras uitbreiding juni 2004
met omheining schaaldelen (geen rekje dus)
bier Hertog Jan sinds 2005 kleur geel
pannekoekenhut
Contacteer:

Bericht door pannekoekenhut »

GTA67 schreef:Ik heb het volgende voorstel voor editie 2009:

De organizatoren zetten daar, bij de drankstand, een bakje (doosje) met een gleufje, en iedere deelnemer steekt daar 1 ( EEN ) euro in.
Dat is geen onoverkomelijk bedrag... en dan kunnen de organizatoren en "crew-leden" daar samen gezellig een pannekoek mee gaan eten, na afloop van de meeting.
Inkom vragen hoeft niet, commercieel mag het zeker niet worden, maar dit is dan een (minimum) gebaar van dank, aan de "MV Crew"...

Akkoord ?

Emiel
8)

Emiel maak je geen zorgen wij hebben voor de lunch, consumpties en natuurlijk aan het einde van de dag de pannekoek gezorgd.
Het is natuurlijk wel een idee voor een vrijwillige bijdrage aan de MV pot.
Ik vind het wel top dat je aan de vrijwilligers denkt, dat is nog eens waardering. Ben je nu weer een beetje gerust :wink:

Groetjes Richard
terras uitbreiding juni 2004
met omheining schaaldelen (geen rekje dus)
bier Hertog Jan sinds 2005 kleur geel
Dirk Willems

Bericht door Dirk Willems »

Ook ik wil langs deze weg de organisatie bedanken voor de perfecte dag die we hebben gehad gisteren. Leuk dat er ook "de dag van het park" was met leuke dingen voor de kids. Zo zie je maar het weer in Nederland is niet te voorspellen!

Jeroen en Peter de volgende keer wel met de Mustang!

Groeten en tot later.
Dirk
Ford Mustang: 1968
Type: Triple Black GT Convertible
Motor: V8, 302cui, 4v, J-code, automaat
Exterieur: Raven Black
Interieur: Black "Deluxe"
Mustang24
Contacteer:

Bericht door Mustang24 »

Ik vind het wel top dat je aan de vrijwilligers denkt
@ Pannekoekenhut

Wel Richard, als er geen vrijwilligers, sponsors, en Pannekoekenhut waren geweest... was MV er ook niet !

Dan is het logisch dat we die allemaal bedanken voor de goede zorgen.

Het fietsprobleem was veel beter, maar volgend jaar enkele bordjes meer (achteraan), en dan is het zeker opgelost.

Intussen weet ik ook weeral wat een "Patat oorlog" is... zo leer je iedere keer maar bij betreffende de cullinaire geneugten van de Hollanders...

Van zodra de datum wordt vastgelegd, staat hij in mijn ritten-agenda voor 2009 !

Pannekoekenhut: prima en mooie :!: :oops: bediening, lekkere uitsmijter en smakelijke koffie(s)...

:smt023

Emiel
8)
Keep smiling, your life is shorter than you think !
302ci met Paxton Supercharger... my PlayMobiel...
http://www.mustang24.be
Chante

Bericht door Chante »

Alles is al gezegd

Het was een geslaagde dag de opkomst was door het weer helaas minder

Nog even een link met wat fotos

http://www.mijnalbum.nl/Album=NXM37WPO
Put your hand on a hot stove for a minute, and it seems like an hour.
Sit with a pretty girl for an hour, and it seems like a minute !
[img]http://www.usflag.org/animate/flagwave2.gif[/img]
Neko-
Donateur 2014

Bericht door Neko- »

Ben deze ronde niet geweest, en zie dat ik weer een hoop gemist heb... Volgend jaar heb ik al aangegeven dat ik vast van plan ben wel te gaan komen :)
Current ride: 2019 EB 2.3 - Zwart - 2023-?
Gone, but not forgotten: 2002 GT 4.6 V8 - Silver (SMR #0009) - 2006-2023
Gesloten

Terug naar “Alle meetings 2003 t/m 2008”