ik zal me ook even voorstellen
Moderator: Shelby GT-H
ik zal me ook even voorstellen
ik ben ook helemaal ford fan,heb zelf een groene mustang 3 bj79<stond op mustang valley> en een ford capri 3 bj 83. zelf ben ik van bouwjaar 64
.ik hoop veel te leren en te zien op jullie site, groetjes anita. helaas lukt het nog niet om meer foto,s te plaatsen,maar heb er meer bij hyves onder de naam fordje.
Laatst gewijzigd door ford op do 05 jun, 2008 16:23, 2 keer totaal gewijzigd.
- stephan verhagen
-
Hans van der Lugt
Hoi Anita,
Leuk, nog een 79er Mustang!
De mijne staat doordeweeks op de Energieweg geparkeerd in Nimwegen, want daar werk ik.
Een 83er Capri is ben ik ook fan van. Die vorm en geluid van de 6 cilinders was ik als 14 jarig jongetje helemaal weg van...
Later toen ik stage liep bij de Ford dealer in Ede kwam ik erachter dat die mooie vorm ook een nadeel had;
ik stootte na een proefrit mijn ruggewervels ongenadig tegen de dakrand bij het uitstappen. Maar liefde maakt blind
En eh, ik weet nog steeds niet hoe ik een Avatar plaatje moet plaatsen
Hoe verklein je die van 2MB naar kleiner formaat?
Groet,
Hans.
De mijne staat doordeweeks op de Energieweg geparkeerd in Nimwegen, want daar werk ik.
Een 83er Capri is ben ik ook fan van. Die vorm en geluid van de 6 cilinders was ik als 14 jarig jongetje helemaal weg van...
Later toen ik stage liep bij de Ford dealer in Ede kwam ik erachter dat die mooie vorm ook een nadeel had;
ik stootte na een proefrit mijn ruggewervels ongenadig tegen de dakrand bij het uitstappen. Maar liefde maakt blind
En eh, ik weet nog steeds niet hoe ik een Avatar plaatje moet plaatsen
Groet,
Hans.
- MustangMan010
- †
- Contacteer:
- crimson_lion
de foto gaat snel en simpel met www.fotoverkleiner.nl de maten die je hier kan gebruiken worden aangegeven, gaat goed.het stoten van hoofd en je rug is een standaard klacht...Hans van der Lugt schreef:Hoi Anita,
ik stootte na een proefrit mijn ruggewervels ongenadig tegen de dakrand bij het uitstappen. Maar liefde maakt blind![]()
En eh, ik weet nog steeds niet hoe ik een Avatar plaatje moet plaatsenHoe verklein je die van 2MB naar kleiner formaat?
Groet,
Hans.
hey leuk,ook een capri...crimson_lion schreef:hallo anita en welkom op het forum hier
cool dat jij ook een ford capri hebt
de mijne is ook uit 1983
iedergeval veel rijplezier toegewenst
en ik denk dat je deze vraag wel vaker hebt gelezen
heb je ook foto's van je wagen's
![]()
gr dre
Hoi Anita
Volgens mij hebben we je mustang gezien op mustang valley.
Leuk dat het forum weer uitgebreid is met een dame die gek is op auto's.
dus welkom
groetjes Claire
dus welkom
groetjes Claire
65 mustang coupe
V8- 289 2V
1 inch sway bar,
Shelby drop,
GT springs,
roller perches by 66 hipowannabee,
disk brake conversion,
HD rear leaf springs
V8- 289 2V
1 inch sway bar,
Shelby drop,
GT springs,
roller perches by 66 hipowannabee,
disk brake conversion,
HD rear leaf springs
hoi,klopt we waren daar met deze mustang,wel gezellig dat er dus meer vrouwen zijn die de zelfde passie voor ford,s hebben. ik zou niet zonder kunnenClaire schreef:Hoi Anita
dus welkom
groetjes Claire