vanmorgen foto's gemaakt van mijn II in Oranje-sferen. mochten we winnen, gaan we er luid toeterend de boulevard mee op!
harry
8F04F175384 = Ford T5 II Ghia 1978 Gold-Brown metallic
6F04F211683 = Mustang II Ghia 1976 'Silver Luxury Group'
Goud en Zilver... een Olympische combinatie!
8F02Z138253 = Mustang II Coupe 1978 (deceased)
hahaha. kom dan maar vrijdagavond laat niet in Scheveningen. hahaha. maar ga het nog gekker maken: ik zoek nog een balletje voor op mijn antenne (jaren geleden gekocht, maar nu zoek) of een oranje klompje.
harry
Ik had gehoopt dat die oranje EK-gekte wel aan mij voorbij zou gaan. Maar helaas zijn er dan toch van die mafkezen..........
Gelukkig is het maar tijdelijk (toch?)
De Mustang schreef:Ik had gehoopt dat die oranje EK-gekte wel aan mij voorbij zou gaan. Maar helaas zijn er dan toch van die mafkezen..........
Gelukkig is het maar tijdelijk (toch?)
De Mustang
Vind je dat niet lang genoeg.
GR ROB
_________________________________________________________________________________________________________
Enjoy Life Today, don't wait for it...
Leuk z'n fotoshoot van een II, ik herinner me die nog van in Didam vorig jaar, enkel die foto's heb ik nooit gezien.......... zal ik er nog eens voor zorgen dat alle II's mooi bij mekaar stonden.
geoffrey, we kunnen nu eenmaal niet alles tegelijk.
gerlof, dat is een waanzinnig idee van je. waarom denk ik daar niet zelf aan!
acht heb dit al jaaaaaaren eens willen doen met een eigen auto. en dan ermee rondrauzen. dus die droom komt ook weer uit. btw, antenneklompje is gekocht.
vind de oranje knipperlichten anders perfect combineren met de vlaggetjes.
harry
Hopelijk heeft deze oranjeflauwekul op Harry zijn Mustang geen invloed op de waarde van de klassieke Mustangs als het ned elftal verliest Gniffel gniffel.
Mustang Hardtop 1966, baby blue, automaat, am radio en airco. (Voorlopig out of service)
Alfa Romeo Alfetta 1974, Bianco Spino (roomwit) 1800cc Nord
ik had er een voor de lol op mn buitenspiegel geplakt(er boven op) (hou helemaal niet van voetbal ik heb alle wedstrijden ook niet gezien haha...)
maargoed ik dat ding erop toen ging ik van 50 naar 80 en toen was het zzzoeeeffff weg welpie. iemand anders zou der wel blij mee zijn geworden.
Groetjes
Ferdi
Ford Mustang GT 05' convertible
Ford Racing Exhaust(126dB)
Ik ben altijd al in de oranje stemming, geen decoratie nodig
grtz, Ronald
- 1970 Mach1 Twister Special
- 1979 Indianapolis Pace Car Special *Sold*
- 1979 Indy Pace Car Go-Kart *Sold*
- 2007 Saleen Parnelli Jones # 161
Organiser of Mustang Valley 2009 - 2022
ik kom desondanks gaarne even bij jouw Twister een welpie opspelden, Ronald.
gna gna....
harry
Wat heb je nou toch weer gedaan daar in DnHg?!! Overal was het gezellig en ja hoor in DnHg was het weer BAL... relletjes en bloot-renners. Voortaan maar lekker de II binnen laten staan want je hebt ook wat haagenese doorgedraaid gekregen hahahahhahaha........
Groetjes
Ferdi
Ford Mustang GT 05' convertible
Ford Racing Exhaust(126dB)