Ik heb wel als voordeel dat de hele body al gestraald is en de rotte delen eruitgeslepen zijn. a.s. donderdag en vrijdag gaan we heb ophalen en zullen de foto's a.s.a.p. volgen. En tegen die rijd zal ik de aankoopsprijs ook bekend maken
Koopje van de week!!!!!
Moderator: Shelby GT-H
Koopje van de week!!!!!
Ik heb zojuist (via telefoon) een mustang gekocht, onze 2de. Het is een '70er coupe met '69er neus. Het is een opknapper en ligt compleet in onderdelen. Er zit een L6 in en heeft een origineel NL kenteken van 1970.
Ik heb wel als voordeel dat de hele body al gestraald is en de rotte delen eruitgeslepen zijn. a.s. donderdag en vrijdag gaan we heb ophalen en zullen de foto's a.s.a.p. volgen. En tegen die rijd zal ik de aankoopsprijs ook bekend maken
, maar tot die tijd mogen jullie best wel gokken wat die aanschafprijs is

'71er grande
'66er coupe,
'69 Mach 1 Project
'66er coupe,
'69 Mach 1 Project
- Mustang Den Haag
- †
- PoisonIvy66
Ik had 'm ook al zien staan, mochten er nog delen van de oude '70 neus bij zitten die je wil verpatsen dan hoor ik 't tzt graag van je.
Heb namelijk nog het e.e.a nodig.
Gefeliciteerd ermee , neem aan dat je de restauratie gaat doorzetten ?
Heb namelijk nog het e.e.a nodig.
Gefeliciteerd ermee , neem aan dat je de restauratie gaat doorzetten ?
'70 440hp - 590NM 347 EFI Stroker, Astro A5 manual, 9" 3.50ls, '12GT disc-disc, R&P.
- PoisonIvy66