Namens de organisatie wil ik iedereen bedanken voor de positieve reacties.
De eerlijkheid gebied mij te vermelden dat het weer dit jaar geen spelbreker was (vorig jaar helaas wel !) en zodoende (mede) zorgde voor een bijzonder goede opkomst. De toertocht bestond uit bijna 50 auto's en op de Waalkade stonden een kleine 100 Amerikanen in soorten en maten.
De eindlokatie is op eind juni met al z'n (volle) terrasjes en de bedrijvigheid op de Waal al een bezienswaardigheid op zich.
Wij hopen jullie volgend jaar weer te zien OK
Makkelijk te onthouden; de laatste zondag in juni. Zet 'm maar alvast in je agenda.
Tot ziens,
Cees
P.S. Frans Dekker, bedankt voor het plaatsen van de foto's !
Zijn er nog meer mensen die foto's willen (en kunnen) plaatsen ?
CARS & STRIPES 2008 ; verslag en foto's
Moderator: Shelby GT-H
- Ceescoupe1968
Toertocht CarsandStripes 2008
[color=red]Should a man in his 50's be allowed out in a Mustang ?[/color]
- StefanvanBeuningen
Ik heb me vorige week prima vermaakt.
Ik wil nu onderdelen gaan bestellen in Amerika. Mustangfreak heeft wat adresjes doorgegeven, welke waren dat ook al weer?
Iedere suggestie is welkom, hebben mensen meer ervaring met het over laten komen van onderdelen? En van welk bedrijf? Zelf zat ik te denken aan California Mustang.
Bij voorbaat dank!
Stefan
Ik wil nu onderdelen gaan bestellen in Amerika. Mustangfreak heeft wat adresjes doorgegeven, welke waren dat ook al weer?
Iedere suggestie is welkom, hebben mensen meer ervaring met het over laten komen van onderdelen? En van welk bedrijf? Zelf zat ik te denken aan California Mustang.
Bij voorbaat dank!
Stefan