project van een S10, omgebouwd naar luchtvering.
het begin.
de onderste draagarmen aangepast, hier zit een verdikking op die het zakken kan belemmeren.
humps er al eruit geslepen
platen erop gelast
chassis voor uitgeslepen.
en notches gemaakt voor de stuurkogels

wat malletjes gemaakt voor het metaal wat er weer interug moest

en alles op zn plek

gelijk de schokbrekers op een andere plek gezet, en de schijven,blokken en remklauwen maar vervangen
de achterzijde..
stock
voor de wijzigingen , heel de achterzijde kaal gemaakt, om de notches te plaatsen zodat de truck maximaal kan zakken
dan kan het frame weggeslepen worden

later nog een extra verstevigingsplaat erin gezet..
en ondertussen wat spullen besteld bij Suicidedoors (
http://www.suicidedoors.com) en AVS (
http://www.airbagparts.com) . beide goede ervaringen mee,
de 4-link in aanbouw.

de onderste bevestingspunten aan het chassis moesten naar achteren verplaatst worden, dit is zeer makkelijk te doen middels een bijgeleverde template.

wat brackets aan de achteras gelast,..
vervolgens de 2 achterlinks gemaakt waar de balgen opkomen..
met bijbehorende crossmembers.
wat brackets verslepen

de links

de bevestigings punten aan de achteras gelast.
het hele zwikkie aan de auto..
alle brackets die ik heb laten snijden. via ProjectExtreme. waarvoor vele malen dank!! top gozer!
de tank aangepast,
de linker reactie arm van de 4-link kom ermee in aanraking.
echter waarschuwing, laat een benzinetank wel goed uitdampen.. anders krijg je brandwonden bij het slijpen..
vervolgens de cabine aangepast tbv de aandrijfas die hoger komt te liggen
stukje eruit geslepen
met behulp van mn zwager de laadbak "iets" aangepast..
als luchtvoorziening gebruik ik een electrische luchtcompressor als backup en een York aircocomp.
een steun voor de york gemaakt om aan de motor te monteren.
dit plaatje...
komt daaraan..
en de steun is hoger komen te zitten dan gepland, waar ik hem eerst had kwam als de auto geheel op de grond zou liggen een draagarm te zitten, dus de steun verlengd.
aan de achterzijde vande steun zitten nog 2 tabs, hiermee komt hij bovenaan aan de dynamo vast te zitten..
aandrijving geschied door een extra poelie die op de bestaande poelie van de waterpomp zit..
en de airbende..

tank komt achterin de bak te staan tegen het kopschot..
steun voor het zooitje gemaakt
alle electrische bende in een kast..
en het koolstoffilter ook achterin.
en aan Louis gevraagd of hij het plaatwerk wilde verzorgen voor me..
achterin heeft een vulmond gezeten tbv LPG, dat is eruit
en er zaten wat gaten van de bumperbevestiging
het is echt vakwerk van die gozer, je ziet en voelt er niets meer van!
top gozer!! een aanrader.
http://www.crestaclassics.nl
de verlichting van de meters is ook vervangen voor LEDS.
tot slot wil ik ook mn vader en Kelly mn zwager nog ff bedanken, beide bedankt!