@Emiel ( tja de beperkingen vallen tegen, en heb geen zin om als ik tegengehouden word op meer dan toegelaten km ik me er moet gaan uitlullen tegen de flikken
dus blijf bij mijn beslissing om hem later (hopelijk volgend jaar) gewoon in te schrijven.
Moderator: Shelby GT-H
En dan rij je met een "gewone" plaat, en de flikken zien een "oude" auto, en dan kan je ze gaan uitleggen waarom je met een "gewone" plaat rijd, en niet met een "O" plaat... want het is een Oldtimer...geen zin om als ik tegengehouden word op meer dan toegelaten km ik me er moet gaan uitlullen tegen de flikken
Nee, zeker niet, maar begin dat maar weer eens uit te leggen aan de flikken... meestal weten die dat niet, en denken dat, als het een oldtimer is, deze ook als oldtimer moet ingeschreven zijn, wat dus niet waar is... maar ja...je ben niet verplicht om een wagen ouder dan 25 in te schrijven als oldtimer
Dat moet ik zijn !mick schreef:anders eens vragenaan geoffrey die heeft een 66 fastback die onder gewone nummerplaat is (sorry heb zijn mail niet)

No problem. Jij bent goed bezig, en je hebt nog wat werk ook......... Inderdaad voorzie nu al de kabel nu alles toch open ligt. Enne je bent altijd welkom.soulreaper schreef:voor de uitleg geoffrey,
tis maar dat ik het al weet beter te vroeg dan te laat.
zal wel eens komen kijken naar je fastback had ook graag een 66 fastback maar budget was wat klein dus heb ik maar een coupe gekocht![]()
maar ben er toch bij mee