Zoals de Corvette Nomad:
Die later de Chevy Nomad is geworden:

Of de Volvo P1800 station:

Jaguar XJS station:

Ferrari 330 Station:

Firebird Station:

Moderator: Shelby GT-H

Dan ben ik eigenlijk wel benieuwd wat je vindt van auto's als een VW Pheaton, een Bentley GT, Cadillac Escalade, Mercedes A-klasse.Mack schreef:Ik kan het ook nog steeds niet verkroppen dat Porsche een SUV heeft gebouwd (Cayenne) - ongeacht of het een mooie auto is of niet, het hoort gewoon niet!
Tsja, altijd interessant. Natuurlijk gaan die autofabrikanten zo'n auto maken als er vraag naar is. Mijns inziens gooit zo'n fabrikant dan zijn identiteit ten grabbel voor een paar centen. Maar autofabrikanten zullen hun geld hard nodig hebben dus het blijft een grijs gebied natuurlijk.PoisonIvy66 schreef:Dan ben ik eigenlijk wel benieuwd wat je vindt van auto's als een VW Pheaton, een Bentley GT, Cadillac Escalade, Mercedes A-klasse.Mack schreef:Ik kan het ook nog steeds niet verkroppen dat Porsche een SUV heeft gebouwd (Cayenne) - ongeacht of het een mooie auto is of niet, het hoort gewoon niet!
Dat (en zo zijn er natuurlijk nog veel) zijn auto's die traditineel gezien niet bij het merk passen.
Toch worden ze gemaakt en verkocht.
Zoals Theo Maassen zei: "er is blijkbaar vraag naar en wie zijn wij om daar niet aan te voldoen."
Hier heb je de links naar de foto's Ferdi,FerdiV8 schreef:Hey Gearz je foto's blijven Rode X'jes