Wannahave stelt zich voor

op dit Forum en stel je even voor

Moderator: Shelby GT-H

Plaats reactie
Arsaparo

Wannahave stelt zich voor

Bericht door Arsaparo »

Hallo allemaal,

Hierbij wil ik mij even voorstellen. Ik ben 43 jaar en het is altijd een jongensdroom geweest om eens een Mustang te bezitten. Daar is het echter helaas nooit van gekomen. Je kent het wel, eerst huisje boompje beestje en dan blijft het bij dromen. Ik heb het er wel altijd over gehad thuis, dus toen ik tegen mijn vrouw zei dat we die droom maar eens moesten laten uitkomen, kwam dat voor haar niet als een verrassing.
Echter, we zitten nog in de kleine kinderen en in een nieuw huis waarin nog het een en ander te doen is, maar we zijn het erover eens dat die Mustang er binnen een paar jaar (!) moet komen (en dan te bedenken dat mijn vrouw helemaal niet warm loopt voor een Mustang, zie ziet het speciale er niet van in).

Dus maar eens voorzichtig op internet gaan orienteren en zodoende bij dit forum beland. En na geruime tijd als gast dit forum te hebben bezocht werd het eens tijd mij aan te melden.

Groeten, Ron
Mustang Den Haag

Bericht door Mustang Den Haag »

Welkom hier Ron ik heb nog wel een mustang te koop.

http://www.isookzo.nl/phpBB2/viewtopic. ... highlight=

GR ROB
_________________________________________________________________________________________________________
Enjoy Life Today, don't wait for it...
NordicDawn

Bericht door NordicDawn »

Welkom! Alvast veel plezier met het zoeken en aanschaffen :)
1970 Mustang Hardtop
FerdiV8

Bericht door FerdiV8 »

Welkom en succes met je vrouw hahaha....

Groetjes

Ferdi
Ford Mustang GT 05' convertible
Ford Racing Exhaust(126dB)
okp
Donateur 2013
Contacteer:

Re: Wannahave stelt zich voor

Bericht door okp »

Arsaparo schreef: (en dan te bedenken dat mijn vrouw helemaal niet warm loopt voor een Mustang, zie ziet het speciale er niet van in).
Hoi Ron en welkom hier. Mijn vrouw had dezelfde gedachte...
en ik zit in exact hetzelfde schuitje, nieuw huis, 3 kinderen etc.
Ik heb wel 2 jobs, 1 fulltime en een als zelfstandige in bijberoep. En met die laatste job kan ik gelukkig mij Stang financieren..

Succes ermee

grtz
Eric
robbert.b.

Bericht door robbert.b. »

Allereerst van harte welkom.

Er zijn hier genoeg mensen die Mustang's verkopen en er zijn ook mensen die je van harte willen helpen met het kopen van een Mustang.

Ik heb het wel eens vaker gezegd, mocht je een mustang gezien hebben die je aanstaat graag wil kopen, zijn er altijd mensen die je met je mee willen gaan om een second oppinion en raad kunnen geven.
Ikzelf heb dat ook gedaan en heb dat erg prettig ervaren.
En zeg maar zo : Waar een wil is, is een weg.
Life is great when driving real American muscle....
Arsaparo

Bericht door Arsaparo »

Bedankt allemaal voor jullie reacties.
66mustang schreef:Welkom hier Ron ik heb nog wel een mustang te koop.

Dat is verdraaid interessant. Juiste model, juiste kleur, etc. Komt helaas nog wat te vroeg. We moeten eerst wat andere zaken in huis afronden.

Ik ben idd geinteresseerd in de (gek of niet) coupe modellen uit 65-68 met een V8 onder de kap. De coupe modellen spreken mij uiteindelijk het meeste aan en een V8 is een must.
Mag wel wat werk aan zitten. Ik ben technisch onderlegd, maar heb wel een hekel aan roest. Komt vanwege een slechte ervaring uit het verleden (ooit getracht een oude fiat 127 uit de "roest-al-in-de-folder" periode op te knappen, maar ik liep steeds achter de feiten aan).

Groeten, Ron.
Mustang Den Haag

Bericht door Mustang Den Haag »

Arsaparo schreef:Bedankt allemaal voor jullie reacties.
66mustang schreef:Welkom hier Ron ik heb nog wel een mustang te koop.

Dat is verdraaid interessant. Juiste model, juiste kleur, etc. Komt helaas nog wat te vroeg. We moeten eerst wat andere zaken in huis afronden.

Ik ben idd geinteresseerd in de (gek of niet) coupe modellen uit 65-68 met een V8 onder de kap. De coupe modellen spreken mij uiteindelijk het meeste aan en een V8 is een must.
Mag wel wat werk aan zitten. Ik ben technisch onderlegd, maar heb wel een hekel aan roest. Komt vanwege een slechte ervaring uit het verleden (ooit getracht een oude fiat 127 uit de "roest-al-in-de-folder" periode op te knappen, maar ik liep steeds achter de feiten aan).

Groeten, Ron.
Dit is echt een platje en geeen roest !!!!! wat ik al zij is hij van een plaatwerker & spuiter.

GR ROB
_________________________________________________________________________________________________________
Enjoy Life Today, don't wait for it...
1969Mach1

Bericht door 1969Mach1 »

Volgens mij heeft hij het niet specifiek over 'jouw' auto Rob.

Succes met zoeken Ron!
Ikzelf heb naar alle tevredenheid 2 Mustangs bij www.americanhorsepower.nl gekocht.

Rob
Arsaparo

Bericht door Arsaparo »

RobSchipper schreef:Volgens mij heeft hij het niet specifiek over 'jouw' auto Rob.
Idd. Op de foto's ziet die auto er perfect uit.

Sites waar ik regelmatig op kijk zijn:
- americanhorsepower
- joop stolze
- mustang garage
en nog een paar anderen. Ik heb uiteraard geen ervaring met deze bedrijven dus goed om te weten dat je tevreden bent over de eerste.

Zoals ik al schreef blijft het even bij kijken. We hebben eerst nog andere dingen op de planning staan. Eigenlijk ben ik continu mezelf aan het pesten, maar ja, ik kan het niet laten om toch steeds even te kijken.
NordicDawn

Bericht door NordicDawn »

Arsaparo schreef:Eigenlijk ben ik continu mezelf aan het pesten, maar ja, ik kan het niet laten om toch steeds even te kijken.
Ik ken het :lol: Ik doe eerlijk gezegd ook niet anders, tot wanhoop aan toe. Helaas geldt het ook voor mij: er zijn eerst even zaken die even de prioriteit hebben (studie). Gelukkig ziet mijn aanstaande vrouw wel het speciale van een Mustang erin, dat scheelt ook weer.
1970 Mustang Hardtop
Claire

Bericht door Claire »

Welkom Ron, voor je het weet is je vrouw net zo "verslaafd" aan een Mustang als jij.
Veel succes.
65 mustang coupe
V8- 289 2V
1 inch sway bar,
Shelby drop,
GT springs,
roller perches by 66 hipowannabee,
disk brake conversion,
HD rear leaf springs
robbert.b.

Bericht door robbert.b. »

Gelukkig ziet mijn aanstaande vrouw wel het speciale van een Mustang erin, dat scheelt ook weer.
Een hobby hoef je nu ook weer niet perse te delen.
Mijn vriendin rijdt paard en ik heb een stalen paard.
Life is great when driving real American muscle....
Plaats reactie

Terug naar “Welkom”